Tää ei taida kuulua tänne, mutta mä kysy nyt sitten täälä tän kysymyksen: Paljonko maksaa undu muut tarvikkeet???Aion ostaa eläinkaupasta. Laittakaa mielellänne seuraavasti:
1. Lintu
2. Häkki
3. muut tarvikkeet
Nuin EI ole pakko laittaa. Tahtoisin tietää häkin-,linnun-ja tarvikkeiden hinnan erikseen. Voi laittaa myös koko summan. Laittakaa siis paljon olette joutuneet maksamaan.
Pikpikavastauksia
Undulaatti+tarvikkeet
1
406
Vastaukset
- -N-
Moi!
Undulaatti maksaa 30:€urosta ylöspäin, voit kyllä löytää halvemmallakin. Kuitenkin suosittelisin ostamaan 2 undulaattia, joten hinnaksi tulee 60-100e [toki halvemmallakin löytää]
2. Oikean kokoinen häkki on 100:€urosta ylöspäin. Sattumalla voi toki löytää halvemmallakin, mutte eläinkaupoissa oikenkokoisilla häkeillä on hintansa. Itsetehtynä saisi suuren ja mahd. halvemman.
3. Tarvikkeet. Ensinnäkin ruoka:
siemenet: Minun ostamastani paikasta olen joskus muinoin ostanut 3kg 9e, mutta nyt on ollut jo vuoden pelletti-ravinto, jota suosittelisin muillekkin, jolloin ostan vähän päälle kilon pusseja n. 15e hintaa. Ylikin menee, mutta tuskin ali. Suosittelempa tuotemerkkinä Zupreemiä. Sitten muut tarvikkeet:
-leluihin kannattaa alussa törsätä n. 10e, ei niitä alussa niin mahdottomasti tarvi olla. Nykyään minulla niitä pursuaa joka oven raosta. Sitten orret eivät maksa mitään, luonnosta kun noukit. Kaupan muoviorsiä ÄLÄ käytä, ne eivät todellakaan ole hyväksi linnun jaloille. Hyvä olisi ostaa myös terveysorsi, joka maksaa n. 5-10e, tosin minäkään en sitä todellakaan heti alussa ostanut.
Lähtösummaksi.. 200e - Lintu ei mikään halpa lemmikki ole, tosin ei kalliskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328