PottuViljelijät

VEROJENNE-MAKSAJA

Perunafarmarit oikeisiin töihin. Tukiaisilla eletään RÖYHKEÄSTI

7

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avara katse

Tukiaisten avulla sinäkin pystyt niitä pottuja ostamaan, vieläpä kotimaisia.
      Minäkin ymmärrän tuon vaikken tukea saa. Kotimaista kuitenkin mielummin.

• Miksi?

Kotimaista ylihintaan?

Tavallinen ihminen globaalissa euroopassa ostaa lompakolle ystävälliseen hintaan, ei maajussin tukemiseksi.

Espanjalaiset kurkut ja tomaatit kasvavat luonnollisesti, ei kasvihuoneissa lähes napapiirillä (närpiö) lisäksi espanjassa kasvaneet ovat halvempia ja maukkaampia, sori vaan.

koska joku tukijuntti keksii kasvattaa banaaneja kasvihuoneissa mitkä kuluttavat energiaa älyttömästi.

Perunakin kasvaa etelässä hiukan paremmin (ympäri vuoden)

• Ne tulivat taas

Aikooko kaupunki tehdä jotain Kanadan/valkiposkihanhille, jotka paskovat mökkiläisten nurmikot täyteen! Ei ole todellakaan mukava tulla mökille pienten lasten kanssa, kun piha on sonnittu täyteen!! Ties monennenko kerran jo tänä kesänä...

• Julle77

Nyyh nyyn...mikä tissiposki itkupilli!!!

• lappjuntti

Kannattaa ruveta luomuviljelijäksi. Ne saa vieläkin enemmän tukiaisia, eikä ole velvoitetta edes tuottaa mitään myyntiin. Tarvitsee vain kuittailla! Ja sieltä Espanjasta tuodaan Suomeen kaikki myrkytetty paska, jota spanskit ei suostu itse syömään.

• Lartzan

UGAHUGA BUNDOLO KREEGAH !

• Ostin vahingos luomu porkkanoita(aina pelännyt tohtiiko niin terveellisesti syödä)Mutta .ne tosiaan oli eri makuisia .Mahtuusko sanomaan, että parempia kuin ei luomu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      2194
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1609
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1435
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      257
      1432
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      232
      1326
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1069
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1050
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      92
      993
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      983
    Aihe