bompers

keulaa

pitäkää nyt ne kakarat kiini oli taas tänään lähellä viksperin suoralla keula nous hyvin ni johan taas jonku yksinhuoltajan kakara edessä perkl ja sama juttu pyörätielä vähän jos keulii ni aina joku äpärä ees tai koiran kusettaja menkää mettään perk,.t.KEULAA YLÖS.

12

556

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häriö

Tuus vaan vastaan niin ajan sun yli autolla. senkin kesseli

• joskus keulii

Taisi joku muu sulla nousta kun tohon aikaan yöllä kijoittelet,näit märkiä unia ja tuli kiire kätöselle.

• Mersumies S-sarja

Pampers vaan housuihin ja liikennesääntöjä opettelemaan, tampio!
      Jos tuut keula pystyssä vastaan niin teen ohjausliikkeen autollani ajolinjallesi, silloin ehkä jopa sinä tajuat kuinka huono ohjattavuus on kun ajelee keulimalla.

• 0lli

Mersumies ja muut automiehet,ei kannata lähteä opettamaan näitä keulioita,ne on niin kokemattomia,että ne voi siinä opetustilanteessa tulla tuulilasista sisään ja silloin on vitsit vähissä ,hyvässä tapauksessa on molemmilta henkikulta kadoksissa.

• AMG-MB

Mutta minun AMG-mersussani onkin tällaisten tilanteiden varalta panssaroitu tulilasi joka ottaa särkymättömänä vastaan kaikenkokoiset keulijat. Keulapellet vaan kokeilemaan niin selviää oletteko niin kovia oikeasti kuin annatte ymmärtää.

• mankimopo
        AMG-MB kirjoitti:

Mutta minun AMG-mersussani onkin tällaisten tilanteiden varalta panssaroitu tulilasi joka ottaa särkymättömänä vastaan kaikenkokoiset keulijat. Keulapellet vaan kokeilemaan niin selviää oletteko niin kovia oikeasti kuin annatte ymmärtää.

mää oon kova mul on mankimopo ja keulin mis haluun tuu tänne saat nokkaas.

• 5v4kk

seuraavan kerran kun nostelet sitä keulaa täällä,niin omaiset nostaa sut hautaan torsona.tuu koittaa niin tutustutaan.

• mankimopo

mihin oon tosi paha jätkä revi siit ja keulin vaik sun pihas.

• tammelastapäivää

Kiinnitin huomiota kohtaan "yksinhuoltajan kakara"!!!
      Vieläkö tässä maassa istuu stereotypiat niin tiukassa, että ne on muka aina yksinhuoltajien lapsia, jotka tekee pahojansa.... AAARGGGHH... Mää saan näppylöitä!
      Aloittaja voi googlata mitä tarkoittaa stereotypia.... tuskin tietää, kun on suomen kieli muutenkin noin heikkoa.

• faija1

aloittaja on se yksinhuoltajan kakara kun sillä ei oo faijaa neuvomassa miten ajetaan

• Papatti pommittajat

Keuli vaan rauhassa meinaan tulee se päivä kun sinua irroitetaan imupaperilla rekan keulasta.

• Anonyymi

Pampers pellellä ei ole tapahtunut kehitystä vaippa iän jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      147
      1180
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1038
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      214
      780
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      725
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      716
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      41
      607
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      57
      551
    Aihe