Kiinteistövälittäjä Sotkamosta...

Kaikenlaista

Kylläpä eräästä kiinteistövälitys firmasta tuotti pettymyksen eräs "kikkarapäinen David Hasselhoff", ei kannata luottaa!Tekee pöydän alta kauppoja asiakkaiden selän takana...kyllä se karma joskus tällekki ihmiselle kostaa...pelaa täysin omaan ja kavereidensa pussiin työnsä ohella, joutaisi jäädä jo eläkkeelle tai vaihtaa vaikka kaupan kassalle huijaamasta ihmisiä

44

3387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vituttaaa vieläkin

      Mulle teki kanssa saman.., oli muka poissa toimistolta joten ei voinu käsitellä tarjousta... kun palasi töihin ja kyselin kauppaa niin tila oli myyty sinä päivänä kun ei ollut töissä.... reilua !

      • Kaikenlaista

        Tutun kuullosta.Tällä kertaa oli vain kiire lomalle niin ei kerenny pyytämääni asiaa käsitellä.Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kyseisen herran kanssa asioin!


    • AriKo

      Usittakaa Matlokki sen perään niin alkaa tulla selevää

    • utelias uolevi

      Ken on hän?

    • siekku

      Oisko A.T

      • Anonyymi

        Hyvä välittäjä ainakin hän. 👍


    • Kominteri

      Sotkamossa kepulla on oma valtarakennelma voimissaan joka paikassa valvomassa. Myös Mhy:ssä

    • 1234567

      Laitappa nimikirjaimet esiin!

      • Y.G

        Ö.Ä.


    • ...

      Tosi vaikiaa arvata kenestä kyse.

    • kollmekaks

      Eipä yllätä lainkaan.

      • Anonyymi

        Kun laitat mökkisi välitykseen paikallisiin välitysliikkeisiin niin joudut maksamaan omaisuutesi myynnistä. Paskaa palvelua eikä mitään hajua mökkien ym oikeasta arvosta. Kannattaa myydä itse ilman surkeita välikäsiä!


    • Anonyymi

      Samassa sarjassa, saman firman nuorempi kaljupäinen kusipää Kajaanissa. On siinä jätkä itseään täynnä ja uskomatonta paskan puhumista.

    • Anonyymi

      Kyllä! Huijatun olo jäi itsellekkin kun ostaja olikin tämän tuttu...

      • Anonyymi

        Miksi noita loisia elätätte? Etuoveen oma mainos ja lakimies tekee kauppakirjan ym paperityöt. En ikinä käytä Sotkamon enkä Kajaanin firmoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noita loisia elätätte? Etuoveen oma mainos ja lakimies tekee kauppakirjan ym paperityöt. En ikinä käytä Sotkamon enkä Kajaanin firmoja!

        Millä koulutuksella noita välittäjiä ja johtajia palkataan noihin firmoihin? Sen verran on kaverit pihalla hommista! Eikö tätä tpuhua valvo kukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä koulutuksella noita välittäjiä ja johtajia palkataan noihin firmoihin? Sen verran on kaverit pihalla hommista! Eikö tätä tpuhua valvo kukaan?

        Taidat olla vain kateellinen paskanpuhuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vain kateellinen paskanpuhuja.

        Mistä pitäisi olla kateellinen? Peruskouöun käynyt merkonomi taitaa olla?


      • Anonyymi

        Kajaanissa todella ärsyttäviä itsensä kehujia. Kyllä sen puvun voi ostaa kuka vaan..


    • Anonyymi

      Minä olen ostanut 2 taloa kikkarapäältä ja tyytyväinen olen. Toinen talo homeessa ja toinen oli purkukuntoinen.

      • Anonyymi

        Kajaanissa on nainen, joka ottaa asunnon myydäkseen ja esittelyihin jonkun haukkumaan asuntoa. Hintaa alennetaan ja alennetaan ja niin naisen kaveri saakin edullisesti asunnon ostettua. Eikä ole tehnyt yhtä kertaa tätä kieroilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kajaanissa on nainen, joka ottaa asunnon myydäkseen ja esittelyihin jonkun haukkumaan asuntoa. Hintaa alennetaan ja alennetaan ja niin naisen kaveri saakin edullisesti asunnon ostettua. Eikä ole tehnyt yhtä kertaa tätä kieroilua.

        Älä valehtele. Olet tyypillinen juorunlevittäjä ja valheiden puhuja, jonka elämä on pilalla ja purat pahaa oloasi valehtelemalla ja juoruamalla.


      • Anonyymi

        Taidat olla aika tyhmä, jos tuollaisia taloja ostelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kajaanissa on nainen, joka ottaa asunnon myydäkseen ja esittelyihin jonkun haukkumaan asuntoa. Hintaa alennetaan ja alennetaan ja niin naisen kaveri saakin edullisesti asunnon ostettua. Eikä ole tehnyt yhtä kertaa tätä kieroilua.

        Kyllä se on kuule asunnon omistaja joka hyväksyy tai hylkää hintatarjouksen. Ei siinä mitkään pellevälittäjät tai niiden kaverit hintaa määrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on kuule asunnon omistaja joka hyväksyy tai hylkää hintatarjouksen. Ei siinä mitkään pellevälittäjät tai niiden kaverit hintaa määrää.

        Höpö höpö minunki vanhempien asuntoa kun möin ni esittelyssä kerrottiin kaikkea puppua ja kaikki karkasi esittelystä. Onneksi toinen välittäjä samasta yrityksestä kertoi minulle sen. Vedin pois asunnon sieltä ja vein rehelliselle myyjälle ja asunto oli myyty seuraavalla viikolla. Ja tuttuni asunto myytiin samoin keinoin, kukaan ei osta kukaan ei halua ja hintaa pitää laskea. Sitten jälkikäteen tuli ilmi että välittäjän kaveri oli ostaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele. Olet tyypillinen juorunlevittäjä ja valheiden puhuja, jonka elämä on pilalla ja purat pahaa oloasi valehtelemalla ja juoruamalla.

        Ei kai nyt puhu se välittäjä itse, jonka luulisi joskus edes olevan oman tunnon tuskissa


      • Anonyymi

        Hienoa että on tyytyväisiä asiakkaita .


      • Anonyymi

        Olet oikeassa, ei enää olekkaan kun se myytiin ja molemmat ovat jo tuolla pilven reunalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kajaanissa on nainen, joka ottaa asunnon myydäkseen ja esittelyihin jonkun haukkumaan asuntoa. Hintaa alennetaan ja alennetaan ja niin naisen kaveri saakin edullisesti asunnon ostettua. Eikä ole tehnyt yhtä kertaa tätä kieroilua.

        No jo on merkillinen myyjä kun ottaa jonkun haukkumaan asuntoa. Jos olisin myyjä ottaisin mieluummin jonkun kehumaan kuin haukkumaan. Kirjoitus ei edusta kovin suurta logiikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo on merkillinen myyjä kun ottaa jonkun haukkumaan asuntoa. Jos olisin myyjä ottaisin mieluummin jonkun kehumaan kuin haukkumaan. Kirjoitus ei edusta kovin suurta logiikkaa

        Mieti itse millä hinnan saa alhaiseksi ja kaverille halvalla asunnon, heillä on asunnolle ostaja, mutta hintaa pitää saada alas. No tuo on helppo tapa kertoa asunnosta vaikka että siellä on ollut vesivahinko, jne. Kukaan ei osta, hintaa pyydetään laskemaan. Kaveri saa alta markkinahinnan asunnon ja muut voittaa paitsi myyjä.


    • Anonyymi

      Niitä kikkarapäitä monta, mikä lie oikea?

      • Anonyymi

        Älkää hyvät ihmiset antako huijata itseänne! Myykää itse ja säästäkää välityspalkkiot ja saatte takuuvarmasti paremman hinnan kuin näiden koijareiden myynnissä. Tiedän tapauksissa, joissa välittäjän ehdottama hinta kymeniä tuhansia halvempi kuin kiinteistöstä lopulta saatu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää hyvät ihmiset antako huijata itseänne! Myykää itse ja säästäkää välityspalkkiot ja saatte takuuvarmasti paremman hinnan kuin näiden koijareiden myynnissä. Tiedän tapauksissa, joissa välittäjän ehdottama hinta kymeniä tuhansia halvempi kuin kiinteistöstä lopulta saatu.

        Koko Kainuun op keskus on iso vitsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko Kainuun op keskus on iso vitsi!

        Todellakin on!!


    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä että asunnonomistajat Sotkamossa ovat varsin vajakkia väkeä jos eivät ymmärrä pelin ideaa kun morkkaavat välittäjiä. Lukekaa se välityssopimus ennen allekirjoitusta.

      • Anonyymi

        Ei se auta jos ei itse tiedä asuntonsa tai mökkinsä oikeaa hintaa! Ei sitä tiedä myöskään op.n tai kiinteistömaailmakaan. Iskevät 20-40% alhaisemman arvion kuin todellinen kiinteistön arvo. Tiedän tapauksia. Valvooko näitä suhareita ihan oikeasti kukaan? Kyseessä kymmenien tuhansien menetykset myyjälle ja nämä pellet saa saman välityspalkkion myydään kohde mihin hintaan tahansa.


    • Anonyymi

      Miksi te jotain välittäjää käytätte huoneiston tai kiinteistön myynnissä. Maksatte ihan turhasta. Itse esittelette niin ostajakin saa paremman kuvan. Osaatte te itsekin määritellä hintapyynnön (joka useimmiten on paljon järkevämpi kuin välittäjän ylihinnoittelema) ja ostaja taas osaa itse määritellä ostokykynsä.

      Ostaja ja myyjä suoraan yhteistyössä niin tulee parempi lopputulos. Kahden myynnin ja yhden oston kokemuksella. Myyntiajat noin 1kk. Viikossa sitten tein ostopäätöksen neuvottelujen jälkeen.

      • Anonyymi

        Sotkamomaiset on kauheita mehtäläisiä. Suu auki tuijottavat kuin lehmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotkamomaiset on kauheita mehtäläisiä. Suu auki tuijottavat kuin lehmät.

        Myykää omaisuus itse!


    • Anonyymi

      Ja nyt toimari jättää koko paskan.

      • Anonyymi

        Sai kenkää?


      • Anonyymi

        Saiko kenkää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saiko kenkää?

        Ei saanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saanut

        Kyllä ulospäin annetaan käsitys että ei saanut, mutta miksi olisi jättänyt hyväpalkkaisen hillotolpan tuossa iässä ja merkonomin koulutuksella siirtyäkseen yksityisyrittäjäksi? Ehkä uusi johtaja saa homman ryhtiä ja laatua!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe