Meillä tyttö150 cm ja 40 kg. Kouluun lähtiessään 6-vuotiaana tytöllä pituutta 105 cm (18kg), 8 vuotiaana 110 cm (20kg), 10 vuotiaana 119cm (26kg) ja 12 v 125 cm (38kg). Kasvupyrähdys ollut jo.Pituusennuste on 158 cm, kasvaa käyränsä alapuolella.
Veljensä 6 vuotiaana 115 cm ja 25 kg, nyt 9 vuotiaana 130 cm ja 33 kg. Huomattavasti isompi siis, mutta poika hän onkin.
MInkä koisia teidän 14v on?
lyhyt, kohtalotovere
5
239
Vastaukset
- adblockerZ
Molemmat todella lyhyitä ikäisiksiin. Itse olen 12 v poika (kesäkuussa täytän 13) ja olen about 175 cm
- hojos
Täytän elokuussa 13 ja olen 191 cm. Etköhän sinä tumppi ole.
- Ihan normaali 150cm
Voj hyvä nainen!Kyllä 150cm on ihan normaali koko tyttölle!Ja ole hyvilään että lapset on terveitä.Hyvät kesää vaan sinne.
- WTF?
125 cm pitkä 12 V???!!!!????? IHA SAIRAA LYHYT!!!!???? EI OO MIKÄÄ NORMAALI PITUUS!!!
- 14girl
Ite oon 14v(: ja tämmöne 162cm :3 ja tyttö:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site595921Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714785Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464372SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564151SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953761SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502463Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352369Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat432106Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41469En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131239