K-H

Aamusi

On aivan turhaa kehua Katria,sillä on paljon sydämellisimpiä ja kauniimman äänen omaavan laulajan tässä maassa. Valitetettavasti tulee mieleen aika,jolloin hän oli hyvin epämiellyttävä ,kun halusi jutella hänelle.Siitä saakka en ole pitänyt hänestä,enkä kuuntele laulujasi.

11

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskity...

      sitten niihin muihin...

    • ääni on ontto

      ja kuulostaa että henki salpaantuu kesken kaiken että tervemenoa vaaan eläkkeelle!!

    • kräääääkkkk

      Samaa mieltä olen, ääni ei ole hääppönen. Väkinäiseltä kuulostavaa kähinää.

    • Taaaas

      Olet aloittajanimimerkki eri nimimerkeillä kertonut tätä samaa mielisipahoittanutta keissiä aiemminkin tällä palstalla. Se oli sinun kokemuksesi joskus muinoin mutta en kaipaa saman toistoa enää. Kaikkea ei ihminen saa mitä haluaa etkä voi tietää mikä toista ihmistä painaa kun yrität tätä lähestyä. Joten kasva jo tämän yli.

    • ratsja

      miksi hän aina selittää tommin puolesta ikäeroa eikö miehessä ole mitaa puolustaa itseään ,,,

    • hhhahaha

      no ei kait se poitsu jaksa tuota mummoa enää j...stää, taitaa niillä olla kulissiliitto.

    • Katri <3

      Kateelliset täällä Katria haukkuu ja mollaa, mitäs itse osaatte? Onko teillä 50 v kestänyt upea ura ja yhä vaan vielä jaksatte jatkaa? Miltä näytätte ja minkälainen oma liittonne on? Epäilen, että olette elämäänne pettyneitä, katkeria, tyhjänpäiväisiä ruikuttajia.

      Katri on upea, ihana, henkisesti pitkälle kehittynyt ja aivan mahtavan hyvä laulaja. Uusi levy on täydellinen ja Katri laulaa siinä vielä paremmin kuin aiemmin. Katrin ja Tommin suhde taas on heidän oma asiansa, eikä kuulu teille mitään.

      • Jos.

        omat asiat ovat kunnossa, ei tartte toisia mollata vuodesta toiseen. Pätee ihan oikeassa elämässäkin....


    • Neron leimaus ?

      Henkisesti pitkälle kehittynyt?Mitä se nyt mahtaa tarkoittaa?Miten voi sellaisen vaistota/tietää?Onko jokin mittari tai testi jonka tulos antaa tiedon kuinka pitkälle ihminen on "henkisesti pitkälle kehittynyt"?

      • Helppo testi

        Silloin on henkisesti kehittynyt kun ei kirjoittele näille palstoille omia p**rujaan.


    • tuttu juttu x2

      Sinäpä sen sanoit, helppo testi. Olen kanssasi ihan samaa mieltä !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      788
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      518
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe