Kuukausimaksullinen Soneran Tietoturva, toimi aikaisemmin ongelmitta. Päivityksen jälkeen nettiin pääsy kestää reilun puoli ninuuttia. Aluksi otin palautuksen ja ongelma poistui. Mutta uusi päivitys tuli eteen ja taas se mainittu hidastus. Muutaman päivän ajan hidastus oli poissa, mutta näyttää taas palanneen. Joskus sattumalta voi yhteys tulla ilman viivettäkin. Tyttärellä on täsmälleen sama ongelma. Toisessa koneessani on ilmainen virusturva, jossa ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Kannattaako siis maksaa??? Olen ilmoittanut Soneralle parikin kertaa.
Soneran tietoturva = hidaste?
3
486
Vastaukset
- kjhm
Ihan tuosta maksamisesta. Itse makselin vuoden, mutta nyt olen ollut avastin (ilmainen) käyttäjä jo vuoden, eikä ongelmia ainakaan enempää ole ollut kuin soneran tietoturvan kanssa, pikemminkin päinvastoin. Muurina kotimainen Nettikilpi.
- Mikonpoika
Yritin taas kerran huomauttaa Soneralle sivujen avautumisviiveestä. Näyttää kuin sivu olisi poistettu? Huomauttelijoita varmaan liikaa? Soneran olisi ollut parempi pitäytyä käsikeskuksissa ja veivattavissa puhelimissa...
Vahinko että kuukausi on alussa, perivät maksun koko kuukaudesta.
- Mollaaja
otin alan lehdeltä tulleelta rompulta ilmaisen virustorjunnan ja palomuurin. Poistin Soneran kaman ja sanoin sen irti! Otin kuukauden aikaisen palautuksen. Sivut latautuu pienessä koossa, muuten OK. Sain kyllä neuvojakin Soneralta. Olisi pitänyt lataa joitain siivousohjelmia, ym. Käytän kyllä Easy Cleaneria säännöllisesti. Ei Sonera voi tunnustaa epäonnistunutta päivitystä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944