Morjens, aattelin perustaa ryhmän jossa lennettäisiin gta onlinessa yläilmoissa :D Eli ideana olis nyt se, että GTA:sta löytyy 4 lentokenttää ja varsinaisesti kolmelle niistä voi laskeutua, koska neljäs niistä on armeijan tukikohta, ajattelin että voisimme lennellä niinkuin oikeassa elämässä, pyytää laskeutumisluvat, nousuluvat, kiitoradat mille laskeutua. Eli lentokentällä (Los santos international airport) olisi lennonjohto, ja olette varmaan huomanneet että lennonjohtotorniin EI pääse, joten ajattelin että lennonjohto lentäisi helikopterilla lentokentän yhteydessä. Sitten jos/kun saamme ison porukan (n.50-70hlöä) voimme ottaa uusia lentokenttiä käyttöön, vaikka ne ovat pieniä. Syy miksi pitäisi olla paljon porukkaa: jos lentelemme pitkällä, niin pienellä porukalla lentokentillä alkaa olla TODELLA hiljaista, ja sitä myöten lennonjohdolla alkaa olla tylsää. Ja nyt päästään vaiheeseen jota jotkut ovat odottaneet lukiessaan tätä:
- Mikrofoni ehdottomasti vaaditaan.
- Playstation 3 pelikonsoli
- Tajuat realistisen lentokenttä toiminnan
- Olet vähintään 12v (poikkeuksia voi olla)
- Kirjakieli
Siinä nyt joitain vaatimuksia, ei tule juuri nyt enempää mieleen. Olen siis itse 13-vuotias poika, mutta se ikähän on vain numero, eli juuri sen takia vaatimuksista löytyy iän kohdalla ''(poikkeuksia voi olla)'', ikäraja on vain sen takia ettei sinne tule ketään 9-vuotiasta jonnea riehumaan. Mikäli olet kiinnostunut, ja täytät vaatimukset, ota toki yhteyttä minuun sähköpostilla: [email protected] tai skypellä: snobikiller (joulupukki), paremmin minuun saa yhteyttä skypessä. Facebook sivut on jo julkaistu, tsekkaa:
https://www.facebook.com/pages/GTA-V-Lentokoneet-suomi-klaani/313447578808591?skip_nax_wizard=true
Toivottavasti saamme idean rullaamaan pian!
GTA V - lentokoneet - PS3
PSNlentokoneetCLAN
1
228
Vastaukset
- miinuksia
Servulle mahtuu max 16 pelaajaa sul ei oo ikää pelata gta. Missä ES-pärinöissä sä oot tämmösen keksiny?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021