Mitä tehdä kun ystävä jättää?

surun murtama

Olemme ystäväni kanssa olleet kohta vuoden bestiksiä, kun hän tuli olin hänen ainoa ystävänsä ja kaikki halveksivat häntä. Olemme muut täydellisiä hevoshulluja. Mutta tänään olimme sopineet että olemme välitunnilla yhdessä, mutta ystäväni olikin kiusaajieni kanssa. Kysyin ystävältäni tuleeko hän, mutta hän vaan sanoi "Nääh... Täs on mun bestikset!" Ja laittoi kätensä heidän olkapäilleen. Se ei tuntunut silloin vielä niin pahalta, mutta kun välitunnin jälkeen hän halasi toista kiusaajistani, koska hän lähti aiemmin koulusta lomalle. Samalla kiusaajani katsoi minuun halveksuen ja ilkeä hymy kasvoillaan, hän oli vienyt parhaan ystäväni! Ja sitten kiusaajani kysyi minulta "Mikäs nyt noin surettaa??" Eikä se tuntunut mukavalta. Koulun jälkeen olin menossa toivottamaan ystävälleni hyvää pääsiäistä, mutta hän ei kiinnittänyt mitään huomiota! Hän oli puhelimessa. Mutta kun toinen kiusaajistani tuli ulos koulusta, hän pyysi anteeksi soittajalta ja sanoi mun paras kaveri tuli ulos. Ja juoksi ulos ja halasi tätä. Olen hänelle vain ilmaa! Mitä tehdä?? Pitäisikö lopettaa ystävyys vai yrittää vielä? Kiitos avusta ja vastauksista jo nyt!

2

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surun murtama

(Emme ole kämppäkavereita :) )

• Bestis </3

mm... ehkä kannattaisi sitoa ystävyys-suhteita muihin, sekä kannattaa puhua ystäväsi kanssa. :)
      Itsekin kaipaileen samaan kysymykseen vastauksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3792
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1403
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1257
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      1054
    5. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      58
      877
    6. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      13
      861
    7. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      860
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      839
    9. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      831
    10. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      11
      827
    Aihe