miksi lihava nainen ei kelpaa?

lihava1

perusteluja kiitos.

13

365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perusteleva mies

Nythän riippuu mikä on kenenkin mielestä lihava...
      Itselleni kelpaa pyöreä nainen, joka tarkoittaa että maha ei roiku monella kerroksella, mutta sen jälkeen menee vain haluttavuus... erittäin se on itselleen vaikea myöntää siinä tilanteessa mutta se on vain totuus.. tiedän kokemusesta.

• grgmuessmiess

kyllä lihavakin kelpaa mutta jos vähän leikitään että jouduttaisiin valinta tilanteeseen niin kyllä lihava jää aina kakkoseksi,tosin siinäkin tulee raja vastaan että miten hoikka nainen on ja joku luuta ja nahkaa tyyppi onkin paha turnoff,tällön se lihavakin näyttää joltain

• zvvzdfvsav

Mä sanoisin niin, että mieluiten ottaisin 170cm pitkän naisen, joka on lihaksikas ja painaa 65-75kg, mutta 170/90 ajaa 6-0 50-kiloisen pulkannarun ohi.

• kale pora

Eikö? Minä väitän, että JOKAINEN nainen saa halutessaan seksiä 24/7 ainakin jokaisessa vähänkin isommassa kunnassa riippumatta naisen ulkonäöstä tai mistään muustakaan. Miehillä tilanne on hieman toinen.....

• XXL-Fan

Kyllä lihava nainen kelpaa ja on oikein haluttava. Itse ainakin katson monesti runsaampien naisten perään. Valitettavasti tuntuu, että lihavat naiset eivät ole kiinnostuneita hoikemmista urheilullisista miehistä. Silloin tällöin kun menen jututtamaan, niin saan osakseni poisluoltaan työntävän vastaanoton.

• xxL N

Vittuileksä vai mitä. Ei sun kaltaisia ole olemassa... :u
        Joko sä ettit täysin kylmästi hetken hupia
        Ko taasen usemman isokokokoisen tsetunto vaatis jotain pidempiaikasta
        Tai sitten
        Urheilulliset ettii sitä kaltaistaistaan kaunotarta.
        Joka löytyy viimeistään heti kun on ollut sen isomman kanssa hetken ja siinä sittejäädään 2 n.
        Tai se etteä urheilulinen halua ns pelestaa sen toisen osp ja patistaalikkumaan .

Tälläisiä omat kokemukset johan siinä tulee varovaiseksi ja mieluummin katsoo ko katuu...

• XXL-Fan
        xxL N kirjoitti:

Vittuileksä vai mitä. Ei sun kaltaisia ole olemassa... :u
        Joko sä ettit täysin kylmästi hetken hupia
        Ko taasen usemman isokokokoisen tsetunto vaatis jotain pidempiaikasta
        Tai sitten
        Urheilulliset ettii sitä kaltaistaistaan kaunotarta.
        Joka löytyy viimeistään heti kun on ollut sen isomman kanssa hetken ja siinä sittejäädään 2 n.
        Tai se etteä urheilulinen halua ns pelestaa sen toisen osp ja patistaalikkumaan .

Tälläisiä omat kokemukset johan siinä tulee varovaiseksi ja mieluummin katsoo ko katuu...

En vittuille. Harmi, että sinulle on tuollainen kuva tullut. Tämä tietysti selittää osittain miksi isompia naisia on niin vaikea lähestyä. Hetken hupi on hetken hupi, mutta pidempi aikaisessa se nautinto löytyy.

• Mies.

Mua ei nyt vaan lihava nainen viehätä ulkoisesti millään tavalla, eikä sille voi mitään. Jutella kyllä voi, mutta ei ole mitään kiinnostusta fyysiseen läheisyyteen.

• miedssss....

Ei kans herätä mitään haluja/kiinnostusta jos kadulla näkee mut jos tulee kysyyn haluutko pilluu niin en toki kieltäydy..kyllä sitä sit syttyy lihavaankin, me äijät kun ei olla kovin nirsoja tapauksia niin ainakin pilluu tarjotaan tai on tyrkyllä sitä otetaan..lihavat naiset olkaa vaan aktiivisia niin kyllä äijät teijänki perään kuolaa..semmoset laiskat mussuttajat on perseestä

• rouva45
        miedssss.... kirjoitti:

Ei kans herätä mitään haluja/kiinnostusta jos kadulla näkee mut jos tulee kysyyn haluutko pilluu niin en toki kieltäydy..kyllä sitä sit syttyy lihavaankin, me äijät kun ei olla kovin nirsoja tapauksia niin ainakin pilluu tarjotaan tai on tyrkyllä sitä otetaan..lihavat naiset olkaa vaan aktiivisia niin kyllä äijät teijänki perään kuolaa..semmoset laiskat mussuttajat on perseestä

Itse olen pyöreämmästä päästä on perää tissiä jne...aina olen saanut komeita miehiä.Tälläkin hetkellä tapailen salaa komeeta urheilullista miestä

• pullukkaa etsien

Takuulla kelpaa! Ihan parhaat kyydit saanut pullukammilta naisilta ja tuntuu kaikki käyvän, kun mies tuntuu ihastuneen. Todella kiimaisia tapauksia, kun pääsevät petiin ja on mistä ottaa kiinni. Aivan taianomaisia suihinottoja, en tiedä mistä se johtuu, kai pullukan on vain panostettava enemmän tai ehkä kokevat itse niin, pitääkseen miehen? Ja se täytyy sanoa, että pillu vain heillä tuntuu paremmalta, täyteläisempi pehmeä tiukkuus, nam! Pitäisikin jostain taas saada joku isompi nainen salasuhteeseen! Sekin ihastuttaa, miten osaavat nautiskella. Kuka kiimainen pullukka ilmoittautuu, arvostan sellaisena kuin olet?

Täytyy sanoa vielä, että seisokki on aivan hurja kun pullukan naisen riisuu ja tissit, perse ja muutama muukin kohta pääsee valloilleen. Se hetki, kun nainen eepävarmana suostuu riisumaan (vaikka itseään hirvittäisikin tai hävettäisi lihavuus) ja tajuaa että jätkähän oikeesti kuolaa häntä edelleen ja voi riisuutua minun edessä ilman että hävettää, siinä vain on taikaa ja kyyti on hurjaa sen taikahetken jälkeen!

• Olen pohdiskellut kysymystäsi aikaisemmin tässä viestiketjussa. Vastaus oli toiseen kysymykseen.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11686715/#comment-65425055

Tiivistettynä:

Kaikki seksuaaliseen kiihottumiseen johtavat asiat pohjautuvat lisääntymiseen. Miehet sekä naiset preferoivat parinvalinnassaan hedelmällisyyden merkkejä omaavia yksilöitä. Jo pienellä tilastollisella otannalla löydettäisiin selkeä näkemys siitä kuka on haluttava ja kuka ei. Yksilötasolla vaihtelu seksikkyyden kokemisesta on tietenkin suuri. Siksi on ottajia lyhyille miehille ja ylipainoisille naisille.

• perusteluja?

Kaikki ei kelpaa kaikille.
      Yhdelle ei kelpaa lihava, toiselle laiha, kolmannelle lahna jne.
      Mitä näitä ihmettelemään, olemme erilaisia — onneksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      108
      5766
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3773
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3265
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      461
      2647
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1690
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1353
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1336
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      152
      1230
    Aihe