Minulla on ollut päänsärkyä yli 4viikkoa.
Särkyä on aamusta iltaan. Aamuisin hieman miedompaa, yltyy iltaa kohti, eikä yö eikä särkylääkkeet auta.
Särky tuntuu keskellä otsaa, silmäkulmien ulkopuolella sekä silmien takana.
Kokoajan pelkään että migreeni tulee. Välillä silmissä pimenee ja saa siritellä silmiä että näkee televisiota/kirjaa. On kokemusta migreenistä ja se vasta onkin rajumpaa.
Migreenin tullessa, otsaan, ohimoon sekä silmäpohjiin sattuu, heikottaa, särkylääkkeet ei auta ja oksentamisen tarvetta on useita kertoja.
Olen alkanut miettimään että voiko liiallinen teen juonti aiheuttaa päänsärkyä?
Juon päivässä n. 2l mustaa teetä jossa sokeria ja maitoa.
Se miksi laitoin tälle palstalle, mulla on 2 lasta 2v ja 5v.
Kokoajan saan olla huutamassa ja valittamassa 5v:lle.
Menisin mieluusti nukkumaan, mutta tuo 5v aina sanoo ettei väsytä, vaikka hänessä väsymys näkyykin.
Päänsärky
Teestäkö?
2
131
Vastaukset
- No medication
Niin hullulta kuin kuulostaakin, jotkut särkylääkkeet aiheuttavat päänsärkyä. Lopeta särkylääkkeiden syönti, ulkoile lasten kanssa enemmän, vaihda tee vihreään ja jätä pois sokeri ja maito.
No, tuskin 5 vuotias enää tarvitsee päiväunia? - haloooo
No täällä tuskin kukaan pystyy sanomaan mistä päänsärkysi johtuu... Syitä kun voi olla monia.. Joku sairaus, hometta kotona, huono ilmanvaihto, liian lyhyet yö-unet, stressi jne jne jne... Mene lääkäriin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771334Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109863
- 73856