MAGIALLE

Rose

Voisitko ystävällisesti katsoa korteista mitä
työ ja rakkaus asioihini on luvassa,olen hieman
utelias erään tietyn mieshenkilön suhteen.
Kiitos jo etukäteen!

6

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Magiatar

Viitsitkö kertoa minulle jotakin tilanteestasi?
      Sain sinulle kortit,joita haluaisin ymmärtää paremmin.
      Kiitos
      Magia

• Rose

Hei Magiatar!
        Olen työni suhteen aika väsynyt,muutokset ym.rasittavat ja olenkin ajatellut mitä voisin tehdä jotta voisin paremmin.Parisuhteeni on pitkä
        ja ei aina niin onnellinen, ehkä nyt on asiat kuitenkin paremmin kuin aikoihin.Siksi ihmettelenkin tuntemaani voimakasta vetoa työpaikallani olevaan itseäni nuorempaan mieheen,
        ei lainkaan minun tapaistani ihastua näin.En ole
        varma mitä hän minusta ajattelee,mutta olen tietoisesti alkanut välttelemään hänen kohtaamistaan jotta en aivan nolaisi itseäni.Aiemmin ei vastaavaa ole tapahtunut minulle.Tässäpä nämä lisätiedot,toivottavasti riittävät.Kiitän kuitenkin vaivannäöstä oli tulossa mitä tahansa!

• Magiatar
        Rose kirjoitti:

Hei Magiatar!
        Olen työni suhteen aika väsynyt,muutokset ym.rasittavat ja olenkin ajatellut mitä voisin tehdä jotta voisin paremmin.Parisuhteeni on pitkä
        ja ei aina niin onnellinen, ehkä nyt on asiat kuitenkin paremmin kuin aikoihin.Siksi ihmettelenkin tuntemaani voimakasta vetoa työpaikallani olevaan itseäni nuorempaan mieheen,
        ei lainkaan minun tapaistani ihastua näin.En ole
        varma mitä hän minusta ajattelee,mutta olen tietoisesti alkanut välttelemään hänen kohtaamistaan jotta en aivan nolaisi itseäni.Aiemmin ei vastaavaa ole tapahtunut minulle.Tässäpä nämä lisätiedot,toivottavasti riittävät.Kiitän kuitenkin vaivannäöstä oli tulossa mitä tahansa!

selvennyksestä,nyt ymmärrän nostamiani kortteja paremmin=)

Sinulle nostin kortin,joka kertoo tästä nuoremmasta miehestä ja siitä hämmennyksestä ja epävarmuudesta jota tunnet hänen takiansa.
        Koetat kovasti ymmärtää tätä tunnetta,jota hän on sinussa herättänyt.=)
        Tässä olisikin hyvä löytää mielenrauha itsellesi,sillä se,että välttelet tietoisestihäntä,ei ole ehkä kuitenkaan se paras vaihtoehto.Pysähdyppä hetkeksi ja arvioi tilannetta kaikessa rauhassa ja hahmota mitä tunteita ja ajatuksia sinussa herää.Kirjoita ne vaikka paperille,niin saat selkeämmän kuvan asiasta.Kun teet oikeita valintoja,kuinka toimia,mielesikin rauhoittuu.=)
        Ole täysin rehellinen itsellesi ja koeta nähdä asiat ja ihmiset ilman ennakkoluuloja.Ole laajakatseinen ja objektiivinen,huomaat,että kykenet kommunikoimaan selkeästi.
        Tämän asian suhteen pääset helpoimmalla,kun otat sen käsittelyyn.Tämän kortin kohdalla ns.selvittämättömät "ongelmat"ratkeavat viimein.=)

Tämä sinulle=)
        Jos sinulla herää tähän liittyen lisäkysymystä,kysy vain.
        Katselen sinulle työkuvioitasi huomenissa,
        Magia

• Rose
        Magiatar kirjoitti:

selvennyksestä,nyt ymmärrän nostamiani kortteja paremmin=)

Sinulle nostin kortin,joka kertoo tästä nuoremmasta miehestä ja siitä hämmennyksestä ja epävarmuudesta jota tunnet hänen takiansa.
        Koetat kovasti ymmärtää tätä tunnetta,jota hän on sinussa herättänyt.=)
        Tässä olisikin hyvä löytää mielenrauha itsellesi,sillä se,että välttelet tietoisestihäntä,ei ole ehkä kuitenkaan se paras vaihtoehto.Pysähdyppä hetkeksi ja arvioi tilannetta kaikessa rauhassa ja hahmota mitä tunteita ja ajatuksia sinussa herää.Kirjoita ne vaikka paperille,niin saat selkeämmän kuvan asiasta.Kun teet oikeita valintoja,kuinka toimia,mielesikin rauhoittuu.=)
        Ole täysin rehellinen itsellesi ja koeta nähdä asiat ja ihmiset ilman ennakkoluuloja.Ole laajakatseinen ja objektiivinen,huomaat,että kykenet kommunikoimaan selkeästi.
        Tämän asian suhteen pääset helpoimmalla,kun otat sen käsittelyyn.Tämän kortin kohdalla ns.selvittämättömät "ongelmat"ratkeavat viimein.=)

Tämä sinulle=)
        Jos sinulla herää tähän liittyen lisäkysymystä,kysy vain.
        Katselen sinulle työkuvioitasi huomenissa,
        Magia

Nämä neuvot tulivat juuri kohdalleen tilanne varmaan rauhoittuu ja voin olla enemmän oma itseni.Kiitos Magiatar!
        ps.Mitä näet minun ja mieheni kohdalla jatkuuko kaikki kuten ennenkin?

• Magiatar
        Rose kirjoitti:

Nämä neuvot tulivat juuri kohdalleen tilanne varmaan rauhoittuu ja voin olla enemmän oma itseni.Kiitos Magiatar!

Joudun valitettavasti siirtämään vastaamisajankohtaa.En oikein saa mitään otetta kortteihin,enkä halua nostaa sinulle sillä periaatteella,että kunhan jotakin.
        Pahoittelen,
        palaan asiaasi pian=)
        Magia

• Magiatar
        Rose kirjoitti:

No niin Rose,,,anteeksi viivytys.

Sinulle nostan kortin suhteellesi..kortti kertoo tasapainosta.=)
        Kortti kertoo siitä,kuinka asiat pitäisi asettaa oikeisiin mittasuhteisiin todellisen elämän kanssa.
        Tässä suhteessasi on/on tulossa tilanne,jossa koet järjen ja tunteen vuorottelevan,etkä välttämättä löydä oikeaa tapaa toimia.
        Tässä olisi hyvä pysyä tyynenä ja välttää äärimmäisyyksiä,sillä tilanne saattaa kärjistyä ja tulehduttaa ilmapiiriänne kotona.Tässä tilanteessaolisi siis hyväksi löytää yhteisymmärrys,jolloin sovinto on helpompaa.
        Jokin "vääryys" tässä korjaillaan tai sovitellaan.
        Joskus tähän korttiin liittyy väärät syytökset,toisen luotettavuuden epäily,jolloin on hyvä muistaa pysyä totuudessa ja neuvotella asioista objektiivisesti.Harkintaa kun joudut vaihtoehtojen äärelle ja joudut tekemään päätöksiä.Mieti silloin tarkoin mikä on oikein ja mikä väärin.Tärkein on löytää tie,joka kulkee sovussa oman itsesi kanssa.
        On tärkeää kohdata sisäiset ristiriidat,kuin vältellä niitä.Hyvin tästä selviät,kun toimit oikeudenmukaisuutta kunnioittaen.

Tämän sain sinulle Rose tällä kertaa,
        työsi kohdalle en saanut korttia.
        Halauksin
        Magia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe