Adotpio lapsi vanhempana

mofo85

Hei,

En tiedä paljonko teitä täällä on ja lupasin etten ikinä tänne kirjoittaisi mutta antaa mennä kun minua mietityttää muutama asia jos teitä tuolla ulkona on. En ole trolli ja toivon asiallisia vastauksia ja keskustelua minun kirjoitteluun.

Joten:

itse olin otto lapsi kun olin alle vuoden (muistan kun otto vanhempani tuli katsomaan minua ja valjeäni). Seuraava kuva oli kun sosiaali huolto otti vanhemman veljeni pois otto vanhempieni luota koska hän ei sopeutunut perheeseen ja jouduin valitsemaan veljeni vai perheeni, valitsin perheeni). Veljeni joutui toiseen perheeseen ja itse sairastuin harvinaiseen lonkka sairauteen.)

Nykyään en mitenkään hyväksy omaa tilannetta (työ/suhde) vaikka asun ulkomailla omaa tilannetta ja etsin aina jotenkin itseäni. Olen hyväpalkkaisessa työssä ja perhe muuttanut paikkakunnalle. Hermostun pienistä ja ajattelen olisiko perheen/ puolison/ tyttöystävän vaihdossa mitään järkeä vai tyydynkö osaani.

En ala haukkumaan taikka kommenttoimaan puolisonia millään tavalla koska haluan pitää lapseni lähellä. Avopuoliso on ollut elättinä jo 4 vuotta ja olen kaikki maksanut hänen puolestansa. Hän saa kaikki tuet mitä ikinä saa ja haluan että kaikilla on kaikki hyvin maksoi mitä maksoi. Olen käyttänyt kaikki tuloni heihin omat mieltymykseni tupakka alkoholi. Tykkään juoda voima juomat poissa perheestäni mutta tupakoin säännöllisesti kaikille tiedoksi…


Perimmäinen kysymys on että löytyykö muita jotka hyväksyy adoptio paikkansa ja perheensä ilman ajatusta menettää sitä. Itse olen alun perin jotain etsinyt mutten sitä löytänyt…

1

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulla on oikeus

      Siis käsitin, että luulet nykyisen elämäntilanteesi ongelmineen johtuvan siitä, että olet voimaton päättämään ja toimimaan kun olet joutunut sopeutumaan tuollaiseen adoption
      uhrina. Saattaa syynsä olla silläkin, mutta monella biologisen perheen lapsella voi olla samanlaisia ongelmia.
      Varmaan kannattaisi pohtia tilannetta ammattilaisen kanssa.
      Mikä on syynä, että kirjoittaminen asiasta on ollut tänne niin vaikeaa. Koetko että osasi on vain alistua ja jopa kirjoittaminenkin on yritys kapinoida vasaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe