Mulla oli vähän aikaa vähän heikompi erektio, yleensä jöpöttää niin pirusti. Luultavasti liiasta istumisesta lantio jotenkin jumissa. Erektio oli heikompi ja ei kestänyt kunnolla, kulli oli myös jotenkin tunnoton.
Vaimo osti pilatesrullan, se on sellainen metrin mittainen parikymmentäsenttiä paksu pehmustettu pötkylä. Kokeilin sen mukana tulleita venytyksiä ja lantiossa jossain munien yläpuolella tuntui aikamoinen venytys ja rupes taas tuntomja erektio olemaan normaali.
Liike on aika yksinkertainen. Käy selällesi, laita perseen alle vaikka pino kirjoja, taivuta toinen jalka koukkuun ja anna toisen roikkua suorana ja vaihda sitten toisin päin. Muukin lantion venyttely ja liikuttelu voi auttaa. Todennäköisesti mulla veri ei päässyt kunnolla kiertämään.
Toivottavasti joku saa tästä apua.
Venyttelyllä stondis takaisin
2
2786
Vastaukset
- Hpop
Toimii. Kuten Kiminkinenkin tekee kansanparantajan kanssa. Video löytyy netistä.
- Hierojan_erektiohoito
Jokusia vuosia sitten tuli vaan ohimennen puheeksi vakituisen hierojan kanssa, miten iän myötä eturauhanen toimii, erektio hiukka hiipuu ja kaikenlaista ikämiesten juttuja...jne
Vanhempi kokenut hieroja kysäisi reilusti, että olisiko tarvetta parantaa erektiota hieronnalla? Johon vastasin myöntävästi, että kyllä taitaisi olla. Kaveri kehotti hieronnan lopuksi ottamaan reilusti boxerit pois ja nappasi pienen pyyhkeen käteen. Kietaisi pyyhkeen kanssa peniksen ja kivekset melko tiukkaan pakettiin ja otti sitten tämän käärön vasempaan käteensä ja oikealla kädellä alkoi hieroa nivusalueita, aivan peniksen tyvestä, kivesten alta. Venytteli edestakaisin pyörittevin ottein joka puolelta peniksen ympäriltä aina alavatsaa myöden.
Kyllähän siellä pyyhekäärössä alkoi tapahtumaan ja tuntui, että verenkierto lähti kuin kohisten liikkeelle. Eikä tämä jäänyt pelkästään siihen käynnin yhteyteen, vaan vaiktus tuntui kotonakin jatkossa. Tätä on tehty useammin hieronnan yhteydessä, eikä kyse ole mistään Happy ending hoidosta.
Vanhempi mieshieroja ymmärsi kyllä fiksusti yskän ja sanoi, että on saanut aikanaan opastuksen vanhalta urheiluhierojakonkarilta. Harmitteli, ettei näitä hoitoja oikein voi kylillä mainostaa, vaikka tarvetta kyllä olisi. Näin pienellä kylällä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412765Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4282316Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212176Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182040Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371709Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221236Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987