Kokemäen hautuusmaalta on varastettu 18m vanhaa kiviaitaa. Kokemäen polisi lähti tutkimaan tapausta, niin asiahan selvisi aika nopiaan.
Varkaalla oli tarkoitus tehdä uusi maakellari.
Onneksi arvokaat vanhat kivet löytyivät, melko nopeasti ja palautetiin takaisin hautausmaalle
toduus valkolaisista
6
666
Vastaukset
- kovia varkaita
mikäs ihme toi on, valkolaiset on kovia varastamaan, minultakin yhden kerran hävisi laivassa kengät
- dfghjk
älä muuta sano, kerran tapahtui myös laivassa,olin lasten kanssa lasten huoneessa, ja minulla oli kassissa eväitä lapsille, siinä pengillä. niin eikös siieh tule nuori valkolais mies ja rupia varastaan lasteen eväitä ja siinä syömään. oliko hieno teko?
- Valkolais Ukkeli
Nyt huvittaa. Missä kaikki hurjat valkolaiset on, eikö ne sano mitään. Kuka meitä nyt puolustaa, vai onko kaikki mennyt karkuun. Minä olen siinä iässä jo että elämäkin on jo opettanut että ei romaneissa voi aina olla kaikki vika ja syy yhteiskunnan rappeutumiseen.
- Mä vaan
Valkolais Ukkeli kirjoitti:
Nyt huvittaa. Missä kaikki hurjat valkolaiset on, eikö ne sano mitään. Kuka meitä nyt puolustaa, vai onko kaikki mennyt karkuun. Minä olen siinä iässä jo että elämäkin on jo opettanut että ei romaneissa voi aina olla kaikki vika ja syy yhteiskunnan rappeutumiseen.
Se on yleinen moraali, joka on rappeutunut!
- omakokemus
varkaita ne on aivan oikeasti. Minä rakensin eteläsuomessa omakotitaloa. Siinä oli naapurin mies minulla töissä.Lähtin käymään ruotsissa ja naapuri teki siellä töitä. Eränä aamuna aikasein kun hän meni rakennukselle, niin hän huomasi kun toinen naapuri kantoi minun talosta lankuja omalle työmaalle. varkaita on hyvin paljon valkolaisissa
- hämmästynyt ällistynyt viha...
VALKOLAISET VARASTAA PALJON ENENMÄN KUIN MUSTALISET, LUKEKAA KUIKA VALKOLAISPOLITIKOT VARASTAA VALKOLAISET TEIDÄN VERORAHOJA. JA ISOT PAMPUT KAVALTAA YHDEISKUNNAN VAROJA. MUSTALAISET PELAA VAIN NAPPILOILLA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872