Milloin te ihmiset opitte sen, että biologia ja uskonto ovat aivan kaksi eri asiaa? Biologiaan kuuluu evoluutio, lisääntyminen ja seksuaalisuus. Uskonto taas on ihmisen tapa käsitellä näkymätöntä ja aineetonta sekä myös perusetiikkaa jolle yhteiskuntarakenne perustuu. Homous ei ole mikään este sille, että voi olla uskova!! Totta hitossa raamatun alkuaikoina käskettiin lisääntyä ja täyttää maa kun ihmisiä oli niin vähän, mutta nyt on täällä sellainen liikakansoitus ja kaaos että jumalakin - tai allah tai pinkki yksisarvinen - käskevät olla oma itsensä ja noudattaa eettisiä ja yhteiskunnan koodistoja sekä olla lisääntymättä luonnollista tietämme jos sisin niin käskee.
Uskonto ja seksuaalisuus eivät sulje pois toisiaan
2
172
Vastaukset
- kala86
Opetteleppa ensin miten Raamattu ja Jumala kirjoitetaan oikein ja erottamaan oikea Jumala epäjumalista, puhu vasta sitten otsikon aiheesta. Ehkä sitten tulee raamatullisempaa tekstiä.
- niin ja näin
"pinkki yksisarvinen"
Nyt olet hieman sekoittanut asiat. Raamattu ei puhu pinkistä yksisarvisesta minun käsittääkseni. Yksisarvisesta saattaa puhua eikä tällä välttämättä tarkoiteta hevosta.
http://www.youtube.com/watch?v=4L1C_N18vXA
http://www.youtube.com/watch?v=Qc07EK7DJmE
Se mitä tulee seksuaalisuuteen, on sitten oma asia.
- Ei ylösnousemuksessa oteta vaimoa eikä mennä vaimoksi. Ylösnousseet ovat kuin enkelit taivaassa. (Matteus 22:30)
Ymmärtäisin tuon osalta että seksuaalisuus ei kuulu ylösnousemukseen tai sen jälkeiseen elämään. On sitten jokaisen oma asia harrastaako jotain sellaista mikä ei kuulu ylösnousemuksenjälkeiseen elämään. Enkä tiedä voiko saada ylösnousemusta sen jälkeen kun on tehnyt syntiä. Paavali, Daniel tai Ilmestyskirja saattavat olla sitä mieltä että ihminen voi saada ylösnousemuksen kuoleman jälkeen, mutta minä en pidä ainakaan Paavalia luotettavana profeettana tai Ilmestyskirjan kirjoittajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064