että näin rumia postimerkkejä oikeesti olemassa.
http://yle.fi/uutiset/suomalaiset_pakarapostimerkit_kiinnostavat_intiassa_saakka/7195024?autoplay=true
onkohan tää edes totta, vai unta?:
36
139
Vastaukset
Intia vaatii.
Kohta varmaan Kiinakin.
Itella on oppinut että alastomuss on se mikä myy.
Odottehan innoissasi postin-kantajaa.
H.- diiba daaba
Alkaa tulla liikaa kirjoitusvirheitä.
Jännittääkö niin kovasti, kun saa oman kommenttinsa näkyville? - 11!!
diiba daaba kirjoitti:
Alkaa tulla liikaa kirjoitusvirheitä.
Jännittääkö niin kovasti, kun saa oman kommenttinsa näkyville?Täysin asiatonta pilkkaa.
- konnarinna
Mitä rumaa noissa on? Puitu pakarat on jo kertaalleen, vaan johan noista voi jatkaakin.
Maailmankuulun taiteilijan taideteoksia.
Jospa joku intailainen oppii, missä on noin komeitten poikien/postimerkkien maa, Suomi.
Kukkia ja mehiläisiäkö olisi taas pitänyt olla? - hillalakkavaapukka
Eihän niitä ole pakko ostaa. On merkeissä valinnanvaraa. Hyvin piirrettyjä mutta aate ei minuun kolahda.
En viitsisi laittaa mummon synttärikorttiin ainakaan.- M Erkki
Muistini mukaan joku edellisessä ketjussa kysyi, kuka laittaisi postin kuljettamaan työhakemukseen? :))
Meillä on ihania merkkejä. Äsken telkkarissa kerrottiin, kuinka hauskaa saksalaisille oli meidän hyyskien neljän merkin sarjasta.
http://www.posti.fi/tiedotteet/2013/20130305_postimerkit.html - multa ne saa olla
En minäkään ihan mihin vaan viitsisi laittaa perseen kuvaa. Ketäköhän inhoaisin niin paljon?
- ,-,
multa ne saa olla kirjoitti:
En minäkään ihan mihin vaan viitsisi laittaa perseen kuvaa. Ketäköhän inhoaisin niin paljon?
Mitenhän maailmankuulut vanhat taiteilijat tekivät monia parhaita taideteoksiaan, veistoksia ja maalauksia, alastomista miehistä?
Kuin toki naisistakin. Enkä minä ainakaan näe niissä mitään rumaa, saati irstasta.
Eduskuntatalon salin alastomat patsaat on tehnyt itse Wäinö Aaltonen.
- aika sievä
Täytyy kokeilla jos sais oman postimerkin omalla p...un kuvalla.
- ----
Miksei saisi. Saahan niitä painattaa, tuskin sensuroivat, vaikka peukun kuvan laitattaisitkin.
- ----
Eipä taidakaan onnistaa, kun luin linkin, jos muusta kuin peukusta on kyse.
"Tilaus hylätään, jos aineisto sisältää esimerkiksi laittomia, sopimattomia tai postimerkin arvolle soveltumattomia aiheita (esim. alastomuutta)".
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288678699079.html
- tässä näitä
Eikös tästäkin saisi mainion postimerkin, kun Sillanpää kaivelee Ollin haarukoissa m*****imijän ilme naamallaan?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014040618191431_vi.shtml - bessie*
Onhan postimerkeissä valinnan varaa, ja hyvä että tulee lisää. Luulisin että kauppa käy, eiväthän nuo mitään rumia ole.
Kuulun itse niihin, jotka 'huomaavat' postimerkin ja arvostavat sitä että lähettäjä näyttää valinneen sen saajaa ajatellen.
Kävin alkuviikosta postissa tarkoituksenani katsella postimerkkejä sillä silmällä että löytyisikö sellainen missä olisi sopiva 'piiloviesti'. Jonottaessani näin näytille laitettuja, siellä oli tosi herttaisen näköisiä ja ainakin yksi minun 'tarpeeseeni' sopiva näkyi olevan uutuusmerkeissä. Jonot eivät oikein vetäneet, joten luovutin sillä tiesin että minulla on kotona merkkejä.
Noille merkeille en osaa kuvitella minulla olevan käyttöä, en edes pelkkänä merkkinä, saati piiloviestin välineenä. Saatan silti ostaa lootan pohjalle, samalla kun joka tapauksessa haen niitä uutuusmerkkejä joista pidin. - (olli)
Heh heee
Tästä sais pitkän ja suositun ketjun koska liittyy homouteen - mimmimummi*
Nyt kaikki ryhmät ja "ryhmättömät" vaan vaatimaan omaa merkkiä.....minä vaadin kauniin mummo merkin.....
- bessie*
Saathan sinä oman merkin teetettyä koska tahansa, uutiskynnyksen ylittäminen sillä voi olla hankalampaa. Mutta jos vaikka profiilikuvaksi tänne laittaisit, tiedä vaikka poikisi jonkun tämän tapaisen aloituksen: "Onko tämä unta vai viinien huumaa jne.."
- mimmimummi*
bessie* kirjoitti:
Saathan sinä oman merkin teetettyä koska tahansa, uutiskynnyksen ylittäminen sillä voi olla hankalampaa. Mutta jos vaikka profiilikuvaksi tänne laittaisit, tiedä vaikka poikisi jonkun tämän tapaisen aloituksen: "Onko tämä unta vai viinien huumaa jne.."
Enempi lapsenlapsille lähetellyt postia viime aikoina....niin miksi ei myös omaa mummokuvaa....sitä kyllä mieluiten valitsee tyyliin sopivan merkin....ja onneksi on muutakin kuin tomppa kuvat....
- sopisiko
mimmimummi* kirjoitti:
Enempi lapsenlapsille lähetellyt postia viime aikoina....niin miksi ei myös omaa mummokuvaa....sitä kyllä mieluiten valitsee tyyliin sopivan merkin....ja onneksi on muutakin kuin tomppa kuvat....
Akseli kallen kallelan 'akka ja kissa'
- mimmimummi'
sopisiko kirjoitti:
Akseli kallen kallelan 'akka ja kissa'
En nyt oikein ymmärrä ..miksi tätä Akselia nyt verrataan ..tähän tomiin...onhan gallen- kallela kuuluisampi meillä toki...toinen taas jossakin Losissa...merten takana..
Akseli Gallen- Kallelasta tulee mieleen kalma....vaikka onhan hänelläkin ollut kausia jolloin teokset ovat olleet erilaisia....esim. Afrikan kausi....
Minulla ei kissaa.... mimmimummi' kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä ..miksi tätä Akselia nyt verrataan ..tähän tomiin...onhan gallen- kallela kuuluisampi meillä toki...toinen taas jossakin Losissa...merten takana..
Akseli Gallen- Kallelasta tulee mieleen kalma....vaikka onhan hänelläkin ollut kausia jolloin teokset ovat olleet erilaisia....esim. Afrikan kausi....
Minulla ei kissaa....Akseli Gallen-Kallela on "kuuluisa" , Tom of Finland on oikeasti KUULUISA. Kenenkään muun suomalaisen visuaalisen taiteilijan nimi ei ole maailmalla yhtä tunnettu tavallisten, taidetta harrastamattomien ihmisten keskuudessa. Todella moni tunnistaa nimen Tom of Finland, juuri kukaan ei tunnista nimiä Alvar Aalto tai Tove Jansson. Gallen-Kallela on tunnettuudessa totaalinen nobody.
- kukahan sekin sit
patriklind kirjoitti:
Akseli Gallen-Kallela on "kuuluisa" , Tom of Finland on oikeasti KUULUISA. Kenenkään muun suomalaisen visuaalisen taiteilijan nimi ei ole maailmalla yhtä tunnettu tavallisten, taidetta harrastamattomien ihmisten keskuudessa. Todella moni tunnistaa nimen Tom of Finland, juuri kukaan ei tunnista nimiä Alvar Aalto tai Tove Jansson. Gallen-Kallela on tunnettuudessa totaalinen nobody.
Minä en ollut koskaan aikaisemmin kuullut sellaisesta Tom of Finlandista. Luulin ihan tämän Jari Sillanpään olevan se Suomen KUULUISIN julkkishomo. Eikös hän joskus ollut oikein euroviisuissa asti tyrkyllä?
- miss' laaja aukee
kukahan sekin sit kirjoitti:
Minä en ollut koskaan aikaisemmin kuullut sellaisesta Tom of Finlandista. Luulin ihan tämän Jari Sillanpään olevan se Suomen KUULUISIN julkkishomo. Eikös hän joskus ollut oikein euroviisuissa asti tyrkyllä?
Laaja yleissivistys on hyvä avu maailmassa.
Minä kyllä olin kuullut. - minä en niistä niin
miss' laaja aukee kirjoitti:
Laaja yleissivistys on hyvä avu maailmassa.
Minä kyllä olin kuullut.Ehkä hän sitten on homopiireissä kuuluisa.
- pohjanmaa
minä en niistä niin kirjoitti:
Ehkä hän sitten on homopiireissä kuuluisa.
Kysy sieltä, jos piirejään tiedät. Monen moni taiteilija tai muu julkku on homo, mutta töistään heidät tunnetaan, ei homoudestaan.
- eipä oo kiinnostusta
pohjanmaa kirjoitti:
Kysy sieltä, jos piirejään tiedät. Monen moni taiteilija tai muu julkku on homo, mutta töistään heidät tunnetaan, ei homoudestaan.
Kyllä tämä Tom of finland on kuuluisa juuri homoeroottisista töistään Wikin mukaan. Homoudesta hänet siis tunnetaan.
Minulle hän on ollut aivan tuntematon siksi, koska en niissä homopiireissä pyöri eikä minua ole koskaan homoeroottinen taide kiinnostanut, enkä saa kipinää niistä nytkään. - rva veet merten
eipä oo kiinnostusta kirjoitti:
Kyllä tämä Tom of finland on kuuluisa juuri homoeroottisista töistään Wikin mukaan. Homoudesta hänet siis tunnetaan.
Minulle hän on ollut aivan tuntematon siksi, koska en niissä homopiireissä pyöri eikä minua ole koskaan homoeroottinen taide kiinnostanut, enkä saa kipinää niistä nytkään.En pyöri minäkään, mutta muistaakseni 100 vuotta sitten jo luin lehdestä.
Ukon kanssa olen pyörinyt pian 40 vuotta, ja mukavaa on ollut pyöriessä. :))
- ;))
Heh, ei pahalla, eika papan pokasahalla.
Kaikkea keksitäänkin ihmisten paksujen lompsien varalle. Niin se maailma muuttuu, monilla alueilla myös suvaitsevammaksi, ja ihmisystävällisemmäksi. Ilahduttavaa (ja minusta hieman yllättävää), että oman ikäluokkamme palstalla merkki näyttää saaneen suht. hyväksyvän vastaanoton.
Merkki ilahdutti minuakin, mutta en aio ostaa niitä. Postimerkkien menekki näyttää vähenevän vuosi vuodelta ja valikoima näyttää vaan lisääntyvän. - Pitänee ryhtyä katselemaan postikorttikokoelmaa ja ryhtyä kirjoittamaan niihin osoitteita. Keittiön ilmoitustaululla näkyy olevan vielä muutamia SPR:n kirjekuoriakin, joissa on postimaksu maksettu.
Mietin juuri äskettäin, että mitä kummaa tekisin kaikilla talteen keräämilläni koti- ja ulkomaisilla postimerkeillä. Minne voisin myydä tai lahjoittaa ne?- ensostaisi
Mutta em. merkki on älyttömän ruma.
- |||
ensostaisi kirjoitti:
Mutta em. merkki on älyttömän ruma.
Vain sinun silmissäsi.
- O - O
PS: Muistaako joku, milloin homoseksuaalisuus loppui lain mukaan olemasta rikos?
- ajat muuttuu
Kohta kai saadaan alkaa miettimään, että koskas se olikaan, kun heteroseksuaalisuudesta tuli lain mukaan rikos.
- :////
ajat muuttuu kirjoitti:
Kohta kai saadaan alkaa miettimään, että koskas se olikaan, kun heteroseksuaalisuudesta tuli lain mukaan rikos.
Asiaton kommentti, minun mielestäni.
://// kirjoitti:
Asiaton kommentti, minun mielestäni.
":////"
Minusta ei ole.
Kun on seurannut maailman menoa, on myös huomannut monien asioiden tulleen
kiellettyjen listalle.
Kulttuurien yhdistyessä joutuvat lapsetkin ihan uusien asioiden eteen.
Koska kaikkien kansojen kulttuurien moraalitkin liittyvät yhteen.
Tulee vielä aika, jolloin kansainväliset lait ottavat muotoa, jota tänään ei
olisi kuvitellutkaan.
UNESCO:n rinnalle syntyy UNSEXCO.
Charles Darwin tulee nousemaan kaikkien kulttuurien pyhäköiden alttareille.
Voi että, elämä on.
H.- |||
hunksz kirjoitti:
":////"
Minusta ei ole.
Kun on seurannut maailman menoa, on myös huomannut monien asioiden tulleen
kiellettyjen listalle.
Kulttuurien yhdistyessä joutuvat lapsetkin ihan uusien asioiden eteen.
Koska kaikkien kansojen kulttuurien moraalitkin liittyvät yhteen.
Tulee vielä aika, jolloin kansainväliset lait ottavat muotoa, jota tänään ei
olisi kuvitellutkaan.
UNESCO:n rinnalle syntyy UNSEXCO.
Charles Darwin tulee nousemaan kaikkien kulttuurien pyhäköiden alttareille.
Voi että, elämä on.
H.Miksi järjellä ymmärrettyjä asioita pitäisi vastakohtaistaa.
Typerää sanasilppua.
"Me ei olla apina" Hyvää Joulua! ||| kirjoitti:
Miksi järjellä ymmärrettyjä asioita pitäisi vastakohtaistaa.
Typerää sanasilppua.
"Me ei olla apina" Hyvää Joulua!"|||"
Voi olla ettei olla.
Vaan kukapa menisi enää vannomaan ettei.
Sinäkö?
Onko sinulla uskoa vai tietoa...
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915