Mikäs näistä ois paras ja perustelut vielä siihen kiitos
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_450901.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGF_F20_STD.html
http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_G_P_G_P_Magpul_MOE_Carbine_Black.htm ?
Mikä ois paras?
18
99
Vastaukset
- Jokurandom1
Ja saa ehdotella joitain muitaki
- 12+1=12
Kaikki nui on erinomaisia pyssyjä. Itse ottaisin m4 MOE:n koska magpulit on vaan niin vtun nättejä. Tosin nuita bullpuppeja kehuttu todella mukaviksi pelattaviksi
Paras nuista olis melkein tua G&G F2000. Hyvä kestävyys, luotettava valmistaja ja ase.
- Aloittaja13
Kiitti
- Mä taas
Mut entä toi http://www.proairsoft.com/acatalog/info_450901.html ?
- ...?
Ja mikä bullpup?
Ihan ok muuten mutta muistaakseni AREKSEN aseissa on jokkut ihan omat osat.... Vaikee virittää kun ei välttämättä suomesta saa osia.
- Taas mä
Käykös toho areksee toi http://www.proairsoft.com/acatalog/jouset.html ja kestääkö se sitä?
Nii mikä noista?
- Taas mä
Toi m120 G&G
- Taas mä
Vastaa!!!
- samppa
Minun mielestä Se on paska
- Taas mä
samppa kirjoitti:
Minun mielestä Se on paska
Perustelut?
- 2+17=18
Taas mä:
Kyllä, pitäisi kestää hyvin m120 jousi. Jos viet jollekkin viritettäväksi, niin sano että myös shimmittaa, vaihtaa rasvat, sorbottaa ja vaihtaa deansit. Myös jokin vääntömoottori olisi hyvä ostos, kuten SHS tai chaoli. Ja jos haluat tarkkuutta ja kantamaa, niin pyydä että tekee IR hopin ja kiillottaa ja puhdistaa piipun.Vakio sisukset ei välttämättä kestä.... Tuassa saattoi olla Areksen oma rataslaatikko mikä ei kestä kauheesti virejä...... Kuluu helposti jo vakionakin....
- 1+10=10
Mikäs siinä rataslaatikossa ei kestä? Kyllä sorbon kanssa viimeistään pitäisi kestää?
- Taas mä
Nii paljos toi tulis maksaa kokonaisuudessaan 2 17=18?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481