Lesboilua luostarissa osa 1

Suomityttö

Eräänä kylmänä, lunta tuiskuttavana talvi-iltana katselin netistä matkoja ulkomaille. Etsin halpoja kaupunkilomia kesäksi, jolloin minulla olisi loma. Matkaan lähtisin valitettavasti yksin, sillä olin juuri eronnut kolme vuotta kestäneestä suhteesta varattuun mieheen ja ystävilläni oli kesälomat eri aikaan. Löysin top100-matkoista erittäin halvan reissun viikoksi Italiaan, vuoristoon. Sen tarkemmin ehtoihin ja tietoihin tutustumatta varasin reissun itselleni. Ostin talven aikana Italian sanakirjan, sekä pienen matkakokoisen Italian kulttuurista kertovan kirjasen. Kevät ehti tulla ja tapailin mukavalta vaikuttavaa miestä. Matkani alkoi myös lähestyä ja aloimme yhdessä toiveikkaana pohtia, mahtuisiko hän matkalle mukaan. Soitimme matkatoimistoon, mutta sieltä kerrottiin että noin halvat matkat oli jo buukattu täyteen. Lähtöpäivänä mies saatteli minut kentälle ja ilon ja ikävän sekaisin tuntein matkani kohti Italiaa alkoi. Kentällä oli vastassa matkatoimiston bussi, johon oli lastattu pääasiassa pohjoismaalaisia matkustajia. Katselin hieman pettyneenä, ettei ollut muita oman ikäisiä, hieman alle kolmekymppisiä. Lähinnä eläkkeellä olevia pariskuntia, tai eläkeläis-ystävyksiä. Bussimatka alkoi ja se kestäisi kuulemma 3 tuntia vuoristoon. Matkanjohtaja alkoi kertoa paikasta johon menisimme, ikivanhaan luostariin, jota pitivät pystyssä 5 nunnaa ja heidän johtajansa, iäkäs mies. En ollut uskoa korviani! Minä, viriilissä iässä oleva neitokainen, olin Italiassa ja suuntana nunnaluostari! Meinasin hypätä pois seuraavalla taukopaikalla, mutta koska en ollut tarpeeksi rohkea, ostin vain kokiksen ja askin tupakkaa. Ehkä tupakka-askin avulla selviäisin reissusta, vaikka en normaalisti polttanut. Viereeni tuli tanskalainen turisti pummimaan yhden tupakan. Hänen nimensä oli Henne, ja kuulemma olisimme kämppiksiä reissun ajan. Sekin vielä, ei omaa rauhaa, ei omaa huonetta! Tarjosin tupakan ja Henne kertoi, että oli tehnyt kahta työtä päästäkseen reissuun. Hän oli odottanut reissua kovasti. Samoin, naurahdin vähän. Henne vaikutti ihan mukavalta, itseäni ehkä 5 vuotta vanhemmalt. Mutta silti, olisi ollut mukava viettää matka Italian rannoilla, tummia komistuksia silmäillen, viiniä juoden.. Ja nauttien hyvästä ruoasta. Nyt olisimme eristyksissä jossain luostarissa.
Huone oli onneksi miellyttävä, siellä oli erilliset isot sängyt, lattiasta kattoon ulottuva lasinen ikkuna, kaunis, vanhanajan romantiikka henkivä kylpyhuone isoine kylpyammeineen. Seinät oli koristeltu köynnöskasveilla, mikä toi mieleen antiikin kreikan aikaiset kylpylät. Huone kyllä kelpasi! Hypähdin sängylle ja suljin silmäni. Olisipa tapailemani mies täällä jakamassa kanssani tämän kaiken, laittaisimme erilliset sängyt yhteen ja salakuljettaisimme lähikaupasta tänne viiniä. Illalla menisimme kylpyyn ja veden alla tarjoaisin hänelle nautinnollisen suihinoton. Sen jälkeen hän työntäisi sormensa litimärkään pilluuni ja alkaisi työnnellä edestakaisin niin kauan että olisin orgasmin partaalla, ja silloin hän vihdoin tunkeutuisi sisälleni, niinkuin olin koko ajan odottanut. Pyllistäisin häneen päin kylpyammeessa ja hän nuolaisisi pilluani takaapäin, ja sitten aaah, pitkä ja voimakas työntö muutaman kerran ja voihkisin orgasmista. - Upeaa, eikö? Henne katkaisi ajatukseni. - Mitä mietit? hän kysyi vilpittömästi ja purki samalla matkalaukkuaan vieressäni. Tunsin että olin aivan kostea alapäästä ja menin kylpyhuoneeseen vaihtamaan pikkuhousut, sekä kevyempää päälle. Ilma oli kuuman kostea - niin kuin alapäänikin. Tunsin tarvetta itsetyydytykselle, mutta tiesin myös että Henne oli oven takana. Katsoin, että ovi oli varmasti lukossa ja sitten laitoin vesihanan päälle. Kävin istumaan wc-pytylle ja aloin sormeilla pilluani. Olin niin märkä että miehen kyrpä olisi tuosta noin vain luiskahtanut sisään jos täällä sellainen olisi. Harmi ettei ollut, oli tyytyminen omiin sormiini. En ollut ottanut edes vibraattoriani mukaan, sille ei ollut ollut käyttöä sen jälkeen kun olin tavannut nykyisen mieheni. Pieni loiskutus kuului, kun työntelin sormia edestakaisin pillussani, mutta yritin olla hiljaa ja voihkimatta, tosin se oli vaikeaa. Hieroin toisella kädellä pilluani päältä ja toinen käsi oli sormineen pillun sisällä. Olin orgasmin partaalla ja sitten aloin kuvitella kuinka mieheni työntäisi kielensä persereikääni kieltä pyöritellen, ja juuri sillä hetkellä laukesin voihkien. Toivottavasti Henne ei kuullut mitään! Pesin pilluntuoksuiset käteni ja menin huoneen puolelle. Henne oli pinonnut siististi vaatteensa hyllyille, ja huomasin että hänellä oli kasa harmaita pikkupöksyjä. Varsinainen tylsimys, mietin hieman harmitellen. Hänestä ei saisi bilettävää matkaseuraa, joka karkaisi yöllä kanssani luostarin ikkunasta

0

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        3
        1253
      2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

        ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
        Tv-sarjat
        18
        976
      3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        16
        919
      4. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        13
        899
      5. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        4
        884
      6. En koskaan

        Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
        Ikävä
        49
        870
      7. 3
        790
      8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        2
        781
      9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        4
        769
      10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        1
        768
      Aihe