Oon ihan kamala tyttöystävä :/

12564795346734345555

Oon seurustellut jo nyt hieman pidemmän aikaa erään pojan kanssa, enkä arvannut että tästä tulis näin vakavaa kun ollaan kummatkin tosi nuoria. Mutta en ole nyt pitkään aikaan tuntenut oikein mitään vetoa tähän poikaan, olen yrittänytkin jättää hänet pari kertaa mutta jotenkin hän saa mut aina takaisin siihen suhteeseen. Ja oonhan mä hänet ottanutkin takas kun elämä menee itellä alamäkee ja tarviin lohduttajaa tai jotain muuta, mutta sitten kohtelen häntä taas kylmästi kun kaikki on ok. Eikä mua henkilökohtaisesti kiinnosta ollenkaan tän pojan asiat. Käytän häntä ns. hyväksi ja tiedostan sen itsekkin :/ Ja se poika periaatteessa hyväksyy sen...

Varmaan kannattais lähtee tästä suhteesta vielä kun voi... Mutta pelkään mitä hän sitten tekee :( Rohkaiskaa mua jättään tää jätkä! Haluisin muutenkin vapaana mennä kesällä :/ Oon ihan kauhee :( En vaan pysty ajatteleen enää tulevaisuutta tän pojan kaa, vaikka alussa se oli kyllä niin ja niin...

21

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap112452522

      Ja sillon kun kaipaan läheisyyttä ja kehuja ja hellyyttä niin voin turvautuu tähän poikaan, mutta siinä se sitten onkin. En sitten muuten oikein välitä :/

    • Siis sä tiedostaen käytät häntä hyväksi... Ja oot tehnbyt sitä jo jonkin aikaa... Ja hän on hyväksynyt sen... Ja nyt, kun oot käyttänyt häntä riittävästi hyväkses ja haluut kesällä hankkii jonkun, josta välität, niin meinaat jättää tän yhen... Ei juma mikä kusipää.

      • ap123243374844636

        Jos se ei ois yhen kerran halunnut mua takas, oisin jo unohtanut hänet kauan aikaa sitten enkä ottanut takas. Oma on vikansa kun ei haluu päästää musta irti. Jotenkin tuntuu että hän muutenkin haluu pitää musta kii vaan koska oon rehellisesti sanoen vitun hyvännäkönen ja kiva kroppakin löytyy ja oon suosittu ja tää poika periaatteessa vastakohta... :D Pinnallista joo tiiän, mut se vaan menee niin. Ja aion nyt oikeesti jättää tän ettei joudu kärsiin mun takia enää. :) En vaan tykkää pojista jotka on vaan kynnysmattona, joten se "hyväksikäyttö" on jotenkin itseselvyys... Voitte pitää mua kusipäänä ihan miten vaan :D


    • wxfcdb

      Toi on vähän väärin.. Ei sun tietenkään pidä olla sen kanssa jos et halua.. Mut voisit sanoa sille ton suoraan, koska muuten se jää miettimään, että mitä se teki väärin yms.. Se jätkä selkeesti välittää susta.. Voisitteko pysyä ystävinä?

    • cszak

      Romahtaiskohan toi sun egos jos joku vähä isompi poika tulis sanoo suoraa et olet oikeesti ihan vitun ruma

      Se jätkä kyl lopulta tajuu et oot pinnallinen paskaläjä sit ku taas jätät sen
      toi sun touhus on kaikelisäks helveti säälittävää ja noloa

      ammu ittes :)

    • Niin, mutta ei se nyt... Siis sinä väität, että se on sen vika, että se haluu sut takas. Sitten sä aina otat sen, jotta voisit itkeä sen olkapäätä vasten jne. ja sitten sä vaan jätät sen, kun oot mielestäs käyttänyt sitä tarpeeksi hyväkses. Se ei nyt... Vittu, kun ihmiset on tyhmiä. Tä muuten saattaa olla provo... Toivottavasti on provo, koska jos ihmiset ihan oikeesti käyttäytyy tolleen... Pliis katoa. Se on sun vikas, jos... Saatanan vaikee keskittyä, kun yks tosa vieressä meluaa... Se on sun vikas, kun sä menet sen luokse aina uudestaan ja et kerro, ettet rakasta sitä ja sitten vaan jätät sen lopulta. Ihan sama. Mä en nyt... Jos nä mun kaks viestiä ei saaneet sua tajuu mun pointtii, niin ei sitten mikään.

      PS: Itsemurhaan kehottaminen = Rikokseen yllyttäminen eli en todellakaan suosittele. Eli älä huutele täällä netissä, kuin mikäkin hourupää, että ampukaa ittenne tms. Tämä oli silkka neuvo eikä mitään muuta. Ajattelin sinun parastasi enkä halunnut vittuilla. Olen samaa mieltä, että ilman aloittajaa maailma saattaisi olla paljon parempi paikka, mutta käske häntä ampumaan itseään.

      • siiliohaterzz

        Vitun idiootti siilio mistälähtien itsemurha on ollut rikos ja laitonta?? Vitun retardi.


      • ..........

        "Henkilö x tuomitaan elinkautiseen itsemurhan tekemisestä, oikeus on puhunut. Heittäkää ruumis selliin :)"


      • .......... kirjoitti:

        "Henkilö x tuomitaan elinkautiseen itsemurhan tekemisestä, oikeus on puhunut. Heittäkää ruumis selliin :)"

        "Henkilö x tuomitaan elinkautiseen itsemurhan tekemisestä, oikeus on puhunut. Heittäkää ruumis selliin :)"

        En MINÄ tuota lakia keksinyt. Tehkää valituksenne jollekulle, joka voi asialle jotain.


    • tiedänkukaolet

      Kiitos kun kerroit ton mulle ees Tän kautta samoin ku jaukuit mua rumaks mutta eipähän tarvii jäädä sun laises luo enään...

    • vitun lutka

      Vittu mikä huora sä olet :) toivottavasti kuolet syöpään.

      • ,delegoitu

        Sä olet- kohdan jälkeen pitäisi tulla kysymysmerkki eikä hymynaamaa.


    • "***** idiootti siilio mistälähtien itsemurha on ollut rikos ja laitonta?? ***** retardi. "

      Mistäköhän lähtien niin? Tiiäkkönää Suomen laista mitään?

      • cszak

        ei muuten ole rikos sanoa netissä ja vieläpä nimimerkillä nimimerkille "ammu ittes"


    • aloittaja:D:D:DDDD

      No jopas mikä paskamyrsky tästä tulikaan... :D Sääli ku ette tiiä meiän suhteesta mitään muuta ku mitä tossa alussa kerroin :D Tottakai mä tätä poikaa joskus rakastin ja välitin, mutta se miksi en enää nii vikaa löytyy kyllä meistä kummastakin. Masennuin tän pojan takii meiän suhteen aikana (aikamoinen kusipää nimittäin oli), yritin itsemurhaakin mut sekin vaan on sivuseikka. Paljon paskaa tässä suhteesssa on ollut ja haluisin vihdoin päästää irti tästä kaikesta ja alottaa puhtaalta pöydältä. Mä tässä suhteessa se onneton oon ollut ja ottanut tän pojan säälistä takaisin koska muuten potisin huonoa omatuntoa. Kirjotin sillee aika lapsellisesti ton alotuksen... :D Mut joo tuomitkaa vapaasti ja kehottakaa tappamaan itteni :)

      • cszak

        todellisuudessa otit varmaan badassina 5kpl 800mg buranaa jotta voisit hehkuttaa sääliä keräten yrittäneesi itsemurhaa

        mutta teeppä silti jalo teko ja myönnä poikakaverillesi että olet ollut pinnallinen kusipää joka hyväksikäytti häntä ja toivot hänelle parempaa


      • Helvetin luuseri : D

        Vitun pelle..Hyväksikäytit poikaa...Oikeesti, miten retardi voi olla et ratkaisee asiansa itsemurhalla. Voi jumalauta nyt järki käteen!


    • NO VITTU MIKSET PÄÄSTÄNYT HETI ALUKSI IRTI!?!

      Saaaaaaaaaaaaaaataaaaaaaaaaanaaaaaaaa.

      Ei kun mä vaan en ole ihan... täysin järjissäni just ny. Ajatukset on vähän muualla ja kirjoittaminenkin on yllättävän vaikeeta.

    • Annahänenmennä

      Mulla oli joskus silleen et tiesin olevani huonossa parisuhteessa. Se jätkä haukku mua ja mun kiinnostuksen kohteita kuten lempi bändejä ja haastoi kaikesta riitaa. Eroamisessa kesti jonkin aikaa koska olin kiintynyt silti häneen ja hieman säälin häntä koska hänellä ei ollut oikeen ketään muuta kehen hän pystyi luottamaan. Sitä rumbaa jatkui muutama kuukausi mutta lopulta aloin melkein vihaamaan häntä. Hän oli hyvin mustasukkainen ja jouduin välillä valvomaan kolmeen asti yöllä koska hänellä oli "ikävä" ja hän halusi jutella skypessä. Itkin hänen takiaan melkein joka päivä kuukauden ajan. Sitten viime syksynä tutustuin ihanaan poikaan vielä kun seurustelin. Hän oli niin suloinen ja ihana minulle. Silloin päätin etten halua enää jatkaa jos poikaystäväni kohtelee minua huonosti. Se kannatti. Nyt olen uudessa ja onnellisessa parisuhteessa ollut melkein puoli vuotta ja en kadu sitä että erosin. Oloni oli siitä niin vapautunut. Älä tee niinkuin hän teki minulle vaan anna hänen mennä. Kadun vieläkin sitä etten alunperin eronnut kun se kävi mielessä, koska hän on suuri syy siihen miksi yläaste aikainen masennus on tuli takaisin.

    • haista pitkä paska

      Aivan pakko kysyy ooks mun exä kosk vaikutat iha silt....

    • Hei miks ihmiset vaan puhuu paskaa tääl susta ja antaa hirveen määrän dislikeja, ja kommentille "ammu ittes :)" taas törkeesti plussaa?!!? Haloo!!! Joku voi oikeesti ottaa tollaset tosissaan.

      Ja sulle aloittaja, koita jaksaa tossa tilanteessa. Koita myös päästä eroon tosta suhteesta. Mä ainaki annan paljon respektii sulle et sulla riittää pokkaa myöntää virhees ja tajuut ne itekki! (:

      P.s. Mä en sit välitä paskan vertaa siitä et disliketätte tänkin kommentin täysin (: iloista pääsiäistä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      457
      3358
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      443
      3213
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      133
      2899
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2232
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2090
    6. 182
      1430
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1236
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      85
      1228
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe