Miksi kaikki inhoaa veljiään siskojaan mulla ei ole ja tekisin mitä vaa että saisin :(
Miksiiii ?????????
5
236
Vastaukset
- poika 13v
Tietysti riippuu millasissa väleissä on sisarusten kanssa. Pikkuveljeni ovat joskus kivoja joskus p*rseestä. Ja täällä kaikki varmaan kirjoittavat ongelmistaan sisarustensa kanssa. Ja aina ei ole kiva et sulla on sisaruksii.
- Nekkux
Mää taas haluaisin et mun yks pikkusisko ei olis koskaan syntynytkään.
Mun toinen pikkusisko, 2 isoveljee ja yks isosisko taas on tosi ihanii.
Ymmärrän kyl niitäki jotka haluu siskoja ja veljiä.
Mutta voin sanoa, että ei se aina kovin kivaa ole.
- boyzone
No ei sentään läheskään kaikki,tänne kirjoittelee ne,joilla on ongelmia sisaruksiensa kanssa.
Itselläni on 4 veljeä ja yks sisko,kaikkien kanssa on tosi hyvät välit.
En haluaisi luopua yhdestäkään. - I will always love you
Sisarukset, idiootit joita ilman ei selviä. Mun pikkusysta on jatkuvasti sodassa mun kanssa, mut usein me nukahdetaan kikattaen sohvan nurkkaan. Broidi on mun ikuinen kisakamu, läpän heittäjä ja urpo, jonka touhuja pitää vähän hallita. Mä riitelen usein mun sisarusten kanssa. Me huudetaan, paiskotaan ovia ja kolme minuuttia ni me jo pelataan korttia trampalla. Meidän pahin ongelma on kilpailuhenkisyys ja kaikki meistä on auttamattoman surkeita häviäjiä :D
- hfdcjswjjicdksw
Siskoni on se joka on enkeli (isosisko) teki hän mitä vaan hän saa laitettua kaiken minun niskoilleni ja vanhemmat uskoo... hän kiusaa jatkuvastin eikä suostu olemaan mun kaa sovussa... vaika kaikkeni oon yrittäny niin ei... en varsinaisesti vihaa tai inhoa mutta kismitttää... ja niinhän se ylensä menee se jolla on jotain haluaa siitä eroon mutta se jolla ei ole haluaa..,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475