Miksiiii ?????????

Mitä vittua ?

Miksi kaikki inhoaa veljiään siskojaan mulla ei ole ja tekisin mitä vaa että saisin :(

5

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika 13v

Tietysti riippuu millasissa väleissä on sisarusten kanssa. Pikkuveljeni ovat joskus kivoja joskus p*rseestä. Ja täällä kaikki varmaan kirjoittavat ongelmistaan sisarustensa kanssa. Ja aina ei ole kiva et sulla on sisaruksii.

• Nekkux

Mää taas haluaisin et mun yks pikkusisko ei olis koskaan syntynytkään.
        Mun toinen pikkusisko, 2 isoveljee ja yks isosisko taas on tosi ihanii.
        Ymmärrän kyl niitäki jotka haluu siskoja ja veljiä.
        Mutta voin sanoa, että ei se aina kovin kivaa ole.

• boyzone

No ei sentään läheskään kaikki,tänne kirjoittelee ne,joilla on ongelmia sisaruksiensa kanssa.
      Itselläni on 4 veljeä ja yks sisko,kaikkien kanssa on tosi hyvät välit.
      En haluaisi luopua yhdestäkään.

• I will always love you

Sisarukset, idiootit joita ilman ei selviä. Mun pikkusysta on jatkuvasti sodassa mun kanssa, mut usein me nukahdetaan kikattaen sohvan nurkkaan. Broidi on mun ikuinen kisakamu, läpän heittäjä ja urpo, jonka touhuja pitää vähän hallita. Mä riitelen usein mun sisarusten kanssa. Me huudetaan, paiskotaan ovia ja kolme minuuttia ni me jo pelataan korttia trampalla. Meidän pahin ongelma on kilpailuhenkisyys ja kaikki meistä on auttamattoman surkeita häviäjiä :D

• hfdcjswjjicdksw

Siskoni on se joka on enkeli (isosisko) teki hän mitä vaan hän saa laitettua kaiken minun niskoilleni ja vanhemmat uskoo... hän kiusaa jatkuvastin eikä suostu olemaan mun kaa sovussa... vaika kaikkeni oon yrittäny niin ei... en varsinaisesti vihaa tai inhoa mutta kismitttää... ja niinhän se ylensä menee se jolla on jotain haluaa siitä eroon mutta se jolla ei ole haluaa..,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      84
      3177
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1803
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1653
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      138
      1499
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1448
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1403
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1331
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      88
      1282
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      99
      1242
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      85
      1229
    Aihe