Vinkkejä orkasmille

tyttönen

nii siis oon tyttö nii vinkkejä miten saa orkasmin ? kiitti jos joku viittii vastata

16

282

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cunni Lingus

      Tilaa netiltä, www.orkkukauppa.fi

    • iihkl

      Tää on varmaa vitsi, mut vastaan kuiteskin. Kuvittele tai katso jotain sinua kiihottavaa ja masturboi. Kokeile mikä sinusta tuntuu hyvältä, voit kosketella reisiäsi,rintojasi ja klitoristasi. hankaat/ liikuttelet sormea kovaan tahtiin klitoriksen päällä ja puristelet jalkoja yhteen niin kauan että orkku tulee. Voit myös käyttää suihkua,vibraa tai sähköhammasharjaa apuna. Tai sit jossaa vaihees voi kokeilla työntää jotain sisää, mut se harvemmin tuo kuiteskaa orkkuu.

    • tyttönen

      kiitti paljon

    • Ota sellanen viidakkoveitsi ja työnnä se sinne sun pilluus ihan perille asti :). Orkku 100%. Tai sit voit vuokrata eläintarhasta sellasen eläimen nimeltä "Ai-ai". Sillä on tosi pitkät sormet joilla se osaa tosi hyvin kaivaa matoja ja toukkia puunrungoista. Olen varma että se löytää sun G-pisteen hetkessä :).

    • tyttönen

      mee nyt vitttuun siit trolli

      • Aika kova servaus tyttöseni... Osaat jo näköjään kiroilla. Harvat tossa 6 v:nä osaa jo kiroilla. keksi seuraavan kerran jotakin parempaa.


      • tyttönen
        darkfiver kirjoitti:

        Aika kova servaus tyttöseni... Osaat jo näköjään kiroilla. Harvat tossa 6 v:nä osaa jo kiroilla. keksi seuraavan kerran jotakin parempaa.

        mee vittuun oon 13v


      • tyttönen kirjoitti:

        mee vittuun oon 13v

        Yhyy. Sä motivoit mua ja mun toimintaa Suomi24. Tee maailmalle palvelus, painu kuuseen ja hirtä ittes :). On maailmassa tyttöjä jo liikaa joten ei kukaan edes välittäis sun kuolemastas. mutta totuus koskee, eikö?


      • 13v poika
        tyttönen kirjoitti:

        mee vittuun oon 13v

        onko kik


      • poika13v
        tyttönen kirjoitti:

        mee vittuun oon 13v

        onko kik


    • SIPI

      Kokeilemalla....eri vauhtoehtoja...miltä hyvältä tuntuu....kyllä se oma "tapa" löytyy.....
      NAUTI !!!

    • :):):)

      Hankaa klitorista todella nopeesti, nosta yhtäaikaa selkää hieman kaarelle ja jännitä pakaroita yhteen. Piaan ehkä saatat huomata kuinka alkaa tuntuun hyvälle =) Voit kokeilla samalla liikutella toisen käden sormia sisällä. Sormet hieman ylöspäin koukussa. Orgasmi tulee nopeasti jos hankaus kohdistuu sopivaan kohtaan :) Yleisin tapa naisten orgasmin saamiseen on riittävän pitkään kestävä klitoriksen hierominen.

      Nautinnollisia hetkiä :)

    • djdjf

      kik nimee

    • tyttönen

      ei oo kikkii

    • millinkiusaaja69

      mukava nähdä muitakin trolleja täällä suomi 24 :)

    • millinkiusaaja69

      vitu millit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe