Hyttyset, moskiitot tai kärpäset tai jotkut muut paholaisen kätyrit söivät mun jalat punasille paukamille. Yö oli yhtä hemmettiä kun ne kutisivat todella pahasti. Eikä se että raavin ne verille auttanut yhtään :)
Onko jokin ihme lääke mikä niihin auttaa? Olen siis bielä täällä paikan päällä.
Jännä että yhtään en ole homannut misssä vaiheessa ötökät iski.
Hyttysen puremat
7
330
Vastaukset
- Tini
Tiikeribalsami on hyvä lääke, ainakin itsellä auttoi! Myös minut kupataan aina joka kerta siellä ollessani :)
- Moskiitomää
Kiitos neuvosta, siis kauppaan.
- Syötyon
Paikallinen apteekki auttaa, salvaa löytyy monenlaista. Minutkin syödään suurille rakkuloille joka reissulla. Nyt olen oppinut käyttämään hyttysmyrkkyä aina illalla syömään tai kylille lähtiessä. Nuo ilmavoimathan ovat aktiivisia auringon laskiessa ja pimeän aikaan. Eivät juuri ääntele eikä niiden pistoja tunne, mutta jäljet ovat komeat ja kutisevat....
- Mahasarakham1
Asun Isanissa,Ja muistan että ensimmäisinä kuukausina olin koko ajan hyttysen puremia täynnä.Ihmettelin ettei ne purreet paikallisia.
Mutta ne paukamat loppuivat.Kai täällä tulee sellainen vastustuskyky,ettei puremat haittaa,kun pitempään asuu täällä.
Pienet muurahaiset kyllä tuntuu,saman laisia kuin Suomen keltiäiset.
Kuistin ympäristöä myrkyttelen välillä murkkujen vuoksi.
Thaimaalaiset hieroo sellaista pulveria ihoonsa myös,josta hyttyset ei tykkää.Käytän sitä nykyään itsekin.
Joko olen immuuni ötököiden puremille,tai pulveri toimii.- lhiglyglglg
Kerrohan pulverin nimi ja mistä saa ?
- 28x...
Suonette anteeksi että taasen hieman Pattayaa mainostan. Pattis- citystä kun majapaikkansa hankkii ja baareissa iltansa viettää niin eipä ole moskiitoista huolta. Ovat hakanneet keskustasta pois kaiken vihreän. Vielä senkin verran että matkustelee sinne vain kuivina aikoina.
- hanes1
paikallinen apteekki antaa vaikka antibioottikuurin ilman mitään reseptejä.ainaski krabilla. ja toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915