Mitä tehdä kun ystävä jättää?

surun murtama

Olemme ystäväni kanssa olleet kohta vuoden bestiksiä, kun hän tuli olin hänen ainoa ystävänsä ja kaikki halveksivat häntä. Olemme muut täydellisiä hevoshulluja. Mutta tänään olimme sopineet että olemme välitunnilla yhdessä, mutta ystäväni olikin kiusaajieni kanssa. Kysyin ystävältäni tuleeko hän, mutta hän vaan sanoi "Nääh... Täs on mun bestikset!" Ja laittoi kätensä heidän olkapäilleen. Se ei tuntunut silloin vielä niin pahalta, mutta kun välitunnin jälkeen hän halasi toista kiusaajistani, koska hän lähti aiemmin koulusta lomalle. Samalla kiusaajani katsoi minuun halveksuen ja ilkeä hymy kasvoillaan, hän oli vienyt parhaan ystäväni! Ja sitten kiusaajani kysyi minulta "Mikäs nyt noin surettaa??" Eikä se tuntunut mukavalta. Koulun jälkeen olin menossa toivottamaan ystävälleni hyvää pääsiäistä, mutta hän ei kiinnittänyt mitään huomiota! Hän oli puhelimessa. Mutta kun toinen kiusaajistani tuli ulos koulusta, hän pyysi anteeksi soittajalta ja sanoi mun paras kaveri tuli ulos. Ja juoksi ulos ja halasi tätä. Olen hänelle vain ilmaa! Mitä tehdä?? Pitäisikö lopettaa ystävyys vai yrittää vielä? Kiitos avusta ja vastauksista jo nyt!

2

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surun murtama

(Emme ole kämppäkavereita :) )

• Bestis </3

mm... ehkä kannattaisi sitoa ystävyys-suhteita muihin, sekä kannattaa puhua ystäväsi kanssa. :)
      Itsekin kaipaileen samaan kysymykseen vastauksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3940
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      80
      2049
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      908
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      818
    Aihe