poliisitalo

puoltanko

Miksi poliisitalolla oli tänään suruliputus?

12

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoviisas

      Kun Suomen ensimmäinen jalkapalloammattilainen Aulis Rytkönen on kuollut. Poliiseissa on paljon jalkapallon harrastajia.

      • otkupallo

        se potkumies kuoli liputusen jälkeen..


    • Taru Anneli

      Olisko siellä surtu tuota jämsän seudun uutisoimaa puukotus tapausta.Onkohan poliisin huutokauppa milloin,onko tietoa?Tullaan perheen kanssa lomalla käymään ja tarvittas halvat polkupyörät.

      • kyllästynyt

        Kyllä te jaksatte,toivottavasti ei vaan sattuis omalle kohallennne,ymmärtäisitte olla jauhamasta asiaa.


    • Taru Anneli

      Samalla kerralla käytäisiin kirpputoreilla.

      • rmn

        Yllättävää että manne heilunu moran kanssa.. :D


      • Kuka seuraavaks
        rmn kirjoitti:

        Yllättävää että manne heilunu moran kanssa.. :D

        Älä muuta sano,kyllä mannet pitäis yksinkertasesti eristtää ihmisistä,ei tuo normaalia enään ole,kun muut joutuu kärsiin niitten touhuista,hoitoon ajoissa ei olis sormiakaan katkeillut,miten yhteiskunta toimi,päästi mannen vain heiluun puukkoineen,en ymmärrä.


    • Idio

      Eikö tuota Taru Annelia voisi ylläpito jo laittaa kuriin..?

    • Taru Anneli

      Mulla olis hyvä neuvo sulle,idio:Älä lue tätä palstaa. Asiasta toiseen, tiedätkö idio hyvää kirpputoria kun tulen perheeni kanssa siellä ensi hiihtolomalla käymään.

      • virut tattuun

        ulla olis hyvä kirppatri titois, on ruskea Rysä. sano eli told me, kirparipaika, mut sit se sanoi, ettei lutikoita (borjuchka?) = venjäksi taru aneli kyrpiät. jotku kuulemma (heart) haluuvat jutel järki(brains)- kansa. Ei kuten täm torttu-aneli, kirpis-syndroomaa kärsyvä taruvapaa aunus?? Karsee moka kun ei koneessaole valvojaa torakoitten varalt, sano syyrakki


    • Taru Anneli

      Tää on nyt mulla

    • Zimmeriitti

      Älkää ruokkiko trollia. Ja jos suruliputus noin kiinnostaa, miksette soita taloon ja kysy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe