kui moni polttaa

oce

Kui moni teistä polttaa?

15

61

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mallu ja lämä on kiva

      Poltan vain jos satun omistamaan tupakkaa. Ja jos en satu omistamaan,niin hankin lisää. Mutta en ole addikti.

    • En polta, en ole koskaan polttanut, enkä tule koskaan polttamaankaan.

    • Rugaru

      Liian mon luulee voivansa lopettaa ja jää siihe koukkuun. Itse kokeilin mut lopetin kosk maistu paskalle ja tiiän et jää koukkuun

      • Hävettää kyl vähän myöntää, mut ku kokeilin ( tää on tätä mun absolutismia joo) tässä pari päivää sit, ei se maistunnu nii pahalle mitä kaikki sannoo.


      • ocean-- kirjoitti:

        Hävettää kyl vähän myöntää, mut ku kokeilin ( tää on tätä mun absolutismia joo) tässä pari päivää sit, ei se maistunnu nii pahalle mitä kaikki sannoo.

        mut siis en polta. Vaikka josksu alottasinki nii en vielä ku asun kotona ja porukat varmaa tappais mut


    • En polta. Ei mitään järkee. Rahaa menee, keuhkot menee, syöpä tulee, ilmakehä menee.

    • En pystyisi, vaikka haluaisin. Minulla on yliherkkä maku- ja hajuaisti, ja jo pelkän tupakansavun haistaminen oksettaa.

      • Muakin inhottaa se haju. Lisäksi vielä astma niin haluun kyllä pysyä kaukana tupakoitsijoista. Ja migreeni, jonka hajuärsykkeet laukaisevat erityisen tehokkaasti. Esimerkiksi pelkkä kahvin haju voi aiheuttaa pahan kohtauksen. Myös hajuvedet ja tupakka on korkeella syyllisten listalla.

        En muuten ymmärrä kun demarien mielestä tupakkaveroa ei saa nostaa koska se iskee pienituloisiin. Ei kukaan pakota niitä pienituloisia polttamaan. Rahaa vois olla kaikkeen kivaan kun olisivat tupakoimatta. Tupakka ei ole mikään välttämättömyys, josta luopuminen heikentäisi elämänlaatua. Päinvastoin.

        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/sdp--tupakkaveroon-ei-saa-koskea---iskee-pienituloisiin-/3156496


      • santiny kirjoitti:

        Muakin inhottaa se haju. Lisäksi vielä astma niin haluun kyllä pysyä kaukana tupakoitsijoista. Ja migreeni, jonka hajuärsykkeet laukaisevat erityisen tehokkaasti. Esimerkiksi pelkkä kahvin haju voi aiheuttaa pahan kohtauksen. Myös hajuvedet ja tupakka on korkeella syyllisten listalla.

        En muuten ymmärrä kun demarien mielestä tupakkaveroa ei saa nostaa koska se iskee pienituloisiin. Ei kukaan pakota niitä pienituloisia polttamaan. Rahaa vois olla kaikkeen kivaan kun olisivat tupakoimatta. Tupakka ei ole mikään välttämättömyys, josta luopuminen heikentäisi elämänlaatua. Päinvastoin.

        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/sdp--tupakkaveroon-ei-saa-koskea---iskee-pienituloisiin-/3156496

        Onhan tuo aika tekopyhää. Ensin annetaan lapsilisäleikkausten toteutua tuosta vain, mutta annas olla kun tupakkaveroa lähdetyään korottamaan, sitten kyllä ollaan niin vasemmistolaista ja työväenluokan puolella juu.


    • Se tupakkaveron korotus ois tosiaan hyvä. Tai siis on se nyt ainakin parempi, kuin leikata lapsilisiä!

    • En polta enkä juo. Ei tarvi.

    • ilkeää naurua

      POLTTO ON IHQUUUUUUUUUUUUUU!!! Poltan.

    • Enkaipolta

      Määritelläänkö polttaminen siten, että ostat askin ja poltat säännöllisesti? Poltan joskus, lähinnä seurassa jos joku tarjoaa, mutten itse koskaan osta tupakkaa. Mun mielestä tupakka ei maistu pahalle, hajukin riippuu aika paljon tupakasta, mutta en vaan näe mitään syytä minkä takia menisin oma-aloitteisesti ostamaan tupakkaa.

    • 13wgiirl

      oon 13w tyttö ja olin polttanu puol vutta kunnes jäin kiinni (joo kamut kärtsäs-.-)
      ja poltin vielä sen jälkeen aika kauan sitte jäin taas kiinni (haistivat takin hioista) ja sitte en oo poltanu:/ sinäänsä sehän on vaa hyvä ettei polta utta kun olin jäänyt koukkuun ja laitettiin noi vaan poikki nii se oli rankkaa muistan vielki ku monta iltaa olin ihan paniikis ku teki mieli röökii.

      joo sori tuli vähä teksiii mut siis joo ymmärän ku te jokku tuutte nyt et oot vasta 13 ja näii mut joo se oli sitte mun oma valinta mut en enää polta.

    • moottoriturpa

      Mä. Kaks kiloo sieniä! Smoke weed everyday! Didibbidabbi dibbidei!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe