Morrowindiin kysymys

WindBlade

Mikä on paras medium tason haarniska setti (eli hanskat kypärä saappaat ja housut) ja mistä ne saa. Minulla on Vivecin vartioden Indoril haarniska setti. Minulla on bloodmoon tribunal ja morrowind paketti.

7

757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika
    • Morrowindaaja

Mulla on ollut käytössä Orcish Armor. Se on aika hyvä (n. 50 antaa armorin osiin), mutta ei luultavasti paras.

• WindBlade

Vivecissä mene temppelille ja anna altarille se lahja minkä se pyytää sitten leiju sille Leijuvalle kivelle ja tapa nainen saat indoril haarniskan osia ja sitten puhu vartialle se kyökkää tapa se ja saat loput suojat. Älä puhu muille vartioille niin ne eivät hyökkää.

• Mika
        WindBlade kirjoitti:

Vivecissä mene temppelille ja anna altarille se lahja minkä se pyytää sitten leiju sille Leijuvalle kivelle ja tapa nainen saat indoril haarniskan osia ja sitten puhu vartialle se kyökkää tapa se ja saat loput suojat. Älä puhu muille vartioille niin ne eivät hyökkää.

Helpommin saat indoril haarniskan kun menet Kogoruhniin. Siellä on kuollut ordinator, jolta saat koko indoril setin.

Vain ordinator saa kantaa indoril haarniskaa. Ordinatorit olettavat heti, että olet tappanut jonkun heistä, jos tapaavat sinut heidän sotisovassaan. Sama homma Mournholdissa olevien Hands of Almalexia -sotureiden kanssa. Jos joutuu juttelemaan ordinatoreiden kanssa, niin pitää ensin riisua kaikki indoril varusteet yltään.

• WindBlade
        Mika kirjoitti:

Helpommin saat indoril haarniskan kun menet Kogoruhniin. Siellä on kuollut ordinator, jolta saat koko indoril setin.

Vain ordinator saa kantaa indoril haarniskaa. Ordinatorit olettavat heti, että olet tappanut jonkun heistä, jos tapaavat sinut heidän sotisovassaan. Sama homma Mournholdissa olevien Hands of Almalexia -sotureiden kanssa. Jos joutuu juttelemaan ordinatoreiden kanssa, niin pitää ensin riisua kaikki indoril varusteet yltään.

otsikko sisälsi jo kaiken. Oon tappanut muutamia hand of Almalexia sotureita ja nyt ne on kimpussa ei voi mennä edes museoon turvallisesti.

• rgp master

dreugh tavarat armor rating 60

• Mika

Mulla on haarniskoiden suojataso yli 300. Oon keränny parhaat heavy armor haarniskat ja enchantannu vaatteisiin (exquisive paita ja pöksyt) heavy armor kykyä. Heavy armor taito on muistaakseni jotain 120 - 130. Mulla on vielä amuletti joka parantaa 4 pojoa joka sekunti. Heppu on käytännössä kuolematon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe