Hyttysen puremat

Moskiittomää

Hyttyset, moskiitot tai kärpäset tai jotkut muut paholaisen kätyrit söivät mun jalat punasille paukamille. Yö oli yhtä hemmettiä kun ne kutisivat todella pahasti. Eikä se että raavin ne verille auttanut yhtään :)
Onko jokin ihme lääke mikä niihin auttaa? Olen siis bielä täällä paikan päällä.
Jännä että yhtään en ole homannut misssä vaiheessa ötökät iski.

7

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tini

Tiikeribalsami on hyvä lääke, ainakin itsellä auttoi! Myös minut kupataan aina joka kerta siellä ollessani :)

• Moskiitomää

Kiitos neuvosta, siis kauppaan.

• Syötyon

Paikallinen apteekki auttaa, salvaa löytyy monenlaista. Minutkin syödään suurille rakkuloille joka reissulla. Nyt olen oppinut käyttämään hyttysmyrkkyä aina illalla syömään tai kylille lähtiessä. Nuo ilmavoimathan ovat aktiivisia auringon laskiessa ja pimeän aikaan. Eivät juuri ääntele eikä niiden pistoja tunne, mutta jäljet ovat komeat ja kutisevat....

• Mahasarakham1

Asun Isanissa,Ja muistan että ensimmäisinä kuukausina olin koko ajan hyttysen puremia täynnä.Ihmettelin ettei ne purreet paikallisia.
      Mutta ne paukamat loppuivat.Kai täällä tulee sellainen vastustuskyky,ettei puremat haittaa,kun pitempään asuu täällä.
      Pienet muurahaiset kyllä tuntuu,saman laisia kuin Suomen keltiäiset.
      Kuistin ympäristöä myrkyttelen välillä murkkujen vuoksi.
      Thaimaalaiset hieroo sellaista pulveria ihoonsa myös,josta hyttyset ei tykkää.Käytän sitä nykyään itsekin.
      Joko olen immuuni ötököiden puremille,tai pulveri toimii.

• lhiglyglglg

Kerrohan pulverin nimi ja mistä saa ?

• 28x...

Suonette anteeksi että taasen hieman Pattayaa mainostan. Pattis- citystä kun majapaikkansa hankkii ja baareissa iltansa viettää niin eipä ole moskiitoista huolta. Ovat hakanneet keskustasta pois kaiken vihreän. Vielä senkin verran että matkustelee sinne vain kuivina aikoina.

• hanes1

paikallinen apteekki antaa vaikka antibioottikuurin ilman mitään reseptejä.ainaski krabilla. ja toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      83
      2092
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      402
      1916
    3. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1370
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1337
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1273
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1005
    7. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      957
    8. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      952
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      254
      948
    10. 131
      868
    Aihe