Miten saisin DNA liittymääni GPRS asetukset että pystysin lataan soittoääniä ja ym.... Kokeilin jo tuolta Omasta Dna:sta tuli vain sellanen viesti että vain liittymän omistaja voi lisätä haluamasi palvelun tai vastaavaa. Siis miten saan GPRS yhteyden toimimaan DNA liittymässä?
Nyt vinkkejä ja vikkelään!
DNA Miten!?
4
512
Vastaukset
- Niki
vähän miettiä ja pyytää LIITTYMÄN OMISTAJAA soittamaan asiakaspalveluun ja tilaamaan ko. palvelun ;) Ei se ole sen vaikeampaa...
- n3650
Itsekin DNA aikoinani kohtasin saman ongelma. Muutaman kerran yhteyksien uudelleen asentamisen ja paaluuviestinä tulleen valituksen, että vain liittymän omistaja voi tilata palvelun, katsoin yksinkertaisemmaksi vaihtaa koko liittymää. GPRS toimi lähes moitteettomasti 9 kuukautta, mutta sitten se vaan loppu, eikä enää saanut tilattua. Se on taas tätä DNA-laatua. Päivääkään en ole liittymänvaihtoa katunut.
- kysymyksiä
Aina kun vaivaa jokin asia liittymissä ja palveluissa ,niin asiakaspalvelussa me olemme aina valmiita auttamaan.Eli soitto vaan asiakaspalveluun.
kysymyksiä kirjoitti:
Aina kun vaivaa jokin asia liittymissä ja palveluissa ,niin asiakaspalvelussa me olemme aina valmiita auttamaan.Eli soitto vaan asiakaspalveluun.
Olisi se vaan kovasti kivempaa jos operaattori pitäisi hommat ihan oma-aloitteisesti kunnossa, ettei jokaisen asian takia tarvitsisi aspaan soittaa. Antaa aika mielenkiintoisen mielikuvan dna:n aspan tasosta, jos sitäKIN täytyy täällä käydä erikseen mainostamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2605502- 1252353
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2582099Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641864- 1801700
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1891562- 551443
- 641385
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751331- 1191191