oikeesti se on aina näin jos lapsi kysyy että saanko olla koneella?pleikkarilla?xboxilla? sama millä nii vastaus on: ei, kun minä olin nuori blää blää blää hei nyt eletään nyky aikaa! ja kyllä niillä lapsilla on muutakin tekemistä! vaikke he pelaavat päivät pitkät. ja just että vanhemmat EIVÄT päästä discoon? discoissa on nykyään yli kymmenkunta henkilö kuntaa vartioimassa ja tarkastavat laukut ja kaikki! antakaa lapsenne elää nuorena kun on vielä aikaa! esim. vanhenpana ei ole enää niitä ensi ihan parhaita ensi hitaita jonkun pojan/tytön kanssa.
HEI NYT KAIKKI TÄNNE!!!!!!!!!!!!!!!
imjustsayingthetruth
1
108
Vastaukset
- ??????????????
Mitäh?!?
Olisit lukenut, mitä kirjoitit ja sitten vasta korjauksen jälkeen lähettänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634575Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273023Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua462888Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461866Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.741440- 621317
- 621233
- 2611097
- 451008