Tänään ostin Kuopion Motonestistä kaiutinsarjan, paketti oli päältäpäin puhdas ja muutenkin siisti, kuin tehtaalta. Kotiin päästyä ja paketin avattua totesin kaiuttimien olevan käytetyt, naarmuiset ja likaiset sekä kiinnitysruuvien puuttuvan. Yritin soittaa liikkeeseen useampia kertoja, kukaan ei vastannut vaikka liike oli yhä auki.
Lähetin asiakaspalveluun äkäisen sähköpostin, ja yritän huomenna (maanantaina) saada kuopion liikkeen henkilökunnan vastaamaan puhelimeen.
Ei tällainen toiminta ole soveliasta!
Kuinka Motonetin hyllyyn voi päätyä käytettyjä tuotteita?
5
167
Vastaukset
- romureiska
Itselleni on myyty samasta puljusta käytetty laturi uutena. Oli kuulema mennyt vaihtolaite ja uusi sekaisin. Miksi vaihtolaite on edes uuden laturin paketissa.
Eivät korvanneet noin 90km turhaa ajelua mitenkään. - Harakiri
Yritin juuri tavoitella kyseistä liikettä puhelimitse, ei vastaa.
Asiakasplavelu ei vastaa.
Seuraavaksi on kai käännyttävä kuluttajaasiamiehen juttusille.- Eerik.
No voi helvetti, siis 13. päivä ostit ja 14. päivä olet kääntymässä kuluttaja-asiamiehen puoleen?
Ota kuitti ja tavarat mukaan, lampsit kauppaan, esität asiasi ja otat hyllystä uuden.
Tuollaisten umpimulkkujen sekopäiden vuoksi löin itse kuluttajakaupan täysin seis, eräskin soitti poliisille, kun tilasi tuotteen sanotaanko maanantaina, vein postiin tunnin päästä, paketti seurantakoodin mukaan tiistaina asiakkaan postissa ja ma-ti välisenä yönä sähköposti täynnä petossyytöksiä ja puhelin vastaamattomia puheluita. Kyseessä oli siis yöaika.
Ja näitä riitti, tuo jäi vain huvittavimpana mieleen :D - Eerik.
Eerik. kirjoitti:
No voi helvetti, siis 13. päivä ostit ja 14. päivä olet kääntymässä kuluttaja-asiamiehen puoleen?
Ota kuitti ja tavarat mukaan, lampsit kauppaan, esität asiasi ja otat hyllystä uuden.
Tuollaisten umpimulkkujen sekopäiden vuoksi löin itse kuluttajakaupan täysin seis, eräskin soitti poliisille, kun tilasi tuotteen sanotaanko maanantaina, vein postiin tunnin päästä, paketti seurantakoodin mukaan tiistaina asiakkaan postissa ja ma-ti välisenä yönä sähköposti täynnä petossyytöksiä ja puhelin vastaamattomia puheluita. Kyseessä oli siis yöaika.
Ja näitä riitti, tuo jäi vain huvittavimpana mieleen :DHahahahaha ja viestien aikaleimojen mukaan se on tämäkin sankari tavoitellut liikettä ilmeisesti juuri sulkemis- ja avaamisaikoina? Vaiko ihan rehellisesti aamuyöllä?
Päivän naurut! Kiitos.
- Harakiri
Tavarat saatiin vaihdettua ja motonet lupautui maksamaan korvauksen ajetuista kilometreistä.
Eerik, oli hyvä ja poistu kehittämään itseäsi muille sivustoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059