yö altaalla

Babbaduuda

Avasin koti-oveni ja laskin pienen lentolaukkuni lattialle. Kello eteisen seinällä näytti 02:18. Astuin ulos mustista yksinkertaisista korkokengistäni ja riisuin päällyvaatteet naulakkoon. Olin kotiutunut pitkältä lentorupeamalta ja vuorokausirytmini kävi Aasian eikä Suomen mukaan.. Päätin tehdä sen minkä usein työputken jälkeen, hain vaatekaapista bikinit ja kylpyhuoneen kaapista pyyhkeen. Riisuin vaatteet ja pukeudun valkoiseen kylpytakkiin. Kylpytakissa oli Intecontinental Hotels- logo rintamuksessa, olin kerran epähuomiossa pakannut hotellin kylpytakinkin kiireessä matkalaukkuun ja huomasin vasta kotona että olin syyllistynyt varkauteen. Suuntasin kulkuni hissiin ja painoin pohjakerroksen nappulaa. Sauna- ja uima-allas olivat varsinaisesti kiinni mutta tuskin kukaan edes tiesi että käytin allasta silloin tällöin myös yöllä. Peseydyin suihkussa ja hieroin hetken lämpimän veden alla jumissa olevia hartioitani. Sujautin siniset bikinit päälleni ja kävelin altaalle. allashuoneen ilma oli lämmin ja vesi tuntui turhan viileältä, mutta pikkuhiljaa kävelin syvemmälle ja ryhdyin uimaan soikeaa allasta ympäri. Laitoin altaan toisessa päässä olevan poreammeosan päälle, jotta veteen syntyi hieman virtausta ja uintiin sai lisää tehoa. Uin noin 10 minuuttia ja harkitsin lähdenkö pois vai makoilenko hetken aurinkotuolissa ja otan uuden uintipyrähdyksen. Allashuone oli uusittu jokunen vuosi sitten ja viihtyvyyteen oli panostettu kunnolla. Huoneessa oli tekopalmuja, mukava valaistus ja huoneeseen oli ostettu pähkinän värisestä puusta tehtyjä miellyttäviä aurinkotuoleja. Sammutin porealtaan ja asettauduin tuoliin ja nautin raukeasta olosta.
Havahduin siihen että kuulin suihkuilta ääniä, samassa kaksi naista ilmestyi altaalle. Toinen näytti tutulta, taisi asua samassa kerroksessa kanssani. Naiset kikattelivat ja siirtyivät selkeästi alusvaatteet päällänsä altaalle päin. Päättelin että uintireissu taisi olla baarireissun päätteksi tehtävä juttu, ajankohdastakin päätellen. Naiset eivät huomanneet minua koska aurinkotuoli jäi tolpan ja tekopalmun taakse. Olin jo nousemassa tai ainakin hihkaisemassa jotain jotta naiset huomaavat etteivät ole kaksin.
Samassa kuitenkin jähemtyin paikalleni kun huomasin, että naiset eivät olleetkaan pelkästään kavereita. Tummahiuksinen naapurini kääntyi ristiveristä lyhyttä, todella urheilullisen vartalon omaavaa naista päin ja suuteli häntä pitkään. Ihoni meni kananlihalle. Tajusin että nyt olisi viimeistään pakko lähteä ettei aiheutuisi noloa tilannetta. Jatkoin kuitenkin paikallani hiiren hiljaa katsellen kun naiset yhä suudellen siirtyivät hitaasti veteen. Naapurini työnsi hellästi toisen naisen altaan reunaa vasten samalla puristaen toisella kädellä naisen vasenta rintaa, toinen käsi oli pään takana pitäen naisen lujassa otteessa. Ruskeaverikkö avasi naapurini rintsikoiden hakaset ja naiset katsoivat toisiaan silmiin ilkikurisesti. Rintsikat jäivät veteen kellumaan kun naiset suuntasivat poreammeelle. Poreamme oli matala uloke, jonne oli kiinnitetty verkko jonka päällä saattoi olla samalla kun poreet hellivät alhaalta päin koko vartaloa. Ruskeaverikkö ohjasi naapurini verkon päälle siten että ylävartalo tuli altaan reunalla. Naapurini rinnat jäivät veden pinnan yläpuolelle. Makasin edelleen paikallani liikkumatta hiiren hiljaa. Tajusin etten oikein mitenkään selviäisi tilanteesta kunnialla, mutta en välittänyt. Kiihotuin joka hetki enemmän ja enemmän. Naapurillani oli pyöreät ihanat rinnat joita ruskeaverikkö näytti ihailevan vähintään yhtä paljon kuin minä . Ruskeaverikkö asettui naapurini vatsan päälle hajareisin ja taivutti tämän kädet pään päälle pitäen niistä oikealla kädellään kiinni. hän kumartui näykkimään nännejä kiusoittelevasti. Tuntuvasti, mutta niin nopeasti että saattoi vain haluta lisää. Katsahdin omiin rintoihinikin ja saatoin huomata selkeästi kohonneet nännit uikkarin läpi. Ruskeaverikkö hymyili ja nousi pystympään, naapurini jätti kädet päänsä päälle ja kaseli kun ruskeaverikkö vartaloaan hitaasti liikuttaen avasi rintsikoiden kiinnityksen ja liutti hitaasti liivit päältään. Naapurini oli siirtämässä kätensä koskettaakseen, mutta ruskeaverikkö kielsi tämän. Hän kumartui eteenpäin ja vei rintansa naapurini kasvoille. Naapurini alkoi imea ja näykkyi rintoja ahnaasti. Ruskeaverikkö sulki silmänsä keinutti itseään hitaasti naapurini päällä. Naapurini viittasi siirtymistä aurinkotuolille ja ruskeaverikkö seurasi. Naapurini kehoitti ruskeaverikköä asettumaan aurinkotuolille, hän söi naista hetken katseellaan ja aloitti koskettamisen nilkasta. hän kumartui suutelemaan nilkkaa ja eteni ylöspäin. Hän pysähtyi lonkkaluun luo ja suuteli ja hyväili sitä, se oli selkeästi hänen lempikohtansa. Nainen suuteli mahaa, siirsi kätensä rinnoille ja puristeli niitä kunnolla.. Hän jatkoi hyväilyään takasin alaspäin ja asettautua ruskeaverikön jalkoväliin.

1

1511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Babbaduuda

      Makasin paikallani kiihkon vallassa ja paloin halusta kosketta itseäni, en kuitenkaan uskaltanut liikahtaa ettei tuolista kuuluisi natinaa ja naiset huomaisivat minut. Tunsin miten jalkovälissäni sykki kun katselin tapahtumia ja tiesin että kohta naapurini upottaisi kielensä naiseen. Ruskeaverikkö odotti paikallaan, raskaasti hengittäen, erotin hänen huokaisen "nuole mua". Naapurini levitti ruskeaverikön jalat leveämmelle, katsahti naista silmiin ja upotti ahnaasti huuleensa naisen jalkoväliin. Ruskeaverikkö voihki ja naapurini jatkoi nuolemista hetken. Hän käänsi naisen ympäri kontalleen niin että ruskeaverikön jalat olivat lattialla ja ylävartalo aurinkotuolin päällä. Ruskeaverikkö asettui nopeasti paikoilleen ja naapurini siirtyi kauemmas. Ruskeasverikkö oli kiihkoissaan ja halusi lisää, hän kääntyi katsomaan  olkansa yli rukoilevasti naapuriini ja sanoi "nussi mua pliis. Nyt". Naapurini kumartui vielä uudestaan nuolemaan naisen märkyyttä kiiltävää pillua pitäen lujasti vyötärötä kiinni. Ruskeaverikkö painoi itseään naapuriaan vasten ja voihki. Naapurini nousi polvilleen naisen taakse ja vei sormena huulille. Hän pyöritteli sormiaan ensin reiällä ja ruskeaverikkö vaati sormia sisäänsä. Naapurini työnsi sormensa syvälle, otti naisen tukasta kiinni ja taivutti tämän vartalon ihanalle kaarelle samalla nussien sormillansa rytmikkäästi. Ruskeaverikkö suorastaan huusi, kliimaksi oli lähellä. Naapuri läimäytti toisella kädellään niasta pakaralle ja nopeutti rytmiään. Ruskeaverikön huohotus ja vaikerointi muuttui kiljaisuksi kun nautinto purkaantui. Naapurini kumartui syleilemään naista sormet yhä naisen sisällä . Ruskeaverikkö kääntyi naapuriani kohti ja suuteli tätä. Naisten suudellessa, ajattelin että nyt voin ehkä livahtaa huomaamatta, mutta heti kun siirsin painoani tuoli päästi narahduksen ja naiset kääntyivät samantien katsomaan minuun. Jäykistyin takaisin paikalleni ja yritin sopertaa jotain, mutta sanat juuttuivat kurkkuuni ja näytin varmasti lähinnä pelästyneeltä bambilta.
      naiset katsahtivat toisiinsa lähtivät kävelemään minua kohti Ruskeaverikkö oli alasti ja naapurillani oli kirjavat bikinpöksyt jalassaan. "Jaahas, mikäs pikku-stalkkeri meillä täällä on ollut?" Ruskeaverikkö sanoi. "Hei mutta täään on mun lentoemonaapurini, eikös vain?" Jatkoi naapurini. "Juu, tota, eikun mä nukahdin tähän ja.." yritin selittää. Naapurini astui lähemmäs ja sen kummemmin varoittamatta nosti toisen jalkansa aurinkotuolin yli, niin että hänen peppunsa osoitti toiseensuuntaan kuin omani. en tiedä olinko paniikissa vai innoissani. Naapurini asettautui alemmas niin että hänen märkä vakonsa hipoi kasvojani. hetkeen en tiennyt mitä tekisin. Nainen asettautui vielä hitusen alemmas niin että hänen klitoriksensa osui huuliini. Avasin suuni ja imaisin varovasti, ryhdyin lipomaan kielelläni naisen paisunutta pillua. Toinen nainen astui myös hajareisin pääleeni mutta toisinpäin niin että naiset saattoivat suudella toisiaan. Vein käteni ruskeaverikön kiimasta valuvalle pillulle ja upotin sormet nopeasti hänen sisäänsä. ruskeaverikkö selkeästi yllättyi ja päästi nopean voihkaisun. Naapurini pyöritti lantioitaan ja aina kuin vain yletyin, työnsin kieleni hänen sisäänsä. Oma pillunikin huusikosketusta. Yritin nostaa lanteitani ruskeaverikköä vasten voihkiessani ja nuollessani naapuriani kiihkoissani. Ruskeaverikkö siirtyi alemmas ja käski minua leivttämään häpyhuuliani. Tein mitä hän käski. Ruskeaverikkö katseli ja sanoi "Tämä uusi ystävämmehän on ohan viittavaille valmis, sun pimppanesteet on valuneet pitkin tuolia.. hierohan vähän kädellä itseäsi. Siirsin oikean käten sormeni klitorikselleni ja tunsin että olin todellakin melkoisen herkässä tilassa. Pyöritin hitaasti sormiani ja tunsin että en kyllä kestäisi kauaa. Nuolin yhä rytmikkäästi naapuriani joka voihki myös kiihkeästi ja uskoin myös hänen olevan lähellä. juuri kun ajattelin etten kestä enää ja olin jo siirtämässä sormiani pois, ruskeaverikkö työnsi rajusti sormensa sisääni. hän jatkoi rytmikkäästi ja vaati minua jatkamaan omaa työtäni. Olin tulossa, tuntui etten kyennyt enää nulemaan, koska mieleni sinkoili jo orgasmin vaikutuksesta. Samassa naapurini tarrasi hiuksistani ja painautui tiukasti kiinni minuun. Voihkimme yhteen ääneen hekumaamme. ruskeaverikko syleili sisäreisiäni, pilluni yhä sykkiessä lähettäen nautinnon puistatuksia ympäri kehoani...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe