Minulla on valkoinen hääpuku. Mieheni joka on minua vaaleampi näyttäisi myös hyvältä valkoisissa vaatteissa. Onko ihan tyhmää jos hänelläkin on päällä vain valkoista? Vai onko se kauhea tyylirikkomus? Meillä mennään tosi tosi perinteisillä jutuilla, ei yhtään mitään 2000-lukua vaan pilkulleen tyylioppaista ja perinteistä väsätty meidän juhlat. Tämä ihan vain tiedoksi, että minkälaisella taustalla ja suunnitelmilla kysyn tätä. Pröystäillä en halua!
Sulhaselle valkoiset vaatteet?
5
124
Vastaukset
- Kuutamoinen yö
Ei ole tyylirikkomus perinteisissä häissä, vaikka niin toki voisi luulla. Valkoinen puku miehellä on myös mielestäni hieno symbolinen väri, merkitsee todellista aitoutta ja halua jakaa ihan kaikki tulevan morsiammensa kanssa, eikä mennä naimisiin vain virallisuuden vuoksi.
- kyllä käy
Valkoinen puku sulhaselle käy hyvin kesähäissä.
- Rouva O
Valkoisesta puvusta miehellä tulee kieltämättä vähän mielleyhtymää 80-luvulle, mutta se tuskin haittaa. Ehkä on jo aikakin, että näyttävästä 80-luvusta otetaan hiukan mallia.
Olihan Marko Ahtisaarellakin valkoinen puku toista kertaa avioon astuessaan. Ja morsiamella Liisa Souniolla musta. - syntikat soikoon
Tää on jo vanha juttu ja häät ihan varmasti jo pidetty, mutta kommentoinpahan nyt kuitenkin tuosta valkoisesta puvusta. Onkohan niitä muitakin minun ikäisiäni, jotka vielä muistavat 80-luvun (tai aikaisemmatkin) keskinkertaiset ravintolamuusikot, jotka pukeutuivat valkoisiin pukuihin ja yleensä vielä punaiseen paitaan. Ja ai kun olivat omasta mielestään namuja ja naisten hurmaajia. Jotenkin ällöä.
Voi tulla joillekin vanhemmille häävieraille mielleyhtymiä sulhasen luonteen laadusta. Toivottavasti ei.
No jos sulhanen on ihan nuori ja viattoman näköinen, niin voi olla ihan söpöä olla valkoisessa puvussa. Mutta jos on vähänkin vanhempi mies ja vielä - sanoisinko - eläneen näköinen, niin.... hmmm. - Retro asu
Saturday night ferver toi valkoisen puvun miehelle ja Miami Vice.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675670Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611127
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39705