Heippa! Minulla on kaksi uros marsua jotka tappelivat tänään rajusti ja erotin ne eri häkkeihin, mutta huomasin että toisella marsullani on kaksi haavaa peräpäässä. Toinen on ihan pieni josta ei tule verta, mutta toisessa haavassa on selvät hampaan jäljet josta tulee verta ja hampaan jäljet näyttävät aika syvältä. Mitä pitäisi tehdä? Olen puhdistanut sen vedellä, koska en löytänyt desinfiointi ainetta.
Marsulla haava!!
6
2428
Vastaukset
- heippa3
Nyt löysin desinfiointi ainetta ja laitan sitä siihen haavaan
- haavoja
Jos vuoto on tyrehtynyt niin huuhtele vedellä pariin otteeseen päivässä/aina kun likainen. Älä käytä desinfiointi ainetta, koska se kuivattaa ja tappaa hyvätkin bakteerit. Pidät haavan puhtaana vedellä niin kyllä se siitä.
- heippa3
okei,kiitos
- Anonyymi
Hei minulla on kaksi narttu marsua ja toinen heistä puri toista kylkeen ja parani sillä että annoin c-vitamiiniä ja laitoin haavaan bephanteenia
- Anonyymi
Minun marsulla on myös todella iso haava selässä mitä minä teen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun marsulla on myös todella iso haava selässä mitä minä teen
Mistä haava on tullut? Erota marsut, jos ne ovat tapelleet. Marsu pitää viedä eläinlääkäriin mahdollisimman nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1172294- 1301835
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K961168En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉77975HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23955Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932