KErran intercity junassa noin 10-vuotias ala-asteprinsessa kävi pisulla ennen minua menin sinne hänen jälkeen hän hymyili ja vahingossa koski pepulla kylkeäni tuntui ihanalta :3 menin vessaan niin renkaalle oli jäänyt pieni pisu tippanen tytyn pienestä pimpin reiästä :3 laitoin sormen pisutipalle ja haistoin pisutippaa :3 awww se tuoksui niin kauniilta salatulta totuudelta ja kiihottavalta myös ehkä vähän sen pienen tytön pyllyltä? :3 sitten maistoin pisutippaa enkä voi sanoin kuvailla kuinka ihana maku tuli suuhun :3 sitten käytin sormea lisää renkaalla jossa pienen tytön reidet oli olleet kosketuksessa hankasin sormea renkaaseen ja sitten kyrpääni oli aivan ihanaa. Kun tulin vessasta helpottuneena näin vielä tytön ja tyttö katsoi silleen "tiiän mitä teit ;))" ja iski silmää. se oli ihanin junamatka ikinä
taivaanjuna
30 vuotias äijjä
3
119
Vastaukset
- nettipoliisi xx1
No näyttää olevan jätkä vähän lapsiin päin kallellaan. Pidähän varasi, ettei homma
ryöstäydy käsistä. En ymmärrä miksi tälläisiä tänne kirjoitat, mutta jos nyt sait jotain ihan oikeasti tuosta kirjoittamastasi jutusta eikä ole ns. provo..niin suosittelen sinulle hoitolaitosta.
- Hemmetti
Juu, tuo nyt ei vielä kai ole rikollista, mutta kannattaa huolestua. Ajatuksista eikai vielä rangaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980