Joo elikkäs olisi tuommoinen bmw 320 e46 farmari 2002 vuosimalli. Ja tilasin ison hifi.fi tarran ja 4 pienempää. Ja sit tilasin myös 55cm pitkän lisää bassoa keltaisen tarran. Niin noille pitäisi löytää hyvä paikka bemarista! Onko kenelläkään ehotuksia minne noi ikkunatarrat laitan että on nätin näköinen/mihin kohtaa ikkunaa. Auton musta ja kaikki lasit paitsi tuulilasi on tummennettu. Autoon on tulossa vielä lisää tuningkia, mm: kaikki oven listasta alaspäin tulee 3m teippi ( hopeinen/ musta/valkoinen)
tarra (tuning) autoon??
bmw 320 help
3
219
Vastaukset
- hhhhjhhj
Laita pohjalevyyn näkyy kesällä hyvin kun se sun teinipippelinjatke on katollaan lepikossa.
- grtvtg
Taidat itse olla semmonen 12v jonne joka luulee olevansa kovakin jätkä kun tänne tulee "trollailemaan" :'D mene takasin sinne äidin luo kasvamaan :)
- nrkrlrl
Pistä Takaikkunaan se bassoo tarra
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930