Viitasaaren Haarlan kylältä metsäkone kaatoi perjantaina 4.4.2014 soneran puhelinmaston. Täällä ollaan ilman puhelinta ja nettiä. Puhelin kuuluu jos ajelee
jonkun kilometrin mökistä. Soneran sivuilta ei tietoa tästä löydy, liittymien myyjät
Jyväskylässä eivät tiedä senkään vertaa asiasta. Ei edes sitä, että linkki on kaatunut.
Minulla kahdenvuoden sopimus, jota ei voi irtisanoa ilman kustannuksia, vaikka
puhelinliittymä on käyttökelvoton mökillä. Kuukausimaksuun tämä ei kuulemma
vaikuta.
Kävin hakemassa saunalahden liittymän jo oman turvallisuuden takaamiseksi.
Onneksi tele-finlandin netin voi sanoa heti irti.
Se oli ensimäinen vierailu soneran leirissä sitten nmt:n jälkeen. Mutta varmasti viimeinen.
Sonera ei tiedota
hho50
1
106
Vastaukset
Heippa "hho50"
Sonera.fi sivujen häiriökartalla tästä näyttää olevan merkintä. Sain tietooni, että korjaustoimenpiteet ovat aloitettu ja aikataulu on vielä avoin. Toimitan puolestasi "korjauspuolelle" viestiä kiirehtimisestä ja pidetään peukkuja pystyssä, että tämä tilanne tulee korjatuksi siellä nopeasti!
"Matkapuhelinverkon häiriökartta": http://bit.ly/JawmEy
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024507Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821274- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826