Miksi kaikki inhoaa veljiään siskojaan mulla ei ole ja tekisin mitä vaa että saisin :(
Miksiiii ?????????
5
255
Vastaukset
- poika 13v
Tietysti riippuu millasissa väleissä on sisarusten kanssa. Pikkuveljeni ovat joskus kivoja joskus p*rseestä. Ja täällä kaikki varmaan kirjoittavat ongelmistaan sisarustensa kanssa. Ja aina ei ole kiva et sulla on sisaruksii.
- Nekkux
Mää taas haluaisin et mun yks pikkusisko ei olis koskaan syntynytkään.
Mun toinen pikkusisko, 2 isoveljee ja yks isosisko taas on tosi ihanii.
Ymmärrän kyl niitäki jotka haluu siskoja ja veljiä.
Mutta voin sanoa, että ei se aina kovin kivaa ole.
- boyzone
No ei sentään läheskään kaikki,tänne kirjoittelee ne,joilla on ongelmia sisaruksiensa kanssa.
Itselläni on 4 veljeä ja yks sisko,kaikkien kanssa on tosi hyvät välit.
En haluaisi luopua yhdestäkään. - I will always love you
Sisarukset, idiootit joita ilman ei selviä. Mun pikkusysta on jatkuvasti sodassa mun kanssa, mut usein me nukahdetaan kikattaen sohvan nurkkaan. Broidi on mun ikuinen kisakamu, läpän heittäjä ja urpo, jonka touhuja pitää vähän hallita. Mä riitelen usein mun sisarusten kanssa. Me huudetaan, paiskotaan ovia ja kolme minuuttia ni me jo pelataan korttia trampalla. Meidän pahin ongelma on kilpailuhenkisyys ja kaikki meistä on auttamattoman surkeita häviäjiä :D
- hfdcjswjjicdksw
Siskoni on se joka on enkeli (isosisko) teki hän mitä vaan hän saa laitettua kaiken minun niskoilleni ja vanhemmat uskoo... hän kiusaa jatkuvastin eikä suostu olemaan mun kaa sovussa... vaika kaikkeni oon yrittäny niin ei... en varsinaisesti vihaa tai inhoa mutta kismitttää... ja niinhän se ylensä menee se jolla on jotain haluaa siitä eroon mutta se jolla ei ole haluaa..,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk843177Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921803Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871653- 1381499
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1621403
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur881282Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229