Saatanan kutsuminen

Kutsuja _199*

Onko kellään teistä käytännön kokemusta Saatanan kutsumisesta? Olen itse tähän asti pysytellyt demoneissa ja vanhoissa jumalissa (luetaan nykypäivänä enemmän tai vähemmän demoneiksi) mutta iän myötä on syntynyt tarve ikään kuin edetä tässä polulla. Tiedän kyllä kutsumisesta, varokeinoista ja tälläisestä mutta kaipaisin käytännön kokemuksia teiltä muilta. Toivon että tämän keskustelun tuloksena pääsisin jonkinlaiseen uuteen johtopäätökseen miten edetä asian kanssa. Kannattaako minun poistaa jokainen punainen esine asunnostani? Joskus Saatana vaatii erillistä tarjoamisien esillepanoa tai hän iskee kopropantiuksen kirouksella mutta minkälainen esillepano on teillä toiminut?

Toivon että joku aktiivinen satanisti voisi tähän vastata.

9

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnOleSatanisti

      Ja mitenköhän tääkin liittyy taas Satanismiin? :D

      Kannattais ensin lukea wikipediaa...

      • Joo-o

        Käännytyshihhuli yrittää olla cool.


      • totta jo sana
        Joo-o kirjoitti:

        Käännytyshihhuli yrittää olla cool.

        Älä ikinä anna pahalle pikkusormeasikaan, se vie koko käden se on varma! Hullujenhuneissa on liian monta jo kun ovat lähyeneet paholaisen kanssa leikkimään!
        OLimme noin 16 vuotiaita. Päätimme pelata spiritismiä...ihan pilaillessamme. Tapahtui näin. Pelaamisen jälkeen menimme pitkällemme ja yritimme nukahtaa....minä tajusin yhtäkkiä, että olin joutunut tilaan, jossa mikään jäseneni eivät liikkuneet..olin kuin elävä ruumis. Pinnistin ja ponnistin kaikkeni mutta turhaan....pelotti ja kauhu valtasi minut! Lopulta "pahanote" irtosi ja hyppäsin ylös sängystäni....kerroin ystävättärelleni kokemukseni...ihmeeksini hänkin kertoi samaa....hänki oli joutunut jonkin valtaan joka sitoi hänet liikkumattomaksi vuoteeseen joksikin aikaa! Älä leiki! Paha henkimaailma on todellisuutta ja niin on Jeesus ja hyvä henkimaailma!


      • Kusetusta kaikki
        totta jo sana kirjoitti:

        Älä ikinä anna pahalle pikkusormeasikaan, se vie koko käden se on varma! Hullujenhuneissa on liian monta jo kun ovat lähyeneet paholaisen kanssa leikkimään!
        OLimme noin 16 vuotiaita. Päätimme pelata spiritismiä...ihan pilaillessamme. Tapahtui näin. Pelaamisen jälkeen menimme pitkällemme ja yritimme nukahtaa....minä tajusin yhtäkkiä, että olin joutunut tilaan, jossa mikään jäseneni eivät liikkuneet..olin kuin elävä ruumis. Pinnistin ja ponnistin kaikkeni mutta turhaan....pelotti ja kauhu valtasi minut! Lopulta "pahanote" irtosi ja hyppäsin ylös sängystäni....kerroin ystävättärelleni kokemukseni...ihmeeksini hänkin kertoi samaa....hänki oli joutunut jonkin valtaan joka sitoi hänet liikkumattomaksi vuoteeseen joksikin aikaa! Älä leiki! Paha henkimaailma on todellisuutta ja niin on Jeesus ja hyvä henkimaailma!

        No vaikutat sen verran sekavalta että olet voinut hallusinoida jotain tuollaista. Jos tuollaista oikeasti tapahtuisi voisit mennä todistamaan sen skeptikko James Randille ja tienata miljoona dollaria. Kukaan ei ole vielä pystynyt todistamaan yhtäkään spiritismiä tai demonia olevan.


      • Antiskepsis
        Kusetusta kaikki kirjoitti:

        No vaikutat sen verran sekavalta että olet voinut hallusinoida jotain tuollaista. Jos tuollaista oikeasti tapahtuisi voisit mennä todistamaan sen skeptikko James Randille ja tienata miljoona dollaria. Kukaan ei ole vielä pystynyt todistamaan yhtäkään spiritismiä tai demonia olevan.

        Runkkurandi on homotolvana ja skeptikot pieru saharassa.


      • Jauhot suuhun
        Antiskepsis kirjoitti:

        Runkkurandi on homotolvana ja skeptikot pieru saharassa.

        No mikset käy kuittaamassa sitä miljoonaa dollaria?


      • Mällit naamalle
        Jauhot suuhun kirjoitti:

        No mikset käy kuittaamassa sitä miljoonaa dollaria?

        Höylään mieluummin mutsiasi.


      • Mällit silmään
        Mällit naamalle kirjoitti:

        Höylään mieluummin mutsiasi.

        Sähä melkone pastori oot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe