apua!

en kerro...

Elikkäs.. Mun iällä ei oo mitään merkitystä..
Mulla on jätkäkaveri.. Mut oon ihastunu yhteen toiseen.. Ja oon vielä pettämässä hänen kanssaan jätkääni.. Mitä mun pitäis tehä.. En tunne jätkääni kohtaa paljon mitään enää koska hän teki minulle pahaa noin kuukausi sitten.. Mutta olemme olleet puoli vuotta yhdessä ja kummallakin on jonkin laisia tunteita toisiaan kohtaan.. Apua kaivataa pikaisesti..

5

331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaa siltä että sulle iski luottamuspula sen jälkeen mitä hän teki kuukausi sitten. Jos hän oli väkivaltainen, millään tasolla, lähde ja heti!!! Olen tosissani!

Jos taas kyse ei ollut väkivallasta, suosittelen että puhut hänen kanssaan. Suhde ei voi jatkua ellet voi luottaa poikaystävääsi. Pelkän seurustelun takia ei kannata olla yhdessä, se ei kestä ja tuhlaat vain aikaasi.

Mikäli olet aivan varma, ettei sinulla ole tunteita häntä kohtaan, älä siltikään petä. Lopeta ensin suhde niin hänellekin jää parempi kuva sinusta. Ja se satuttaa häntä (sekä sinua) huomattavasti vähemmän. Tee sen jälkeen sit tuttavuutta uuden ihastuksesi kanssa. =)

Toivottavasti tästä oli edes jotain apua. =)

• nanna

Oli todellakin apua ja paljon..
        Hän kyllä on satuttanut minua niin fyysisesti kuin henkisestikkin.. ='(
        Mutta toisaalta silti pidän vielä hänestä..
        Ja paljon, kun eilen mietin asioita.. Ja vaikka¨minulla olisi miljoona muuta ihastusta niin en pystyisi jättämään tätä jonka kanssa nyt olen..

• nanna kirjoitti:

Oli todellakin apua ja paljon..
        Hän kyllä on satuttanut minua niin fyysisesti kuin henkisestikkin.. ='(
        Mutta toisaalta silti pidän vielä hänestä..
        Ja paljon, kun eilen mietin asioita.. Ja vaikka¨minulla olisi miljoona muuta ihastusta niin en pystyisi jättämään tätä jonka kanssa nyt olen..

... jos muut asiat mättää! Oma hyvinvointisi on aina etusijalla! Mikä helkkarin suhde se sellainen on, missä toinen satuttaa??? Ei oo tervettä!

Kynnys lähtöön voi olla korkea, mutta hinta jäämisestä saattaa olla monin verroin korkeampi!

Eli toivon vakavasti, että lähdet, mieluummin tänään kuin huomenna! Ei kannata tuhlata aikaa, olet nuori vain kerran. Lähteminen on aluks pirun vaikeaa, mutta kun aikaa hieman kuluu, helpottaa!

Jos todella on ettet pysty (siis kyse ei ole tahdosta) lähtemään, mahtaako kyse olla läheisriippuvuudesta? Siinä tapauksessa psykologin juttusille. Ja perhe sekä ystävät apuun myös, vahtikoon sua vaikka yötä päivää ja estävät ottamasta yhteyttä "kultaasi". Jos ei tuo tehoa niin jo on ihme!

Tsemppiä! =)

• danz

Ei kuulosta rakkaudelta enää. Parempi olla erossa kuin roikkua toisessa, varsinkaan kun ei ole juuri mitään tunteita toista kohtaan. Tehkää teille molemmille eduksi ja erotkaa, vaikka se kovin kipeää tekisikin. Satutat vain jätkääsi enemmän pettämällä, ja tuskin hänkään aivan puhdas pulmunen mahtaa olla.

• NoFeari

Jos et enää välitä poikaystävästäsi niin paljon, kuin ennen. Sinun pitää miettiä. kumman haluat pitää. Sen keneen olet ihastunut vai poikakaverisi?? Muista, jos leikit kummallakin samaan aikaan, voi olla että kohta sulla ei ole kumpaakaa.

Tsemppiä!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe