Kysymys geokätköilystä! Olen vasta-alkaja

noobi1

Hei!
Tarkoitus olisi tässä lähteä etsimään ihka ensimmäistä kätköä ja yksi asia on epäselvä. Kun löydän kätkön, mitä teen sille? Laitan samaan paikkaan vai etsin uuden paikan or what? Olen katsonut jo suomalaiselta ohje-sivustolta, muttei sieltäkään vastausta löytynyt.

Kiitos ja kumarrus sille ketä ensimmäisenä vastaa !

8

581

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • geomies1

Kirjaat käyntisi kätköpurkin sisällä olevaan vihkoon ja laitat purkin takaisin samaan paikkaan mistä sen löysitkin.

• kätköilijä
    • Ei saa siirtää kätkö

Älä missään nimessä siirrä sitä, se on retardia. Nimi vaan vihkoon ja purkki takaisin paikoilleen.

• Sääntöjähän ei

Sääntöjähän ei kätköilyssä isommin ole. Yleistä kohteaisuutta on syytä noudattaa ja se yksi selkeä sääntö:

NIMI LOGIVIHKOSSA ON LÖYTÖ, ei kätkön näkeminen, ei edes kätkörasian kädessä pitäminen.

Jaa että mitä haittaa säännön noudattamattomuudesta? Ainakin tietämättömäälle tai välinpitämättömälle tulee syvää halveksuntaa muilta harrastajilta (eritoten jos jatkaa sitä linjaa).

• On niitä aika paljonkin. Eism kätköä ei saa tehdä kaikkiin paikkoihin.

• Sääntöjäh

On tietty ja ne sitten menevätkin kohteliaisuuden ja maalaisjärjen piikkiin.

• Suomessa on muutamia kätköjentarkastajia jotka tarkastaa että onko kätkön sijoituspaikka sopiva. He eivät itse käy paikapäällä vaan tarkistavat onko muita kätköjä liian lähellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      81
      1213
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      814
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      236
      708
    4. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      61
      673
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      581
    6. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      77
      550
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      45
      548
    8. 37
      502
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      498
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      26
      482
    Aihe