Kylläpä eräästä kiinteistövälitys firmasta tuotti pettymyksen eräs "kikkarapäinen David Hasselhoff", ei kannata luottaa!Tekee pöydän alta kauppoja asiakkaiden selän takana...kyllä se karma joskus tällekki ihmiselle kostaa...pelaa täysin omaan ja kavereidensa pussiin työnsä ohella, joutaisi jäädä jo eläkkeelle tai vaihtaa vaikka kaupan kassalle huijaamasta ihmisiä
Kiinteistövälittäjä Sotkamosta...
44
3491
Vastaukset
- vituttaaa vieläkin
Mulle teki kanssa saman.., oli muka poissa toimistolta joten ei voinu käsitellä tarjousta... kun palasi töihin ja kyselin kauppaa niin tila oli myyty sinä päivänä kun ei ollut töissä.... reilua !
- Kaikenlaista
Tutun kuullosta.Tällä kertaa oli vain kiire lomalle niin ei kerenny pyytämääni asiaa käsitellä.Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kyseisen herran kanssa asioin!
- AriKo
Usittakaa Matlokki sen perään niin alkaa tulla selevää
- utelias uolevi
Ken on hän?
- siekku
Oisko A.T
- Anonyymi
Hyvä välittäjä ainakin hän. 👍
- Kominteri
Sotkamossa kepulla on oma valtarakennelma voimissaan joka paikassa valvomassa. Myös Mhy:ssä
- 1234567
Laitappa nimikirjaimet esiin!
- Y.G
Ö.Ä.
- ...
Tosi vaikiaa arvata kenestä kyse.
- kollmekaks
Eipä yllätä lainkaan.
- Anonyymi
Kun laitat mökkisi välitykseen paikallisiin välitysliikkeisiin niin joudut maksamaan omaisuutesi myynnistä. Paskaa palvelua eikä mitään hajua mökkien ym oikeasta arvosta. Kannattaa myydä itse ilman surkeita välikäsiä!
- Anonyymi
Samassa sarjassa, saman firman nuorempi kaljupäinen kusipää Kajaanissa. On siinä jätkä itseään täynnä ja uskomatonta paskan puhumista.
- Anonyymi
Kyllä! Huijatun olo jäi itsellekkin kun ostaja olikin tämän tuttu...
- Anonyymi
Miksi noita loisia elätätte? Etuoveen oma mainos ja lakimies tekee kauppakirjan ym paperityöt. En ikinä käytä Sotkamon enkä Kajaanin firmoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi noita loisia elätätte? Etuoveen oma mainos ja lakimies tekee kauppakirjan ym paperityöt. En ikinä käytä Sotkamon enkä Kajaanin firmoja!
Millä koulutuksella noita välittäjiä ja johtajia palkataan noihin firmoihin? Sen verran on kaverit pihalla hommista! Eikö tätä tpuhua valvo kukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä koulutuksella noita välittäjiä ja johtajia palkataan noihin firmoihin? Sen verran on kaverit pihalla hommista! Eikö tätä tpuhua valvo kukaan?
Taidat olla vain kateellinen paskanpuhuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla vain kateellinen paskanpuhuja.
Mistä pitäisi olla kateellinen? Peruskouöun käynyt merkonomi taitaa olla?
- Anonyymi
Kajaanissa todella ärsyttäviä itsensä kehujia. Kyllä sen puvun voi ostaa kuka vaan..
- Anonyymi
Minä olen ostanut 2 taloa kikkarapäältä ja tyytyväinen olen. Toinen talo homeessa ja toinen oli purkukuntoinen.
- Anonyymi
Kajaanissa on nainen, joka ottaa asunnon myydäkseen ja esittelyihin jonkun haukkumaan asuntoa. Hintaa alennetaan ja alennetaan ja niin naisen kaveri saakin edullisesti asunnon ostettua. Eikä ole tehnyt yhtä kertaa tätä kieroilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kajaanissa on nainen, joka ottaa asunnon myydäkseen ja esittelyihin jonkun haukkumaan asuntoa. Hintaa alennetaan ja alennetaan ja niin naisen kaveri saakin edullisesti asunnon ostettua. Eikä ole tehnyt yhtä kertaa tätä kieroilua.
Älä valehtele. Olet tyypillinen juorunlevittäjä ja valheiden puhuja, jonka elämä on pilalla ja purat pahaa oloasi valehtelemalla ja juoruamalla.
- Anonyymi
Taidat olla aika tyhmä, jos tuollaisia taloja ostelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on kuule asunnon omistaja joka hyväksyy tai hylkää hintatarjouksen. Ei siinä mitkään pellevälittäjät tai niiden kaverit hintaa määrää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on kuule asunnon omistaja joka hyväksyy tai hylkää hintatarjouksen. Ei siinä mitkään pellevälittäjät tai niiden kaverit hintaa määrää.
Höpö höpö minunki vanhempien asuntoa kun möin ni esittelyssä kerrottiin kaikkea puppua ja kaikki karkasi esittelystä. Onneksi toinen välittäjä samasta yrityksestä kertoi minulle sen. Vedin pois asunnon sieltä ja vein rehelliselle myyjälle ja asunto oli myyty seuraavalla viikolla. Ja tuttuni asunto myytiin samoin keinoin, kukaan ei osta kukaan ei halua ja hintaa pitää laskea. Sitten jälkikäteen tuli ilmi että välittäjän kaveri oli ostaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele. Olet tyypillinen juorunlevittäjä ja valheiden puhuja, jonka elämä on pilalla ja purat pahaa oloasi valehtelemalla ja juoruamalla.
Ei kai nyt puhu se välittäjä itse, jonka luulisi joskus edes olevan oman tunnon tuskissa
- Anonyymi
Hienoa että on tyytyväisiä asiakkaita .
- Anonyymi
Olet oikeassa, ei enää olekkaan kun se myytiin ja molemmat ovat jo tuolla pilven reunalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jo on merkillinen myyjä kun ottaa jonkun haukkumaan asuntoa. Jos olisin myyjä ottaisin mieluummin jonkun kehumaan kuin haukkumaan. Kirjoitus ei edusta kovin suurta logiikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jo on merkillinen myyjä kun ottaa jonkun haukkumaan asuntoa. Jos olisin myyjä ottaisin mieluummin jonkun kehumaan kuin haukkumaan. Kirjoitus ei edusta kovin suurta logiikkaa
Mieti itse millä hinnan saa alhaiseksi ja kaverille halvalla asunnon, heillä on asunnolle ostaja, mutta hintaa pitää saada alas. No tuo on helppo tapa kertoa asunnosta vaikka että siellä on ollut vesivahinko, jne. Kukaan ei osta, hintaa pyydetään laskemaan. Kaveri saa alta markkinahinnan asunnon ja muut voittaa paitsi myyjä.
- Anonyymi
Niitä kikkarapäitä monta, mikä lie oikea?
- Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset antako huijata itseänne! Myykää itse ja säästäkää välityspalkkiot ja saatte takuuvarmasti paremman hinnan kuin näiden koijareiden myynnissä. Tiedän tapauksissa, joissa välittäjän ehdottama hinta kymeniä tuhansia halvempi kuin kiinteistöstä lopulta saatu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset antako huijata itseänne! Myykää itse ja säästäkää välityspalkkiot ja saatte takuuvarmasti paremman hinnan kuin näiden koijareiden myynnissä. Tiedän tapauksissa, joissa välittäjän ehdottama hinta kymeniä tuhansia halvempi kuin kiinteistöstä lopulta saatu.
Koko Kainuun op keskus on iso vitsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko Kainuun op keskus on iso vitsi!
Todellakin on!!
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä että asunnonomistajat Sotkamossa ovat varsin vajakkia väkeä jos eivät ymmärrä pelin ideaa kun morkkaavat välittäjiä. Lukekaa se välityssopimus ennen allekirjoitusta.
- Anonyymi
Ei se auta jos ei itse tiedä asuntonsa tai mökkinsä oikeaa hintaa! Ei sitä tiedä myöskään op.n tai kiinteistömaailmakaan. Iskevät 20-40% alhaisemman arvion kuin todellinen kiinteistön arvo. Tiedän tapauksia. Valvooko näitä suhareita ihan oikeasti kukaan? Kyseessä kymmenien tuhansien menetykset myyjälle ja nämä pellet saa saman välityspalkkion myydään kohde mihin hintaan tahansa.
- Anonyymi
Miksi te jotain välittäjää käytätte huoneiston tai kiinteistön myynnissä. Maksatte ihan turhasta. Itse esittelette niin ostajakin saa paremman kuvan. Osaatte te itsekin määritellä hintapyynnön (joka useimmiten on paljon järkevämpi kuin välittäjän ylihinnoittelema) ja ostaja taas osaa itse määritellä ostokykynsä.
Ostaja ja myyjä suoraan yhteistyössä niin tulee parempi lopputulos. Kahden myynnin ja yhden oston kokemuksella. Myyntiajat noin 1kk. Viikossa sitten tein ostopäätöksen neuvottelujen jälkeen.- Anonyymi
Sotkamomaiset on kauheita mehtäläisiä. Suu auki tuijottavat kuin lehmät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotkamomaiset on kauheita mehtäläisiä. Suu auki tuijottavat kuin lehmät.
Myykää omaisuus itse!
- Anonyymi
Ja nyt toimari jättää koko paskan.
- Anonyymi
Sai kenkää?
- Anonyymi
Saiko kenkää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saiko kenkää?
Ei saanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saanut
Kyllä ulospäin annetaan käsitys että ei saanut, mutta miksi olisi jättänyt hyväpalkkaisen hillotolpan tuossa iässä ja merkonomin koulutuksella siirtyäkseen yksityisyrittäjäksi? Ehkä uusi johtaja saa homman ryhtiä ja laatua!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829