Laitanpa tän jutun tänne vaikka en niin alottelija olekaan muuta kun Ghostin käytössä.
Piti ottaa image ghostilla ja tein tän ohjeen mukaan: http://www.nefernetti.com/ng2003backup.htm
Ainoa ero mitä tein tuohon ohjeeseen oli että otin Imagen kakkoskovosta(D-asema) ja imagen määritin menevän ykköskovon toiseen osioon(E-asema).
No Ghost rupes latailee ja lopulta ilmotti että kovalevy täynnä ja kertoi että vaihda levy(kovalevy) tai aloita uudestaan. En voinu muuta kun käynnistää koneen uudestaan, mutta eipä lähtenyt käymään.
Fdiskillä katoin niin Ghost oli poistanut C:llä olevan Windowsin ja tehnyt itselleen (C:n loogiseen osioon) pienen boottiosion. C:n windows oli kadonnut, E ja D-asemat se oli sekoittanut niin ettei saanut Fdiskillä korjattua, piti ottaa Linuxin osiointiohjelma että ylipäätään sain kovot osioitua uudestaan.
Siis mitä tein väärin, vai sekosiko Ghost jotenkin kun kovalevytila loppui? Pitääkö ghostin tehdä kovolle oma boottiosio, jolla se buuttaa ittensä? Minusta aika outoa. Entä miksi ghost sekoitti levyosiot?
Onko joku käyttäny Ghostia? Vois kertoo että miten kannattaa seuraavaksi tehdä, koska ei ole kiva kun menee pari päivää kun koneen saa taas siihen kuntoon mitä se oli ennen tuota katastrofia
Norton Ghost tuhosi koneen
6
910
Vastaukset
- Image
Jos vain otat imagen (to image) etkä siis palauta mitään (from image) Ghost ei sekoita levyasemia eikä varsinkaan koske C:\-osioon...teitköhän varmasti oikein? Helpointa on buutata kone ghostilla ja tehdä image sieltä kautta.
- haukuttu
ympäri maailmaa. Et ole ainoa, joka on tuhonnut kovonsa sen kanssa. Itse en ole käyttänyt sitä, vaan minulla on Acronis Trueimage ja siitä voin kertoa, että olen sataprosenttisen tyytyväinen. Se tekee täsmälleen, mitä sen pitääkin. Ainakin minulla.
- käyttäjässä
Yleensä vikaa on, jos kämmää
- qwdqw
Kopsasin tuon Acroniksen ja pitää sanoa että nyt homma toimii! Siinä on lisäksi kätevä kovalevyosiointiohjelma jolle tuli heti käyttöä!
- Hyvä että joku
qwdqw kirjoitti:
Kopsasin tuon Acroniksen ja pitää sanoa että nyt homma toimii! Siinä on lisäksi kätevä kovalevyosiointiohjelma jolle tuli heti käyttöä!
on löytänyt Acroniksen. Onhan siinäkin omat kommervenkkinsä, mutta silti se on paljon selkeämpi ja luotettavampi kuin Ghost. Itse olen palauttanut imagen monta kertaa ja tosi tarpeeseen se on ollut.
(nimim. haukuttu) - muukin
qwdqw kirjoitti:
on löytänyt Acroniksen. Onhan siinäkin omat kommervenkkinsä, mutta silti se on paljon selkeämpi ja luotettavampi kuin Ghost. Itse olen palauttanut imagen monta kertaa ja tosi tarpeeseen se on ollut.
(nimim. haukuttu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069