Joo elikkäs olisi tuommoinen bmw 320 e46 farmari 2002 vuosimalli. Ja tilasin ison hifi.fi tarran ja 4 pienempää. Ja sit tilasin myös 55cm pitkän lisää bassoa keltaisen tarran. Niin noille pitäisi löytää hyvä paikka bemarista! Onko kenelläkään ehotuksia minne noi ikkunatarrat laitan että on nätin näköinen/mihin kohtaa ikkunaa. Auton musta ja kaikki lasit paitsi tuulilasi on tummennettu. Autoon on tulossa vielä lisää tuningkia, mm: kaikki oven listasta alaspäin tulee 3m teippi ( hopeinen/ musta/valkoinen)
Vastaukset 3
- hhhhjhhj
Laita pohjalevyyn näkyy kesällä hyvin kun se sun teinipippelinjatke on katollaan lepikossa.
- grtvtg
Taidat itse olla semmonen 12v jonne joka luulee olevansa kovakin jätkä kun tänne tulee "trollailemaan" :'D mene takasin sinne äidin luo kasvamaan :)
- nrkrlrl
Pistä Takaikkunaan se bassoo tarra
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646