Lesboilua luostarissa osa 2

Suomityttö

yökerhoon. Luostarin illallinen oli makoisa, ihmeekseni saimme myös viiniä, ja Hennen kanssa joimme pullon puoliksi. Olo oli lämmin ja ihmiset juttelivat toisilleen mukavia. "Valomerkki" tuli kuitenkin jo yhdeksältä, juuri kun olin päässyt juttuun mukavan tuntuisen, hieman vanhemman norjalaisen miehen kanssa. Jos matkalla ei muuta olisi, niin ehkä jotain sutinaa hänen kanssaan. Mies vinkkasi silmää, kun lähdin pöydästä. Menimme Hennen kanssa huoneeseen ja hän kirosi, koska oli unohtanut silmälasinsa kotiin. Hän ei voinut nyt lukea kirjaa, eikä huoneessa ollut telkkaria. Hän voivotteli tylsistyneenä. - Voin lukea omaa kirjaani ääneen, ehdotin. Olin ostanut lentokentältä englannin kielisen kirjan " Paradise beach", joka kertoi neljäkymppisestä puumanaisesta afrikkalaisella rannalla. En tiennyt oliko kirja Hennen tyylinen, mutta muutakan viihdykettä ei nyt ollut. Henne suostui ja pukeutui yöpaitaansa. Hän heitti harmaat rintaliviinsa sängyn viereen ja hänen vaaleanpunaiset nänninsä kovettuivat viileästä huoneilmasta. Hänen rintansa olivat hyvänkokoiset, käteen mahtuvat, huomasin ajattelevani. Jalassaan hänellä oli harmaat tavalliset alushousut. Sitten hän pukeutui -taas kerran -harmaaseen yömekkoon. Varsinainen harmaa hiirulainen, ajattelin ja mietin säikähtäisikö Henne eroottispainotteista kirjaani puumanaisesta, mutta sama se, en näkisi häntä enää koskaan loman jälkeen. Vaihdoin itselleni silkkisen vaaleansinisen yöpuvun, jossa oli mustat pitsireunat. Henne katseli kun vaihdoin yöpaitaa ja kehui yöpaitaani kauniiksi. Toisaalta en tiennyt mitä hän näki, kun hänellä ei ollut lasejaan. - Haittaako jos juon vielä kuohuviiniä? Ostin tämän taukopaikalta, kysyin Henneltä, eikä häntä haitannut, joten kaadoin hänellekin. Kuohuviini oli kuplivaa, aitoa italialaista. Aloin lukea kirjaa sivulta 29, jolle olin jäänyt. Kohdassa kirjan päähenkilö, neljäkymppinen nainen alkoi juuri ratsastaa miehellä, joka oli "ruskea kuin tummin suklaa". Miehen kyrpä oli niin iso, että naisella oli alussa vaikeuksia päästä kunnon rytmiin. Samalla mies hieroa naisen rintoja yhteen ja nousi hieman ylemmäs, jotta sai nuoltua niitä. - Öh, ei kai tämä ole liian rajua? Muutakaan kirjaa ei ole? kysyin Henneltä pahoitellen. Henne yskäisi. - Kelpaa jos ei ole muutakaan, hän sanoi ja vajosi peiton alle. Olikohan tämä hänen elämänsä hirvein loma? Tyttörukka oli säästänyt viimeiset roposensa lomaa varten, ja joutui seksihullun suomalaisen naisen kanssa samaan huoneeseen! Jatkoin tarinaa, nainen ratsasti miehellä kuin viimeistä päivää ja halusi sitten kokeilla anaaliseksiä tämän nuoren oriin kanssa. Jättiläiskyrpä yritti mahtua peräaukosta sisään, muttei meinannut mahtua. Niinpä Tummasuklainen mies alkoi nuolla persereikää inokkaana, aivan kuin ei koskaan ennen olisi sitä tehnyt. Persereikä oli nyt niin märkä, että sinne olisi uponnut vaikka kaksi samanlaista jättiläiskyrpää. Työnnä se jo sisään, nainen sanoi ja nuori ori totteli. Itse hörppäsin kuohuviiniäni ja sivusilmällä huomasin, että Hennen peitto kohoili hieman ylös alas hänen alapäänsä kohdalta - tyydyttikö hän salaa itseään? Hennellä oli silmät kiinni ja olin kuulevinani pientä voihkinaa. Jatkoin lukemista. Kirjan nainen laukesi samaa aikaan mustan kyrvän kanssa ja sitten he menivät suihkuun, jossa nainen alkoi pestä miehen kyrpää suullaan. Kuohuviini loppui ja ehdotin Hennelle että kävisimme nukkumaan, matka oli ollut pitkä. - Sen pituinen se, tältä erää, naurahdin Hennelle ja hän kuulosti hieman pettyneeltä. - No jos sinua kerran jo väsyttää, hän sanoi ja huomasin että liike peiton alla loppui. Sammutin valot ja olin aika kiihottunut kirjan tarinasta. Kuun valo valaisi pienen raidan huoneeseen, huomasin että Hennen peitto alkoi taas kohoilla ja kuulin vaimeaa voihkinaa. Itseäni alkoi kiihottaa vielä enemmän, ehkei Henne ollutkaan niin harmaa hiirulainen. Mietin miltä tuntuisi imeä Hennen ruusunnuppuisia rintoja ja työntää sormi hänen pieneen, tiukkaan pilluunsa. Tunsin kostuvani samantien. Ehdottaisinko Hennelle pientä tyttöjen välistä sormetusta? Suuttuisikohan hän? En menettäisi mitään, pahimmassa tapauksessa joutuisin vaihtamaan huonetta ja parhaassa tapauksessa pääsisin omaan huoneeseen. Nousin rohkeana sängystä ja menin aivan kiinni Hennen sänkyyn. Hän lopetti sormettamisen hieman säikähtäneenä kiinnijäämisestä. Ujutin käteni hänen peittonsa alle kysyvästi. Hän ei pistänyt vastaan. Huokaisin syvään, kun tunsin hänen tulikuuman märän pillunsa. Hän otti omat sormet tieltään ja antoi omien sormieni tutkia hänen kosteaa pilluaan.

0

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        30
        2019
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        6
        1812
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        15
        1301
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        7
        1194
      5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

        ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
        Tv-sarjat
        21
        1175
      6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        11
        1097
      7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1051
      8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        7
        1015
      9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        6
        1014
      10. 11
        994
      Aihe