eron pelossa

aloite

Olemme olleet nyt kaksi kuukautta erillään, minä nukun ylhäällä ja vaimo alhaalla.
Sovimme lopulta, että olisi parempi , jos olisimme läheisempiä toisille .
Esim. ilta hali ja hali päivällä ja hyvän yön toivotukset, Mutta olen huomannut , että minä joudun aina tekemään aloitteen halaukselle kosketukselle ym. Vaikka vaimoni lupasi parantaa tapansa.
Aamulla kyllä sanoo huomenta, mutta kun kysyn sopimuksesta hän vaihtaa heti puheenaihetta. Eli hän antaa minun nyt elää pelossa , että voimmeko jatkaa enään.
Rakastan häntä todella paljon ja se tuo murhetta ja epätoivoa. Meillä on kaksi ihanaa lasta joita rakastan yli kaiken Voimme arkisin jutella ihan normaalisti , mutta ilta on vaimon puolelta aloitteessa täysin nolla. Käy pesulla ja menee nukkumaan , mutta halaa kyllä jos minä teen aloitteen ja sanon hyvää yötä , jos en tee sitä hän vain menee tabletille tai alkaa nukkumaan sanomatta mitään.

3

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täydet pisteet

Mahtavaa!

• Onnea yritykseen

Minun mieheni on niin sitkeä, että ei anna periksi, kerjää ja pyytää, kertoo, että rakastaa ja sanoo, että ei kestä ajatustakaan erosta.

Eli neuvon sinua toimimaan kuten mieheni, ja sitä vaimosi voi juuri odottaa, vaikka muulta näyttää.

Jollei asia auta tilanteessa, epäilen onko vaimollasi enää tunteita sinua kohtaan.
      Mutta sitkeäs pitää olla, me naaiset joskus kerjäämme sitä.

Laita viestiä miten kävi

• Ennustan hyvää

Rakastaa se sua, mutta voi huonosti, tarvii paljon rakkautta ja ymmärrystä.
      Hänellä on paha mieli jota oireilee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      48
      2618
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1320
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe