Kuinka iskeä älykäs tyttö?

Keskiverto älykkyys

Eli oon ihan sekasin yhestä hyvän näkösestä muijasta, mutta en oikee uskalla puhua sille kun olen tämmöne tavalline urpo. Eli onko kellää kokemuksia miten fiksuja tyttöjä voi lähestyä tai jos joku fiksu hamekansa edustaja sattuis lukeen tän, nii auttakaa mua.

4

232

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s432

      Meet vaan rohkeesti puhumaan kasvokkain tai sitten esim. facebookissa. :)

    • viistoistapluskuustoista

      noo, en nyt oikeen tiiä mitä tarkalleen tarkotat fiksulla, mutta ihan tavallisesti lähestyttäviä mekin (luokittelen itseni fiksuksi c8) ollaan. meet vaan puhuun sille tytölle, kuulostat tosi mukavalta tyypiltä ! :) kyllä se siitä lähtee.

    • älykkö

      mä oon itse aika älykäs tyttö ja pakko sanoa, että tykkään myös älykkäistä pojista. pojan ei kuitenkaan tarvii olla mikään einstein, mutta koulussa ei tyyliin tarvii koulussa joka tunnilla vaan pelleillä vaan välillä osallistuu ja keskittyy ihan siihen tuntiinkin. ite henk. kohtasesti tykkään ainakin pojista, jotka osaa tunnilla. ja sellaset pojat on kans miellyttäviä, jotka ei vedä kaikkee ihan huumoriksi ja osaa puhuu muistakin aiheista, kuin jostakin viime viikonlopun juomisreissusta. mutta muhun ainakin tekis vaikutuksen varmaan just se, että uskallat mennä juttelemaan jos et sitten kasvokkain, niin vaikka watsapissa tai facebookissa. ja siellä pojan kannattais esimerkiksi kysellä tytön mielipiteitä joistain asioista ja kysellä tytön kuulumisia, sillä tytöt saavat silloin sen vaikutuksen, että poika on oikeasti kiinnostunut, miten hänellä menee ja mitä hänen päässään liikkuu. tärkeintä kuitenkin on, ettet esitä mitään vaan oot oma järkevä ittes. sitten jos tuntuu, että olet vähän jo tutustunut tyttöön, niin mene livenäkin rohkeasti juttelemaan. aluksi vaikka vaan moikkaa. ei me älykötkään sen kummallisempia otuksia olla kun nuo muutkaan tytöt. :) ei se ikinä haittaa, jos poika tulee juttelemaan.

    • Anonyymi

      Vanha alotus mutta:
      Riippuu miten älykäs tyttö kyseessä. Jos on hyvä koulussa mutta ei mikään tähtitieteilijä niin riittää todennäkösemmin että et härvää tunneilla ja osaat olla välillä rauhassa. Jos on enemmän mun tyylinen syrjäytynyt nörtti niin ihastun tosi helposti samoista aiheista kiinnostuneisiin ja fiksuihin. Jos näkee monia eri näkökulmia ja osaa keskustella paitsi viihdyttävällä, niin myös kiinnostavalla tavalla niin se on HOT. Sitten se iskeminen onnistuu parhaiten siten, että menet juttelemaan tytön kanssa sitä kiinnostavasta aiheesta. Se luultavasti ilahtuu siitä ja alkaa keskustella kanssasi. Mä ja mun nykyinen poikaystävä ”tutustuttiin” siten, että se tuli kysymään multa jotain fysiikasta ja siitä tuli tosi kiinnostava keskustelu. Oltiin oltu jo samalla luokalla mutta sillon vasta tajusin miten ihana hän on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1673
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1310
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1097
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      888
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe