Mikä ero näillä? Sis linkin.

Delta

9

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä mutta arvelen halvemman olevan vanhempaa sarjaa. Nikonin omissa tiedoissa on vain yksi 55 - 300 mm putki. Mikä niiden käytännön ero on on vaikeaa sanoa ilman molempien saamista kokeiltavaksi.

Hintaero saattaa olla myös virheellinen tai johtua kahdesta eri hankintareitistä?

Ainoa joka voi kertoa on tuo kauppias jonka vastausinnokkuudesta en osaa sanoa sanaakaan. Itse en noihin ulkomaisiin toimittajiin juurikaan luota. Rajalan tarjouksessahan tuo optiikka maksaa 299,00€ eli vähän kalliimpi kuin halvempi ja vähän halvempi kuin kalliimpi. Minä ostaisin Rajalasta niin jälkihoitokin olisi helpompaa.

• Delta

Kiitos nopeahkosta vastauksesta. Tietää vain matkustamista...ja hintaa tulee sitten sitä kautta. Mutta ehkä juu,laitetaan harkintaan. Mielelläni ostan kyllä kaupasta kuin verkkokaupasta.

• uskotko tuijaa?

Ei niissä mitään eroa ole. Johtunee hinnoittelupolitiikasta. Osta halvempi jos käytät Pxmania. Itse en käyttäisi. Huijarifirma.

• Delta

Jaa no olen sieltä ostanut pari vempelettä, ja ihan ok olivat eikä mtn moittimista.
      Mutta eivät olleet noin kalliita.Tuon hintaiset olisi varmaan parein ostaakin kotomaasta. Mistä saisi halvimmalla kyseisen objektiivin? Pohjois-Pohjanmaalla asun.

• En ole Rajalan asiamies enkä osakkeen omistaja mutta käytän sitä usein tarvitessani alan tuotteita.

Tuon optiikan ostohan ei vaadi kuin postissa käynnin sillä paikkakunnalla jolla asut sillä Rajala myy myös postimyynnissä. Arvelen toimivan vaan en ole kokeillut koska lähimpään ei ole montaakaan kilometriä.

Mielestäni Rajala on muuttanut hinnoittelufilosofiaansa asiakas ystävällisemmäksi ja kokemukseni mukaan kun käy samassa toimipisteessä aina välillä juttelemassa ihan ostamattakin niin ostoksen yhteydessä on aina saanut pientä tarjousta jos ei ole kyse mistään nahkatukkatarjouksesta.

• Delta

Hyvä, kiitoksia! laitan muistiin nuo kaksi mahdollista paikkaa! Pitää vielä katsoa mitä tulee toimituskulut noista paikoista. Tilaan samalla kaksi putkea, miniälle toisen. Hyvällä tuurilla kolme :) jos toinenkin miniä ottaa. Saavat pikkuisia kuvailla...

• jhfjahfg

Kun katsoo ilmoituksen myyjiä on kalliimmilla eri myyjät. "yhteistyökumppaneita"
      Buylloon ja sotel.

• Delta

Kiitos työeläkeläinen linkeistä! Tilasin tuon cdon.comin tuotteen ja ihan sujuvasti meni kaupat. Ja objektiivi oli hyvä, ihan loistava harrastelijalle joka vasta aloittanut. Tuli Maarianhaminasta se linssi. Säästin melko mukavasti tässä. Kiitos vielä kerran :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      3020
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2732
    3. 150
      2328
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2269
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1920
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      392
      1737
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      109
      1695
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      319
      1598
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1479
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      15
      1472
    Aihe