Oli ess-10-rivi-ilmoitus tänään 17.4.2014. Meni äksön vahingossa Heinolan puolelle kyssärini.
Millainen on uusi KanThain työntekijä?
8
374
Vastaukset
- Tyydytetty asiakas
Antaa hyvät kyydit, ja lisämaksusta ilman kumia!
- Abipoika
Kiva, kiitti, lukea. Saan kummeiltani lakkiasislahjan ja käytän rahaosan häneen, samalla pääsen poikuudestani. Tekeekö mitä vain pyytää?
- Suosittelen
Rahasta tekee mitä vain. Aviomies tulee mukaan kimppaan jos haluat.
- Tenkanen
Pienellä jormalla voit vain haaveilla.
- Rippikouluboy14v
Tenkanen kirjoitti:
Pienellä jormalla voit vain haaveilla.
Mistä? Onks sill uudel väljä? Mikä on pien Jorma? Mulla pystys 12 sm, onks vähä?
- ihmejätkäootsinä
Rippikouluboy14v kirjoitti:
Mistä? Onks sill uudel väljä? Mikä on pien Jorma? Mulla pystys 12 sm, onks vähä?
No tolla sun kepilläs on sen verran väljä et on sama ku heiluttelis patonkia porttikongissa
- 11+11
Koska sinne on uusi nainen tullut? Vuoden vaihteessa kävin, eihän entinen vain ole pois lähtenyt?
- Anonyymi
Satsit lähti ainakin kososella liikkeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4646596Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1913924Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112533Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262050Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1391436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771335- 681176
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te791108- 631105
- 461049