Minkä drift rc auton hankin? Olen aloittamassa harrastamaan rc auto driftausta isäni kanssa. Me kummatkin olemme ajatelleet hankkia omat rc autot. Autojen pitää olla Suomesta ja hintaluokka noin 200€. Minä pidän uudemman korimallin autoista kuin taas isäni tykkää vanhemmista autoista. Kokemusta on jonkun verran off-road autoista. Autoihin pitää myös löytyä osia helposti. Mikä olisi hyvä auto 12v. pojalle ja yli 12v. (iskälle). Kiitos jo etukäteen,
Mikä drift rc auto
rcauto
1
149
Vastaukset
- RC Drifteri
Olen aloittamassa tuota hilpeää harrastusta. Tuossa netissä katselin ja löysin tuollaisen toyota corrollan... http://fi.eurorc.com/product/562/toyota-corolla-ae86-rc-driftiauto---rtr
Laittakaa linkkejä hyvistä driting autoista jos löydätte kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744266
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans923990Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572478Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672357Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412054- 1241966
- 491929
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541698- 561682
- 661592