Virroilla, Ylä-Pirkanmaalla on alkamassa toukokuussa seuraava monimuoto-opintoina toteutettava, pää- tai sivutoimisesti yrittäjälähtöisesti toteutuva ja ammattimaiset edellytykset tarjoava diplomikoulutus johon vielä rajoitetusti avoimia oppilaspaikkoja jäljellä. Oppilasryhmät ovat pieniä yksilöllisen opetuksen takaamiseksi.
Koulutus on mahdollinen, vaikkei olisikaan aiempaa kokemusta eläinten terveydenhoitoalalta, sillä se sisältää kaikki tarpeellisen anatomia- ja fysiologiatiedon, mitä ammattimaisesti koirahierojana tarvitsee. Pidempiaikainen kokemus eri rotuisten koirien parissa on kuitenkin opiskelijalle etuna.
Haku on parhaillaan käynnissä ja hakemuksia vastaanotetaan vielä toistaiseksi.
Ole nopea ja varmista oma paikkasi tulevana diplomi urheilukoirahierojana!
SERTIFIOITUJA URHEILUKOIRAHIEROJIA Suomessa kouluttaa ainoastaan Suomen Eläinterveydenhuolto-opisto.
Lisätietoja koulutuksesta oppilaitoksen nettisivuilta:
www.seto.fi
Urheilukoirahieroja-diplomikoulutus alkaa
chizz
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442