Marsulla haava!!

heippa3

Heippa! Minulla on kaksi uros marsua jotka tappelivat tänään rajusti ja erotin ne eri häkkeihin, mutta huomasin että toisella marsullani on kaksi haavaa peräpäässä. Toinen on ihan pieni josta ei tule verta, mutta toisessa haavassa on selvät hampaan jäljet josta tulee verta ja hampaan jäljet näyttävät aika syvältä. Mitä pitäisi tehdä? Olen puhdistanut sen vedellä, koska en löytänyt desinfiointi ainetta.

8

2753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippa3

Nyt löysin desinfiointi ainetta ja laitan sitä siihen haavaan

• haavoja

Jos vuoto on tyrehtynyt niin huuhtele vedellä pariin otteeseen päivässä/aina kun likainen. Älä käytä desinfiointi ainetta, koska se kuivattaa ja tappaa hyvätkin bakteerit. Pidät haavan puhtaana vedellä niin kyllä se siitä.

• heippa3

okei,kiitos

• Anonyymi

Hei minulla on kaksi narttu marsua ja toinen heistä puri toista kylkeen ja parani sillä että annoin c-vitamiiniä ja laitoin haavaan bephanteenia

• Anonyymi

Minun marsulla on myös todella iso haava selässä mitä minä teen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun marsulla on myös todella iso haava selässä mitä minä teen

Mistä haava on tullut? Erota marsut, jos ne ovat tapelleet. Marsu pitää viedä eläinlääkäriin mahdollisimman nopeasti.

• Anonyymi

Meillä on kaksi marsua, molemmat ovat uroksia.
      Toisella niistä on pyllyssä patti ja siitä on lohjennut palanen. Olisi kiva jos vastaisitte nopeasti kun viedään se huomenna ehkä lopetettavaksi.
      Kiitos jos auta.

• Anonyymi

Miten sun marsulle kävi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 128
      3640
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      79
      3166
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      83
      2598
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2396
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      224
      2277
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2141
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      929
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      928
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      806
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      770
    Aihe