Olemme olleet nyt kaksi kuukautta erillään, minä nukun ylhäällä ja vaimo alhaalla.
Sovimme lopulta, että olisi parempi , jos olisimme läheisempiä toisille .
Esim. ilta hali ja hali päivällä ja hyvän yön toivotukset, Mutta olen huomannut , että minä joudun aina tekemään aloitteen halaukselle kosketukselle ym. Vaikka vaimoni lupasi parantaa tapansa.
Aamulla kyllä sanoo huomenta, mutta kun kysyn sopimuksesta hän vaihtaa heti puheenaihetta. Eli hän antaa minun nyt elää pelossa , että voimmeko jatkaa enään.
Rakastan häntä todella paljon ja se tuo murhetta ja epätoivoa. Meillä on kaksi ihanaa lasta joita rakastan yli kaiken Voimme arkisin jutella ihan normaalisti , mutta ilta on vaimon puolelta aloitteessa täysin nolla. Käy pesulla ja menee nukkumaan , mutta halaa kyllä jos minä teen aloitteen ja sanon hyvää yötä , jos en tee sitä hän vain menee tabletille tai alkaa nukkumaan sanomatta mitään.
eron pelossa
aloite
3
80
Vastaukset
- täydet pisteet
Mahtavaa!
- Onnea yritykseen
Minun mieheni on niin sitkeä, että ei anna periksi, kerjää ja pyytää, kertoo, että rakastaa ja sanoo, että ei kestä ajatustakaan erosta.
Eli neuvon sinua toimimaan kuten mieheni, ja sitä vaimosi voi juuri odottaa, vaikka muulta näyttää.
Jollei asia auta tilanteessa, epäilen onko vaimollasi enää tunteita sinua kohtaan.
Mutta sitkeäs pitää olla, me naaiset joskus kerjäämme sitä.
Laita viestiä miten kävi - Ennustan hyvää
Rakastaa se sua, mutta voi huonosti, tarvii paljon rakkautta ja ymmärrystä.
Hänellä on paha mieli jota oireilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003815430- 192339
- 1982181
- 1071526
- 861482
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601033- 741032
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2989Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.130924Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59806