Miksi kaikki inhoaa veljiään siskojaan mulla ei ole ja tekisin mitä vaa että saisin :(
Miksiiii ?????????
5
342
Vastaukset
- poika 13v
Tietysti riippuu millasissa väleissä on sisarusten kanssa. Pikkuveljeni ovat joskus kivoja joskus p*rseestä. Ja täällä kaikki varmaan kirjoittavat ongelmistaan sisarustensa kanssa. Ja aina ei ole kiva et sulla on sisaruksii.
- Nekkux
Mää taas haluaisin et mun yks pikkusisko ei olis koskaan syntynytkään.
Mun toinen pikkusisko, 2 isoveljee ja yks isosisko taas on tosi ihanii.
Ymmärrän kyl niitäki jotka haluu siskoja ja veljiä.
Mutta voin sanoa, että ei se aina kovin kivaa ole.
- boyzone
No ei sentään läheskään kaikki,tänne kirjoittelee ne,joilla on ongelmia sisaruksiensa kanssa.
Itselläni on 4 veljeä ja yks sisko,kaikkien kanssa on tosi hyvät välit.
En haluaisi luopua yhdestäkään. - I will always love you
Sisarukset, idiootit joita ilman ei selviä. Mun pikkusysta on jatkuvasti sodassa mun kanssa, mut usein me nukahdetaan kikattaen sohvan nurkkaan. Broidi on mun ikuinen kisakamu, läpän heittäjä ja urpo, jonka touhuja pitää vähän hallita. Mä riitelen usein mun sisarusten kanssa. Me huudetaan, paiskotaan ovia ja kolme minuuttia ni me jo pelataan korttia trampalla. Meidän pahin ongelma on kilpailuhenkisyys ja kaikki meistä on auttamattoman surkeita häviäjiä :D
- hfdcjswjjicdksw
Siskoni on se joka on enkeli (isosisko) teki hän mitä vaan hän saa laitettua kaiken minun niskoilleni ja vanhemmat uskoo... hän kiusaa jatkuvastin eikä suostu olemaan mun kaa sovussa... vaika kaikkeni oon yrittäny niin ei... en varsinaisesti vihaa tai inhoa mutta kismitttää... ja niinhän se ylensä menee se jolla on jotain haluaa siitä eroon mutta se jolla ei ole haluaa..,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511