siemens cf62, kannattaako?

Johanna

Olen miettinyt että jos vaihtaisin tuohon siemenssin hienoon läppäpuhelimeen, cf62:een. Kannattaako sitä ostaa? Tekeekö sillä mitään? Onko siinä läpässä joku "lukitusnappi" mistä se lähtee auki? Mistä nettikaupoista sitä sais halvalla (muita ku puhelinkioski.fi ja puhelinkontti.com)?

5

1650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PoikaPoikaPoika

Kyllä kannattaa,mulla ollu ko. puhelin jo toista viikkoa ja ihan kelpo vehje. Näyttö todella hyvä ja ei äänissäkään valittamista, siihen saa sitten vaan varautua että akku ei kauaa kestä mutta mikäs vaiva se nyt sitten on laittaa yöksi lataukseen? En koe sitä itse ainakaan mitenkään vaikeana. En tiiä halvoista mutta http://www.hobbyhall.fi/

SUOSITTELEN!

• CF62

Suosittelen...itellä ollu 3 päivää nyt,eikä mitään valittamista.Ostin ite idesanilta http://www.idesan.fi maksoi 159€ postikuluineen ja oli seuraavana aamuna puhelin kädessä.

• Hermot menee

Järkyttävän hidas, nappulat on hankalat viestin kirjoitusta ajatellen ja akkukin loppuu niin ettei ehdi piuhaa hakea. Varoitusääniä tulee minuutin ajan ennen kuin pimenee. Tarttis myös Ctrl Alt Del -näppäimen, millä purkaa jumitilat.

• ei kandee

Meikäläisellä ollut kyseinen luuri vajaan 2 kk ja teki tenät. Ens ei kuulunu mulle mut toiseen päähän kuulu. Sit kuulu mulle mut ei toiseen päähän. Seuraavana päivänä ei kuulunu enää yhtään mitään. Siis ei edes soittoäänet!

Huoltopaikkoja vähän, huollot kestää kuulemma parikin viikkoa...

Kaikki siemensin omistajat ketä tunnen on ollut aluks tyytyväisiä ja sit on alkanut puhelimet kenkkuilla (sammuilla, tilttailla, kuuluvuusongelmia....)

Nokialaisella sentään huolto pelaa paikkakunnalla kuin paikkakunnalla ja meillä päin ainakin nokialaisen huolto kestääkin korkeintaan tunnin oli vika mikä hyvänsä.

Ei liene vaikea arvata, että meikäläinen aikoo vaihtaa takaisin nookkialaiseen...

• MrQ
        ei kandee kirjoitti:

Meikäläisellä ollut kyseinen luuri vajaan 2 kk ja teki tenät. Ens ei kuulunu mulle mut toiseen päähän kuulu. Sit kuulu mulle mut ei toiseen päähän. Seuraavana päivänä ei kuulunu enää yhtään mitään. Siis ei edes soittoäänet!

Huoltopaikkoja vähän, huollot kestää kuulemma parikin viikkoa...

Kaikki siemensin omistajat ketä tunnen on ollut aluks tyytyväisiä ja sit on alkanut puhelimet kenkkuilla (sammuilla, tilttailla, kuuluvuusongelmia....)

Nokialaisella sentään huolto pelaa paikkakunnalla kuin paikkakunnalla ja meillä päin ainakin nokialaisen huolto kestääkin korkeintaan tunnin oli vika mikä hyvänsä.

Ei liene vaikea arvata, että meikäläinen aikoo vaihtaa takaisin nookkialaiseen...

Minun mielipiteeni taas on se että kyllä kannattaa. Vaikka CF62:ssa jotain omituisuuksiakin on, niin hyvä kapula se siitä huolimatta on. Itselläni ei ole ollut oikeastaan mitään ongelmia, joskus tosin meinaa olla vähän hitaan oloinen, mut se on kai Siemensin ominaisuus, ei niinkään vika. Ja esimerkiksi verrattuna Nokian marimekko-kännyyn, onhan pikkuisen varmemman oloinen vehje. Nokialaisen läppämekanismi ei varmasti kestä yhtä kauaa kuin CF62:ssa, senhän huomaa jo sitä liiterinoven saranalta näyttävää viritystä katselemalla...

Sanoisin, että jokaisen merkin jokaisessa mallissa on jotain mikä vähän ärsyttää, se on vaan siitä kiinni mihin tottuu ja mihin ei. Mutta kuten täällä sanotaan, että tässä kyseisessä siemensissä olisi esim. heikko akku, niin itselläni on aivan erilaiset kokemukset siitä. Kun ottaa GPRS:n pois päältä, niin akku kestää todella hyvin. Normaalikäytössähän sitä gprs:ää ei tarvii mihinkään ja se vain syö akkua pitämällä ittensä hereillä...

Eli siis jos haluat hyvän ja laadukkaan kännyn, jossa on todella pitkä toiminta-aika, jossa on hyvä takuu (takuuaika kertoo jotain laadusta, vrt Nokia 1v-Siemens 2V), jossa on hyvä näyttö ja hyvät näppäimet sekä selkeä ja helposti omaksuttava käyttis ja joka on vielä pirun hyvän näköinen, niin osta CF62.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      257
      5209
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4231
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4051
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3637
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3600
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3355
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      16
      2752
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2536
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      65
      2417
    Aihe