Olen 14-vuotias poika. Tein molin soveltuvuustestin ja sen mukaan soveltuisin hyvin kielten- tai musiikinopettajan ammattiin. Työnkuvan tiedän suhteellisen hyvin, joten haluaisin nyt tietää jommankumman ammatin plussat ja miikat, ja palkan. Kiitos!
Vastaukset 5
- karapilled
Jokos olet saanut sen rumpalin?
- karadillep
eeen, mut hyvä homma et stalkkaat.
- ::::::::::::::::::::
Kieltenope tienaa helposti paremmin (alhaisempi opetusvelvollisuus) mutta joutuu tekemään enemmän korjaus- ja arviointihommia (kokeet, kirjoitelmat). Musaopen oletetaan olevan aina mukana juhlajärjestelyissä ja projekteissa (esitykset). Musaopet turhautuvat joskus opettamaan oppilaita, jotka eivät oikeasti osaa esim. soittaa. Myös voi olla raskasta kuunnella rumpujen pauketta monta tuntia päivässä. Toisaalta saa puuhata vapaammin oppilaiden kanssa.
Aineenopen palkka liikkuu 2700-5000 välillä, jälkimmäinen voisi toteutua kieltenopella lukiossa reiluilla ylitunneilla, erityistehtävillä ja täysillä ikälisillä.- parakilled
Ookei tää selvens! Kiitos:)
- -jensu-
Lisäansioita voi saada myös opettamalla esim. työväenopistossa kieliä. Jonkun verran työväenopistossa saattaa pystyä opettamaan myös musiikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
- 76566
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558