KErran intercity junassa noin 10-vuotias ala-asteprinsessa kävi pisulla ennen minua menin sinne hänen jälkeen hän hymyili ja vahingossa koski pepulla kylkeäni tuntui ihanalta :3 menin vessaan niin renkaalle oli jäänyt pieni pisu tippanen tytyn pienestä pimpin reiästä :3 laitoin sormen pisutipalle ja haistoin pisutippaa :3 awww se tuoksui niin kauniilta salatulta totuudelta ja kiihottavalta myös ehkä vähän sen pienen tytön pyllyltä? :3 sitten maistoin pisutippaa enkä voi sanoin kuvailla kuinka ihana maku tuli suuhun :3 sitten käytin sormea lisää renkaalla jossa pienen tytön reidet oli olleet kosketuksessa hankasin sormea renkaaseen ja sitten kyrpääni oli aivan ihanaa. Kun tulin vessasta helpottuneena näin vielä tytön ja tyttö katsoi silleen "tiiän mitä teit ;))" ja iski silmää. se oli ihanin junamatka ikinä
taivaanjuna
30 vuotias äijjä
3
129
Vastaukset
- nettipoliisi xx1
No näyttää olevan jätkä vähän lapsiin päin kallellaan. Pidähän varasi, ettei homma
ryöstäydy käsistä. En ymmärrä miksi tälläisiä tänne kirjoitat, mutta jos nyt sait jotain ihan oikeasti tuosta kirjoittamastasi jutusta eikä ole ns. provo..niin suosittelen sinulle hoitolaitosta.
- Hemmetti
Juu, tuo nyt ei vielä kai ole rikollista, mutta kannattaa huolestua. Ajatuksista eikai vielä rangaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait633351Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41144Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3960- 22944
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68810Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60734Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es33717Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45709Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29653Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4647