Pivot Point: Hair design -kampauskirja, Color -värikirja ja Sculpture -leikkauskirja. Kaikki kirjat hyvässä kunnossa. Myynnissä myös kolme leikkauspäätä, joita on leikelty. Kahdella tasamittainen malli ja yhdellä kerroksittain. Kysele/ehdota hintaa ~
Hinta: 10-100
Yhteystiedot: [email protected]
O: Myydään parturi-kampaaja kirjoja ja kampauspäitä
Miiyeste
4
427
Vastaukset
- Suoristusrauta
Olen kiinnostunut ostamaan kaikki mainitsemasi tuotteet. Miten saan yhteyttä sunuun? Ja mikä olisi kokonaishinta?
- ellaa70
Hei
Vieläkö tuo paketti olis myynnissä, olisin kiinnostunut siitä?
Pikaista yhteydenttoa pyytäen [email protected] - kamako77
Onko setti viel myynnissä ? Ostaisin.
Onko noi kirjat muuten suomenkielisiä vai englanniksi? - annaa000
Hei,
Onko tuo Sculpture-kirja vielä myynnissä? Aloitin juuri hiusalan opinnot ja tarvitsisin juuri tämän kirjan.
Laitatko minulle sähköpostia: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996