eron pelossa

aloite

Olemme olleet nyt kaksi kuukautta erillään, minä nukun ylhäällä ja vaimo alhaalla.
Sovimme lopulta, että olisi parempi , jos olisimme läheisempiä toisille .
Esim. ilta hali ja hali päivällä ja hyvän yön toivotukset, Mutta olen huomannut , että minä joudun aina tekemään aloitteen halaukselle kosketukselle ym. Vaikka vaimoni lupasi parantaa tapansa.
Aamulla kyllä sanoo huomenta, mutta kun kysyn sopimuksesta hän vaihtaa heti puheenaihetta. Eli hän antaa minun nyt elää pelossa , että voimmeko jatkaa enään.
Rakastan häntä todella paljon ja se tuo murhetta ja epätoivoa. Meillä on kaksi ihanaa lasta joita rakastan yli kaiken Voimme arkisin jutella ihan normaalisti , mutta ilta on vaimon puolelta aloitteessa täysin nolla. Käy pesulla ja menee nukkumaan , mutta halaa kyllä jos minä teen aloitteen ja sanon hyvää yötä , jos en tee sitä hän vain menee tabletille tai alkaa nukkumaan sanomatta mitään.

3

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täydet pisteet

      Mahtavaa!

    • Onnea yritykseen

      Minun mieheni on niin sitkeä, että ei anna periksi, kerjää ja pyytää, kertoo, että rakastaa ja sanoo, että ei kestä ajatustakaan erosta.

      Eli neuvon sinua toimimaan kuten mieheni, ja sitä vaimosi voi juuri odottaa, vaikka muulta näyttää.

      Jollei asia auta tilanteessa, epäilen onko vaimollasi enää tunteita sinua kohtaan.
      Mutta sitkeäs pitää olla, me naaiset joskus kerjäämme sitä.

      Laita viestiä miten kävi

    • Ennustan hyvää

      Rakastaa se sua, mutta voi huonosti, tarvii paljon rakkautta ja ymmärrystä.
      Hänellä on paha mieli jota oireilee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe