Mitä tehdä kun ystävä jättää?

surun murtama

Olemme ystäväni kanssa olleet kohta vuoden bestiksiä, kun hän tuli olin hänen ainoa ystävänsä ja kaikki halveksivat häntä. Olemme muut täydellisiä hevoshulluja. Mutta tänään olimme sopineet että olemme välitunnilla yhdessä, mutta ystäväni olikin kiusaajieni kanssa. Kysyin ystävältäni tuleeko hän, mutta hän vaan sanoi "Nääh... Täs on mun bestikset!" Ja laittoi kätensä heidän olkapäilleen. Se ei tuntunut silloin vielä niin pahalta, mutta kun välitunnin jälkeen hän halasi toista kiusaajistani, koska hän lähti aiemmin koulusta lomalle. Samalla kiusaajani katsoi minuun halveksuen ja ilkeä hymy kasvoillaan, hän oli vienyt parhaan ystäväni! Ja sitten kiusaajani kysyi minulta "Mikäs nyt noin surettaa??" Eikä se tuntunut mukavalta. Koulun jälkeen olin menossa toivottamaan ystävälleni hyvää pääsiäistä, mutta hän ei kiinnittänyt mitään huomiota! Hän oli puhelimessa. Mutta kun toinen kiusaajistani tuli ulos koulusta, hän pyysi anteeksi soittajalta ja sanoi mun paras kaveri tuli ulos. Ja juoksi ulos ja halasi tätä. Olen hänelle vain ilmaa! Mitä tehdä?? Pitäisikö lopettaa ystävyys vai yrittää vielä? Kiitos avusta ja vastauksista jo nyt!

2

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surun murtama

(Emme ole kämppäkavereita :) )

• Bestis </3

mm... ehkä kannattaisi sitoa ystävyys-suhteita muihin, sekä kannattaa puhua ystäväsi kanssa. :)
      Itsekin kaipaileen samaan kysymykseen vastauksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      142
      8077
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7121
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3643
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      140
      3280
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2804
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2338
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe