pysäköintisakot

mies55

lappeenrannassa korpikunnaankadun 5 kohdalla. ei ole pysäköinti kieltomerkkiä eikä pysätymiskielto.kun pysäköit tien ja jalkakäytävän huonolle nurmialueelle.tarvitset maastopysäköinti luvan.semmoin oli vastaus sakkottavalta virkaihmiseltä. kysyin mistä saa maastopysäköinti luvan. niin ei tietänyt.kun kaupunkin vuokra-asuntokaan ei ole järjästänyt vieras paikkoja kyseiseen osoitteeseen.että kyllä se kaupunkin kassaan kertyy pysäköinti maksuja.

10

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppova

      Älä pysäköi nurtsille, pysäköi ihan siihen ajoradan reunaan.

    • Tunnen tuskasi

      Voihan itku kun joutuu parkkeeraamaan sen peltilehmän johonkin muualle kuin oven eteen ja joutuu ihan omilla jaloillaan kävelemään joskus yli 50 metriä!

      • gkkh7

        Mie joudun kävelee 10m autolle.


    • mies55

      lappuliisa vaati maastopysäköinti luvan. kävin kysymässä kaupunkilta lupaa. ei kukaan ole tietoinen kyseistä luvasta.lappuliisa laittoi sp valittakaa lääninhallitukseen.

    • Reino Rintakarva

      Eikös väärinpysäköinnistä kuulukin saada sakot ? Tässähän on nyt kaikki mennyt ihan oikein. Kaikenlainen jälkeenpäin itkeminen ja pykälillä kikkailuyrityshän on vain naurettavaa. Taitais tähänkin päteä vanha sanonta eli kun on köntsät housussa on turha rypistää.
      Opettele idiootti liikkennesäännöt niin ei tarvi täällä kitistä jostain muutaman kympin sakosta.

      • voi hyvin lokeroida

        "mies55" kuuluu siihen joukkoon joka pitää autoa omana talonaan ja paikkaa missä se kulloinkin seisoo, omana tonttinaan ja olettaa että kun kerran omalla tontillaan saa olla vähän miten haluaa, pätee sama myös maaplänttiin missä se peltilehmä sattuu olemaan. Kun se auto seisoo aina omalla tontilla, siihen ei tietenkään pitäisi lain kouran ainakaan tässä mittakaavassa ulottua.
        Pistäähän sellainen vihaksi.


      • mies55

        kuule sakon 50e on maksettu. ja ajan periaattesta asiaa kun talo yhtiöllä ei ole vieras paikkoja tarjolla. sekä autoni ei ollut minun vai velipoikani joka oli vierailulla minun luona.


      • Kuavotus Kingi
        mies55 kirjoitti:

        kuule sakon 50e on maksettu. ja ajan periaattesta asiaa kun talo yhtiöllä ei ole vieras paikkoja tarjolla. sekä autoni ei ollut minun vai velipoikani joka oli vierailulla minun luona.

        Tarkasta asemakaavasta mitä siellä sanotaan P-paikoista, onko pihalla riittävä määrä paikkoja. Jollei niin sitten taloyhtiön tulee järjestää ne.


    • mies55

      ja miten skinnarilassa miilukatu? toisella puolella katua pysäköiti-kielto. mutta suomessa asuvat ulkomaalaiset pysäköi tien toiselle puolelle jalkakäytävän päälle. eikä lappuliisa sakota.

      • Ota opiksi !

        Hai sie 55 mies taitaa nyt harmittaa vallan vietävästi kun itse pitää sakot maksaa. Sossuhan ei sakkoja tietääkseni maksa. Skinnarilassakin alkaa olla väliä mitä tekee, miten toimii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe